Eerst even de rechtszaak tegen al je artsen winnen en dan al het ijs van de wereld kopen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer vanille roomijs en brownies halen.
Je kan beter informeren naar de mediaan. Dat evert meer nuttige info op, vermoed ik.quote:
rustig maar jongen, het is niet jouw levenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even de rechtszaak tegen al je artsen winnen en dan al het ijs van de wereld kopen.
We gaan na ons intrede van let op je eetpatroon naar maak een afspraak bij de dokterquote:
Even aan het kruis ruiken.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:29 schreef bitterbal het volgende:
oke de was zit in de droger. het leek schoon
Eigenlijk waren die best braaf dit keer, wat wc rolletjes op het veld en een f1 kindervuurwerk potje op het veldquote:Op maandag 19 mei 2025 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij ADO gelukkig nooit last van!
De ijssalon hier had frambozenijs met crumble, maar dat was maar tijdelijkquote:Op maandag 19 mei 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even de rechtszaak tegen al je artsen winnen en dan al het ijs van de wereld kopen.
whats newquote:
we shamen nietquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ruik altijd aan de oksels. Ieder zo zijn kink.
Stel je aan hysterische krielkip.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whats new
en net op pikkie getrapt dus zal wel weer een waterval aan HOOR JE MIJ HOOR JE MIJ HOOR JE MIJ zijn
*popcorn pakt
Ja bizar welquote:Op maandag 19 mei 2025 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Eigenlijk waren die best braaf dit keer, wat wc rolletjes op het veld en een f1 kindervuurwerk potje op het veld
Gister 14 agenten gewond. Dat heb ik niet vaak voorbij zien komen in het Haagse..
Ga je ook gezonder leven ouwe boktorquote:Op maandag 19 mei 2025 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan na ons intrede van let op je eetpatroon naar maak een afspraak bij de dokter
al met al goed nieuwsquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
Dus
Gesprek met die vervangende huisarts was goed
Ze snapte volledig dat ik dat middel ook wil proberen. Maar omdat het een middel is dat je langere termijn moet nemen gaat ze wel nog voor de vorm even met mijn vaste huisarts overleggen. Maar ze ging er vanuit dat dat geen probleem zou zijn.
En dan nog even kijken via welke apotheek. Het wordt in die lage dosissen niet standaard geleverd dus dat zouden ze dan bij de apotheek zelf moeten doen
Ze belt morgen terug hierover, ze zou vanmiddag even overleggen.
En daarna meteen door naar de bloedprikpoli in het ziekenhuis
Eerst een tijdje moeten wachten. En toen was ik aan de beurt maar het prikken ging niet heel soepel.
Vorige keren moesten ze ook ff zoeken maar lukte het toch wel
Nu had ze 2x geprikt, en met die naalden in mijn arm zitten roeren. Maar ze kreeg geen ader te pakken![]()
En ze mogen blijkbaar maar 2x proberen dus ze moest een collega erbij halen.
En die ging in de andere arm proberen (die nog moeilijker was). Met een ander soort naald, met een slangetje eraan.
En daar moest ze ook mee in mijn arm roeren, en vrij diep.
Uiteindelijk vond ze daar wel een ader mee. Maar toen kwam er heel traag bloed uit.
Dus ze kon maar 3 buisjes half vullen, ipv 4 volle
Ging ze eerst nog overleggen met het lab of het voldoende was voor wat ze moesten onderzoeken. Gelukkig was dat zo.
Maar het duurde allemaal zo lang dat mijn vader dacht dat er iets mis was, die was aan het twijfelen of ie moest kijken of niet
Dus ff afwachten wat ze morgen zegt.
En nu ga ik plat.
Would you like to know weatherboyquote:Op maandag 19 mei 2025 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga je ook gezonder leven ouwe boktor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |