SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja dit gaat wel een uitdaging wordenquote:
Komt door GGMMquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat wel een uitdaging worden
Wij hebben buiten de slowchat nogal een discutabele reputatie
Nee ik bedoel wij twee. Ik ben een klootzakje en jij kan alleen maar sarcastische oneliners posten richting rechtse rakkersquote:
Dan ben je hier wel op je plek.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel wij twee. Ik ben een klootzakje en jij kan alleen maar sarcastische oneliners posten richting rechtse rakkers
Maar in de slowchat zijn we wel lief. Meestal. Soms.
Ik voel me ook al helemaal thuisquote:Op maandag 19 mei 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je hier wel op je plek.
Ja? Hoe zou je jullie community in 3 woorden omschrijven?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je hier wel op je plek.
Binnen de slowchat heb je nog alles om kapot te maken dusquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat wel een uitdaging worden
Wij hebben buiten de slowchat nogal een discutabele reputatie
Eten, eten, etenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Hoe zou je jullie community in 3 woorden omschrijven?
Onvruchtbaar, tureluurs en woonwagenkampje.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Hoe zou je jullie community in 3 woorden omschrijven?
Oh dan passen @Solotovski en ik wel perfect ja.quote:
Oh gezelligquote:
Zou onvruchtbaar inwisselen voor eten. Er zijn immers posters met kinderen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvruchtbaar, tureluurs en woonwagenkampje.
Weten ze hier al hoe dik jij bentquote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan passen @:Solotovski en ik wel perfect ja.
Dikke mensen zijn niet altijd gezelligquote:
Kan beamen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn niet altijd gezellig
Nee zie fok itquote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar zijn gezellige mensen wel altijd dik?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |