Ja daarom best opmerkelijk. Dacht dat het altijd wel gezellig was daar. Vorig jaar volgens mij die knuppel die dacht dat ie een rookpot vast had, bleek een cobra te zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bizar welsowieso bij PSV altijd wel wat gemoedelijker kampioensfeest dan in Amster en Rotterdam
Is viesdik obees of morbide obees?quote:
nou klinkt toch positief Essiquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
Dus
Gesprek met die vervangende huisarts was goed
Ze snapte volledig dat ik dat middel ook wil proberen. Maar omdat het een middel is dat je langere termijn moet nemen gaat ze wel nog voor de vorm even met mijn vaste huisarts overleggen. Maar ze ging er vanuit dat dat geen probleem zou zijn.
En dan nog even kijken via welke apotheek. Het wordt in die lage dosissen niet standaard geleverd dus dat zouden ze dan bij de apotheek zelf moeten doen
Ze belt morgen terug hierover, ze zou vanmiddag even overleggen.
En daarna meteen door naar de bloedprikpoli in het ziekenhuis
Eerst een tijdje moeten wachten. En toen was ik aan de beurt maar het prikken ging niet heel soepel.
Vorige keren moesten ze ook ff zoeken maar lukte het toch wel
Nu had ze 2x geprikt, en met die naalden in mijn arm zitten roeren. Maar ze kreeg geen ader te pakken![]()
En ze mogen blijkbaar maar 2x proberen dus ze moest een collega erbij halen.
En die ging in de andere arm proberen (die nog moeilijker was). Met een ander soort naald, met een slangetje eraan.
En daar moest ze ook mee in mijn arm roeren, en vrij diep.
Uiteindelijk vond ze daar wel een ader mee. Maar toen kwam er heel traag bloed uit.
Dus ze kon maar 3 buisjes half vullen, ipv 4 volle
Ging ze eerst nog overleggen met het lab of het voldoende was voor wat ze moesten onderzoeken. Gelukkig was dat zo.
Maar het duurde allemaal zo lang dat mijn vader dacht dat er iets mis was, die was aan het twijfelen of ie moest kijken of niet
Dus ff afwachten wat ze morgen zegt.
En nu ga ik plat.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft ijsje
dit is zo te zien een top combinatie, iedereen kiest wat anders
Was dat niet bij Ajax toen? Dat filmpjequote:Op maandag 19 mei 2025 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daarom best opmerkelijk. Dacht dat het altijd wel gezellig was daar. Vorig jaar volgens mij die knuppel die dacht dat ie een rookpot vast had, bleek een cobra te zijn![]()
@:bomenverzameling
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen die aan je kiezen blijven plakken?
Ik veaag het tochquote:
Oh dat zou ook nog kunnen ja. Oeps knal weg handjequote:Op maandag 19 mei 2025 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet bij Ajax toen? Dat filmpje
Veaagquote:
Hij wordt geinterviewd door Omroep Brabant. Hij staat soms op het podium om wat te praten, maar dat heb ik nog niet in dit verslag gezienquote:
Ja, dat was best een dingetje ja.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daarom best opmerkelijk. Dacht dat het altijd wel gezellig was daar. Vorig jaar volgens mij die knuppel die dacht dat ie een rookpot vast had, bleek een cobra te zijn![]()
@:bomenverzameling
het was Appie uit Eindhoven, Appie was dronken maar wie de fuck neemt er een cobra mee naar zo'n event. Sukkelsquote:Op maandag 19 mei 2025 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat zou ook nog kunnen ja. Oeps knal weg handje
Is hij populair onder de aanhang? Wist ik niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wordt geinterviewd door Omroep Brabant. Hij staat soms op het podium om wat te praten, maar dat heb ik nog niet in dit verslag gezien
[..]
Ja, dat was best een dingetje ja.
Nee was bij PSVquote:Op maandag 19 mei 2025 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet bij Ajax toen? Dat filmpje
Blijf het toch wel sick vinden die filmpjes online. #boomerquote:Op maandag 19 mei 2025 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat zou ook nog kunnen ja. Oeps knal weg handje
maar wel gekeken?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf het toch wel sick vinden die filmpjes online. #boomer
Net als die Poolse gast die een meid onthoofd had. Stond gewoon nog tijdje in NWS topic
Ja in onze tijd was dat toch wat minder ghehe.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als die Poolse gast die een meid onthoofd had. Stond gewoon nog tijdje in NWS topic
Om eerlijk te zijn, weet ik totaal niet wat er speelt bij de supporters. Ik trok altijd mijn eigen plan, en zat in het stadion vaak in mijn eigen bubbel...quote:Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Is hij populair onder de aanhang? Wist ik niet.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al met al goed nieuwswat fijn! jammer van het aderroeren maar dat is maar even jammer, medicijnen hopelijk voor langere tijd
Ja ben wel opgelucht. Was een jonge vrouw en ze had zich goed ingelezen. Maar dus nog ff mirgen afwaxhtnquote:
Heb je een linkje daarvan voor CherryLips en Ama?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |