SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja dit gaat wel een uitdaging wordenquote:
Komt door GGMMquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat wel een uitdaging worden
Wij hebben buiten de slowchat nogal een discutabele reputatie
Nee ik bedoel wij twee. Ik ben een klootzakje en jij kan alleen maar sarcastische oneliners posten richting rechtse rakkersquote:
Dan ben je hier wel op je plek.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel wij twee. Ik ben een klootzakje en jij kan alleen maar sarcastische oneliners posten richting rechtse rakkers
Maar in de slowchat zijn we wel lief. Meestal. Soms.
Ik voel me ook al helemaal thuisquote:Op maandag 19 mei 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je hier wel op je plek.
Ja? Hoe zou je jullie community in 3 woorden omschrijven?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je hier wel op je plek.
Binnen de slowchat heb je nog alles om kapot te maken dusquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten, eten, etenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Hoe zou je jullie community in 3 woorden omschrijven?
Onvruchtbaar, tureluurs en woonwagenkampje.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Hoe zou je jullie community in 3 woorden omschrijven?
Oh dan passen @Solotovski en ik wel perfect ja.quote:
Oh gezelligquote:
Zou onvruchtbaar inwisselen voor eten. Er zijn immers posters met kinderen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvruchtbaar, tureluurs en woonwagenkampje.
Weten ze hier al hoe dik jij bentquote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan passen @:Solotovski en ik wel perfect ja.
Dikke mensen zijn niet altijd gezelligquote:
Kan beamen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn niet altijd gezellig
Nee zie fok itquote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar zijn gezellige mensen wel altijd dik?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom tag je me om me vervolgens meteen weg te pesten.quote:
nee, dat ook weer niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zijn gezellige mensen wel altijd dik?
Van de muur trekken, die posters.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou onvruchtbaar inwisselen voor eten. Er zijn immers posters met kinderen.
Het is hier toch vaak best gezellig.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorry nieuwe omgeving, ik ben een beetje onzekerquote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom tag je me om me vervolgens meteen weg te pesten.
Viespeuken. Van die baby's verkleed als bijtjes.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke gek heeft er nu posters met kinderen aan de muur?
dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 19 mei 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dit op z'n engels'Wat leuk voor d'r.'
Of van kinderen zonder armen, die zijn echt vrij abnormaal die mensen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Viespeuken. Van die baby's verkleed als bijtjes.
ook soms niet, en ook dan zijn er dikke mensen bij.quote:
Klopt, ik ben hier altijd.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook soms niet, en ook dan zijn er dikke mensen bij.
Ergens snap ik dat niet want ik vind het over het algemeen best normaal, mits bepaalde users niet komen opdagen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook soms niet, en ook dan zijn er dikke mensen bij.
Weet Solo al van deze veilige haven af?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sorry nieuwe omgeving, ik ben een beetje onzeker
Oh ja die was aardig lang op vakantie ofniet? Meer een wereldreis dusquote:Op maandag 19 mei 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
Over KLB SC gesproken.. wij willen (ook) Dimmy terug.
Ja als je het zo wil noemen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja die was aardig lang op vakantie ofniet? Meer een wereldreis dus
quote:
nou nou nouquote:
ja als potloodventersquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dan moet ze wel een beetje matigen met haar neonazi uitspraken hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
Over KLB SC gesproken.. wij willen (ook) Dimmy terug.
Het was toch juist dimm die een potlood had, niet Aber?quote:
Sowquote:Op maandag 19 mei 2025 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan moet ze wel een beetje matigen met haar neonazi uitspraken hoor
Ik heb hem al 3 keer getagt dus waarschijnlijk nietquote:Op maandag 19 mei 2025 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Weet Solo al van deze veilige haven af?
van alle neonazi's op fok is Dimmy wel mijn favorietquote:Op maandag 19 mei 2025 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan moet ze wel een beetje matigen met haar neonazi uitspraken hoor
Hardop gelachen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van alle neonazi's op fok is Dimmy wel mijn favoriet
Hoe komt dat?quote:
Een krokant balletje ragout kan dan ook nooit lang heel blijvenquote:
Zul je eerst een paar scars moeten mollen Abbyquote:Op maandag 19 mei 2025 15:55 schreef Aberkullie het volgende:
Hoop zo dat die kindjes nog in leven zijn
Ja opeens allemaal andere mensen hierquote:
Nu ze de hele tijd in het water zoeken vrees ik het ergste.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:55 schreef Aberkullie het volgende:
Hoop zo dat die kindjes nog in leven zijn
ze willen mij opetenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een krokant balletje ragout kan dan ook nooit lang heel blijven
niks nieuws toch?quote:
Ongepastquote:Op maandag 19 mei 2025 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zul je eerst een paar scars moeten mollen Abby
Ik had dit weekend tompoucen, waren in de aanbieding bij de Hemaquote:Op maandag 19 mei 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoveel nieuwe users.
ga denk een flap eten om te kalmeren
Die zijn al eens eerder hier neergestrekenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoveel nieuwe users.
ga denk een flap eten om te kalmeren
Zie je daar gaan we alquote:
4 stuks voor 3 euroquote:Op maandag 19 mei 2025 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dit weekend tompoucen, waren in de aanbieding bij de Hema
quote:Op maandag 19 mei 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ze de hele tijd in het water zoeken vrees ik het ergste.
ik had baklava, want ik kwam langs een turk met heel veel baklavaquote:Op maandag 19 mei 2025 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dit weekend tompoucen, waren in de aanbieding bij de Hema
Zijn ze ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze waren ontvoerd door hun vader, maar ik ben blijkbaar heel naīef
Die kan hun toch ook gewoon verdrinken?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze waren ontvoerd door hun vader, maar ik ben blijkbaar heel naīef
Jij klinkt als een leuke match voor fokkiequote:Op maandag 19 mei 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou prima 4 tompoucen weg kunnen drukken, maar ik moet echt even grenzen stellen.
Ja maar ik dacht dat hun vader ze dan wel mee had genomen naar Duitsland maar ze verder niets had aangedaan.quote:
Daarom zeg ik: ik ben naīef.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kan hun toch ook gewoon verdrinken?
O ik had ze 4 voor 3 euro, maar vond ze niet lekker dat koek was zo slofquote:
Ze zijn al een tijdje daar op dezelfde plek aan het zoeken en lijken steeds meer agenten bij te komen dus ik vrees dat ze niet in Duitsland levend zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat hun vader ze dan wel mee had genomen naar Duitsland maar ze verder niets had aangedaan.
Jaren geleden ook eens gebeurd, die kinderen zijn toen zin zo riolbuis terug gevondenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kan hun toch ook gewoon verdrinken?
Oh dat hoor je hier niet veel. Ordinair weleens. Maar ja niet dat iemand zich daar wat van aantrekt verderquote:
Mwahquote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij klinkt als een leuke match voor fokkie
Ja die zijn precies 12 jaar geleden gevonden.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaren geleden ook eens gebeurd, die kinderen zijn toen zin zo riolbuis terug gevonden
IK las het met een boot en en dacht ook een heliquote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijdje daar op dezelfde plek aan het zoeken en lijken steeds meer agenten bij te komen dus ik vrees dat ze niet in Duitsland levend zijn.
Lekker naar de McDonalds in Duitslandquote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat hun vader ze dan wel mee had genomen naar Duitsland maar ze verder niets had aangedaan.
We zijn hier net een uur, even de room readen tochquote:Op maandag 19 mei 2025 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoor je hier niet veel. Ordinair weleens. Maar ja niet dat iemand zich daar wat van aantrekt verder
De lat ligt hier vaak gewoon op de grond.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We zijn hier net een uur, even de room readen toch
Was in Zeist toch?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaren geleden ook eens gebeurd, die kinderen zijn toen zin zo riolbuis terug gevonden
Goed idee, ik zal eens wat opzoeken.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch eens een keer wat True Crime lezen en kijken.
Saus er naastquote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger had je nog zo'n handig Cu2 vragenlijstje wat je in deze gevallen kon raadplegen
De lat is een drempel.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De lat ligt hier vaak gewoon op de grond.
Wat wil je precies leren?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Heb gister die docu over Fred West zitten kijkenIk leer hier niks van.
De McRib schijnt lekker te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar de McDonalds in Duitsland
We gaan hier niet voor elkaar door het vuur maar we duwen elkaar er vrolijk in.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De lat ligt hier vaak gewoon op de grond.
'Wat is je favoriete deo?'quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger had je nog zo'n handig Cu2 vragenlijstje wat je in deze gevallen kon raadplegen
Wel lekker warm.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan hier niet voor elkaar door het vuur maar we duwen elkaar er vrolijk in.
Ja dat was wel een no-brainer inderdaadquote:
Kan je ook over struikelen inderdaad.quote:
hmquote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Ama het volgende:
Vader heeft ze in dronken toestand meegenomen.
Ik heb toen nog een hele tijd contact gehad met die moeder. In en in triest.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die zijn precies 12 jaar geleden gevonden.
En in verdrinken.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je ook over struikelen inderdaad.
Ja volgens mij wel.quote:
@4EverBlackEyed legt de lat wel hoog. Loopt er dan meteen onderdoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:07 schreef Questular het volgende:
De stok dat zijn wij. De lat die bepaal jij.
Vrees dat we binnen een paar uur wel meer te horen krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hm![]()
en dan waar ze nu zoeken, dat is niet best, geen typische ontvoering naar het buitenland om ze meer te zien of zo...
Ik smeer die McDonalds saus tussen mn oksels.quote:
Management heeft geen flauw idee hoe dat kan zekerquote:Op maandag 19 mei 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat lekker op werk.
1 collega vanochtend al overspannen naar huis, vanmiddag iemand anders naar huis gestuurd ter voorkoming van overspannenheid.
Ambtenarij zeker?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat lekker op werk.
1 collega vanochtend al overspannen naar huis, vanmiddag iemand anders naar huis gestuurd ter voorkoming van overspannenheid.
ja absurd die mensen, werp jezelf dan gewoon voor een trein maar laat die kinderen met rustquote:Op maandag 19 mei 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Vrees dat we binnen een paar uur wel meer te horen krijgen.
2 totaal verschillende afdelingen dat welquote:Op maandag 19 mei 2025 16:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Management heeft geen flauw idee hoe dat kan zeker
Leuk voor de treinchaufquote:Op maandag 19 mei 2025 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja absurd die mensen, werp jezelf dan gewoon voor een trein maar laat die kinderen met rust![]()
kan dat niet begrijpen
Die arme zielen moeten na zo'n botsing altijd mee met de politie om rond de trein te kijken naar ledematen. Dat gun je ze nou ook weer nietquote:Op maandag 19 mei 2025 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja absurd die mensen, werp jezelf dan gewoon voor een trein maar laat die kinderen met rust![]()
kan dat niet begrijpen
Lekker gorgelen met klodders lauwe mayonaise.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal lekker vreten bij de Duitse Mac.
ja ook niet natuurlijk, maar ik kan ergens nog begrijpen dat je daar niet mee bezig bent dan itt extra moeite doen om wat onschuldige mensen mee te nemen in je ondergangquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker gorgelen met klodders lauwe mayonaise.
Alleen maar om de moeder te treiteren zeker.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ook niet natuurlijk, maar ik kan ergens nog begrijpen dat je daar niet mee bezig bent dan itt extra moeite doen om wat onschuldige mensen mee te nemen in je ondergang
ja noujaquote:Op maandag 19 mei 2025 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die arme zielen moeten na zo'n botsing altijd mee met de politie om rond de trein te kijken naar ledematen. Dat gun je ze nou ook weer niet
ja zo iets zal het wel zijn dan denk ikquote:Op maandag 19 mei 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen maar om de moeder te treiteren zeker.
Die monster van jou is echt een beetje simpel he?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
monster dacht dat door de demo van gisteren er nu wat noodhulp gaza in mag
Wel goed dat ze zich daarvoor inzet.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die monster van jou is echt een beetje simpel he?
ze vond het erg leuk zei zequote:Op maandag 19 mei 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed dat ze zich daarvoor inzet.
Zeg haar dat ze minimaal 1200 Palestijnse baby's heeft gered.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed dat ze zich daarvoor inzet.
Vooral lekker negerenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel wereldkampioen edgy opmerkingen maken he
oh is het ze toch nog gelukt, nicequote:Op maandag 19 mei 2025 16:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Omroep Brabant aan. Huldiging tijd
#Plattekar
Hij houdt het toch al lang vol bij julliequote:
Niet iedereen reageert erop.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij houdt het toch al lang vol bij jullie
Wij hebben geen rechten om te bannenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij houdt het toch al lang vol bij jullie
Denk je dat die iedereen niet mag in de sc?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
En waarom US zo graag met mensen om gaat die die niet mag is een vraag die HiJ nIeT bEGrIjPt
Dat zou een leuke toevoeging zijn welquote:
Ik, ik , ik!quote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
GOED *gaat met doos ijsjes staan
Wie wil er een ijsjeeeeeeeee?
Deze sc past mij niet helemaalquote:Op maandag 19 mei 2025 15:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 keer getagt dus waarschijnlijk niet
hij mag iedereen die hahatjes met hem doet en iedereen die dat niet doet is een instabiele kutmongoolquote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat die iedereen niet mag in de sc?
Ja eens. Ik zou niet de meest tolerante banner zijnquote:
lol zit er binnen no time niemand meer op fokquote:
ik heb bosvruchten, dracula en peerquote:
Ik wil die Dracula weleens proeven.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol zit er binnen no time niemand meer op fok
[..]
ik heb bosvruchten, dracula en peer
welke wil je
Peer graagquote:Op maandag 19 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
welke wil je
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan blijven alleen kwiwi en ik over.
Smerig goedkoop ijs voor kinderen is dat.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil die Dracula weleens proeven.
Over?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we hem meteen aan de tand voelen.
we moeten hier even onderduiken het is niet andersquote:
waarom eigenlijk?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we moeten hier even onderduiken het is niet anders
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerig goedkoop ijs voor kinderen is dat.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier niet, ik sabbel geheel ongevaarlijk op een Dracula ijsje.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh is het ze toch nog gelukt, nicegefeli
![]()
Onderduiken gaat alleen niet altijd goed zoals de geschiedenis bewijstquote:Op maandag 19 mei 2025 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we moeten hier even onderduiken het is niet anders
*geeftquote:Op maandag 19 mei 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil die Dracula weleens proeven.
maken we een WA-groepjequote:
*geeft peerquote:Op maandag 19 mei 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Peer graag
Bosvruchten heb ik thuis
Omdat KLB SC voor de helft vol zit met allemaal kut kloontjes die elke week onder andere namen terugkomen.quote:
En ik lees WA als Willem-Alexanderquote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft
ik ga hem nu proberen, dat zwart ziet er zo intens uit
[..]
maken we een WA-groepje
[..]
*geeft peer
bosvruchten is echt topbeter dan peer over het algemeen
ja dadelijk komen die ook hierquote:Op maandag 19 mei 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat KLB SC voor de helft vol zit met allemaal kut kloontjes die elke week onder andere namen terugkomen.
we hebben het bestuur aan onze zijdequote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onderduiken gaat alleen niet altijd goed zoals de geschiedenis bewijst
Zelfs in de buitenlandse pers wordt het in elk land onder de aandacht gebrachtquote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe het is gelukt is nog steeds een wonder... Maar PSV is gewoon weer de beste van het land
Een AmbarFanClub WA Groepjequote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft
ik ga hem nu proberen, dat zwart ziet er zo intens uit
[..]
maken we een WA-groepje
[..]
*geeft peer
bosvruchten is echt topbeter dan peer over het algemeen
Wij zijn op verkeerde voet begonnen maar je valt best meequote:Op maandag 19 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
welke wil je
Ja ik wijs jullie gewoon aan als ze voor de deur staan hoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onderduiken gaat alleen niet altijd goed zoals de geschiedenis bewijst
Druk genoeg daar.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
Is @:bomenverzameling nu feest aan het vieren in Eindhoven?
omdat dit ook niet zo handig isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ja behalve het opperhoofdquote:Op maandag 19 mei 2025 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we hebben het bestuur aan onze zijde
Sowquote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik wijs jullie gewoon aan als ze voor de deur staan hoor.
Mij niet bellen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
omdat dit ook niet zo handig isHahahahahahahaha teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Your beauty never ever scared me.
Ik hoop het echt van niet, maar ik sluit niks uit. Je kunt gewoon even KLBSC raadplegen om te kijken hoe erg het daar is.quote:
We kunnen je vast wel omkopen met etenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij niet bellen.
En als er een sappige neger voor de deur staat?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij niet bellen.
[..]
omdat dit ook niet zo handig isHey zo ziet het er bij mij ook uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik sta op goede voet met de CEOquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe het is gelukt is nog steeds een wonder... Maar PSV is gewoon weer de beste van het land
ehm, ja.. kan ook? ben benieuwd waar we het over gaan hebbenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik lees WA als Willem-Alexander!
[..]
omdat dit ook niet zo handig ishmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een AmbarFanClub WA Groepje
En ja bosvruchten is erg lekker. Ik vergeet alleen altijd dat ik ijsjes heb
jij niet xDquote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wij zijn op verkeerde voet begonnen maar je valt best mee
Ik heb nog steeds meer behoefte aan thee dan aan ijs.quote:
Is hij van Cote d'or?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als er een sappige neger voor de deur staat?
Wel in Eindhoven maar niet op het stadhuisplein. Veel te massaalquote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
Is @:bomenverzameling nu feest aan het vieren in Eindhoven?
ja ik welquote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
GOED *gaat met doos ijsjes staan
Wie wil er een ijsjeeeeeeeee?
Dit heb ik echt nooit.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds meer behoefte aan thee dan aan ijs.
Oh wow nu wil ik dit ook. Dat is lang geleden.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst weer eens Chokotoff
Zijn dat die dingen die aan je kiezen blijven plakken?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst weer eens Chokotoff
Dan gaan wij snel terug en zitten jullie ermeequote:Op maandag 19 mei 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
kwestie van tijd voordat ze zien dat jullie hier zitten
Ik heb hier thuis alleen Ferrero Rocher atm dus daar moet je het de eerste week maar even mee doenquote:
Opzich wel een goede dealquote:Op maandag 19 mei 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds meer behoefte aan thee dan aan ijs.
'ja proef maar'quote:
Ik moet nog steeds een keer vanille roomijs en brownies halen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week ijs met biscoff en nu moet ik dit zelf ook maken.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan gaan wij snel terug en zitten jullie ermee
Ik overleef het misschien wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis alleen Ferrero Rocher atm dus daar moet je het de eerste week maar even mee doen
Wat een teringzooitje gisteravond joh.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel in Eindhoven maar niet op het stadhuisplein. Veel te massaal
Gewoon thuis voor de buis
Doe maar bosvruchtenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
welke wil je
Kun je gelijk een rondje vullingen laten doen bij de tandarts.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen die aan je kiezen blijven plakken?
Natuurlijk overleef je hetquote:
*geeft ijsjequote:
Daar hebben ze bij ADO gelukkig nooit last van!quote:
Zo doe maar duurquote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis alleen Ferrero Rocher atm dus daar moet je het de eerste week maar even mee doen
met m&m's erbij?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga speculooskoekjes halen en dan over het slagroomijs kruimelen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wat chocoladesaus eroverheen.
Dan grijpt @GGMM wel inquote:Op maandag 19 mei 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
kwestie van tijd voordat ze zien dat jullie hier zitten
24,6quote:
Eerst even de rechtszaak tegen al je artsen winnen en dan al het ijs van de wereld kopen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer vanille roomijs en brownies halen.
Je kan beter informeren naar de mediaan. Dat evert meer nuttige info op, vermoed ik.quote:
rustig maar jongen, het is niet jouw levenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even de rechtszaak tegen al je artsen winnen en dan al het ijs van de wereld kopen.
We gaan na ons intrede van let op je eetpatroon naar maak een afspraak bij de dokterquote:
Even aan het kruis ruiken.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:29 schreef bitterbal het volgende:
oke de was zit in de droger. het leek schoon
Eigenlijk waren die best braaf dit keer, wat wc rolletjes op het veld en een f1 kindervuurwerk potje op het veldquote:Op maandag 19 mei 2025 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij ADO gelukkig nooit last van!
De ijssalon hier had frambozenijs met crumble, maar dat was maar tijdelijkquote:Op maandag 19 mei 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even de rechtszaak tegen al je artsen winnen en dan al het ijs van de wereld kopen.
whats newquote:
we shamen nietquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ruik altijd aan de oksels. Ieder zo zijn kink.
Stel je aan hysterische krielkip.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whats new
en net op pikkie getrapt dus zal wel weer een waterval aan HOOR JE MIJ HOOR JE MIJ HOOR JE MIJ zijn
*popcorn pakt
Ja bizar welquote:Op maandag 19 mei 2025 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Eigenlijk waren die best braaf dit keer, wat wc rolletjes op het veld en een f1 kindervuurwerk potje op het veld
Gister 14 agenten gewond. Dat heb ik niet vaak voorbij zien komen in het Haagse..
Ga je ook gezonder leven ouwe boktorquote:Op maandag 19 mei 2025 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan na ons intrede van let op je eetpatroon naar maak een afspraak bij de dokter
al met al goed nieuwsquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
Dus
Gesprek met die vervangende huisarts was goed
Ze snapte volledig dat ik dat middel ook wil proberen. Maar omdat het een middel is dat je langere termijn moet nemen gaat ze wel nog voor de vorm even met mijn vaste huisarts overleggen. Maar ze ging er vanuit dat dat geen probleem zou zijn.
En dan nog even kijken via welke apotheek. Het wordt in die lage dosissen niet standaard geleverd dus dat zouden ze dan bij de apotheek zelf moeten doen
Ze belt morgen terug hierover, ze zou vanmiddag even overleggen.
En daarna meteen door naar de bloedprikpoli in het ziekenhuis
Eerst een tijdje moeten wachten. En toen was ik aan de beurt maar het prikken ging niet heel soepel.
Vorige keren moesten ze ook ff zoeken maar lukte het toch wel
Nu had ze 2x geprikt, en met die naalden in mijn arm zitten roeren. Maar ze kreeg geen ader te pakken![]()
En ze mogen blijkbaar maar 2x proberen dus ze moest een collega erbij halen.
En die ging in de andere arm proberen (die nog moeilijker was). Met een ander soort naald, met een slangetje eraan.
En daar moest ze ook mee in mijn arm roeren, en vrij diep.
Uiteindelijk vond ze daar wel een ader mee. Maar toen kwam er heel traag bloed uit.
Dus ze kon maar 3 buisjes half vullen, ipv 4 volle
Ging ze eerst nog overleggen met het lab of het voldoende was voor wat ze moesten onderzoeken. Gelukkig was dat zo.
Maar het duurde allemaal zo lang dat mijn vader dacht dat er iets mis was, die was aan het twijfelen of ie moest kijken of niet
Dus ff afwachten wat ze morgen zegt.
En nu ga ik plat.
Would you like to know weatherboyquote:Op maandag 19 mei 2025 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga je ook gezonder leven ouwe boktor
Ja daarom best opmerkelijk. Dacht dat het altijd wel gezellig was daar. Vorig jaar volgens mij die knuppel die dacht dat ie een rookpot vast had, bleek een cobra te zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bizar welsowieso bij PSV altijd wel wat gemoedelijker kampioensfeest dan in Amster en Rotterdam
Is viesdik obees of morbide obees?quote:
nou klinkt toch positief Essiquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
Dus
Gesprek met die vervangende huisarts was goed
Ze snapte volledig dat ik dat middel ook wil proberen. Maar omdat het een middel is dat je langere termijn moet nemen gaat ze wel nog voor de vorm even met mijn vaste huisarts overleggen. Maar ze ging er vanuit dat dat geen probleem zou zijn.
En dan nog even kijken via welke apotheek. Het wordt in die lage dosissen niet standaard geleverd dus dat zouden ze dan bij de apotheek zelf moeten doen
Ze belt morgen terug hierover, ze zou vanmiddag even overleggen.
En daarna meteen door naar de bloedprikpoli in het ziekenhuis
Eerst een tijdje moeten wachten. En toen was ik aan de beurt maar het prikken ging niet heel soepel.
Vorige keren moesten ze ook ff zoeken maar lukte het toch wel
Nu had ze 2x geprikt, en met die naalden in mijn arm zitten roeren. Maar ze kreeg geen ader te pakken![]()
En ze mogen blijkbaar maar 2x proberen dus ze moest een collega erbij halen.
En die ging in de andere arm proberen (die nog moeilijker was). Met een ander soort naald, met een slangetje eraan.
En daar moest ze ook mee in mijn arm roeren, en vrij diep.
Uiteindelijk vond ze daar wel een ader mee. Maar toen kwam er heel traag bloed uit.
Dus ze kon maar 3 buisjes half vullen, ipv 4 volle
Ging ze eerst nog overleggen met het lab of het voldoende was voor wat ze moesten onderzoeken. Gelukkig was dat zo.
Maar het duurde allemaal zo lang dat mijn vader dacht dat er iets mis was, die was aan het twijfelen of ie moest kijken of niet
Dus ff afwachten wat ze morgen zegt.
En nu ga ik plat.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft ijsje
dit is zo te zien een top combinatie, iedereen kiest wat anders
Was dat niet bij Ajax toen? Dat filmpjequote:Op maandag 19 mei 2025 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daarom best opmerkelijk. Dacht dat het altijd wel gezellig was daar. Vorig jaar volgens mij die knuppel die dacht dat ie een rookpot vast had, bleek een cobra te zijn![]()
@:bomenverzameling
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen die aan je kiezen blijven plakken?
Ik veaag het tochquote:
Oh dat zou ook nog kunnen ja. Oeps knal weg handjequote:Op maandag 19 mei 2025 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet bij Ajax toen? Dat filmpje
Veaagquote:
Hij wordt geinterviewd door Omroep Brabant. Hij staat soms op het podium om wat te praten, maar dat heb ik nog niet in dit verslag gezienquote:
Ja, dat was best een dingetje ja.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daarom best opmerkelijk. Dacht dat het altijd wel gezellig was daar. Vorig jaar volgens mij die knuppel die dacht dat ie een rookpot vast had, bleek een cobra te zijn![]()
@:bomenverzameling
het was Appie uit Eindhoven, Appie was dronken maar wie de fuck neemt er een cobra mee naar zo'n event. Sukkelsquote:Op maandag 19 mei 2025 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat zou ook nog kunnen ja. Oeps knal weg handje
Is hij populair onder de aanhang? Wist ik niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wordt geinterviewd door Omroep Brabant. Hij staat soms op het podium om wat te praten, maar dat heb ik nog niet in dit verslag gezien
[..]
Ja, dat was best een dingetje ja.
Nee was bij PSVquote:Op maandag 19 mei 2025 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet bij Ajax toen? Dat filmpje
Blijf het toch wel sick vinden die filmpjes online. #boomerquote:Op maandag 19 mei 2025 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat zou ook nog kunnen ja. Oeps knal weg handje
maar wel gekeken?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf het toch wel sick vinden die filmpjes online. #boomer
Net als die Poolse gast die een meid onthoofd had. Stond gewoon nog tijdje in NWS topic
Ja in onze tijd was dat toch wat minder ghehe.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als die Poolse gast die een meid onthoofd had. Stond gewoon nog tijdje in NWS topic
Om eerlijk te zijn, weet ik totaal niet wat er speelt bij de supporters. Ik trok altijd mijn eigen plan, en zat in het stadion vaak in mijn eigen bubbel...quote:Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Is hij populair onder de aanhang? Wist ik niet.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al met al goed nieuwswat fijn! jammer van het aderroeren maar dat is maar even jammer, medicijnen hopelijk voor langere tijd
Ja ben wel opgelucht. Was een jonge vrouw en ze had zich goed ingelezen. Maar dus nog ff mirgen afwaxhtnquote:
Heb je een linkje daarvan voor CherryLips en Ama?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |