Als wij ook goede spelers opleiden kunnen we ook profiteren. Zow werkt dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
profiteurs
Bedankt voor deze infoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als wij ook goede spelers opleiden kunnen we ook profiteren. Zow werkt dat.
Dat weet ik. Dus ik dacht ik help je even.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info
hier was ik zelf nooit achter gekomen
quote:
quote:Opstellingen
Feyenoord Onder 21: Andreev; Read, Plug, Giersthoeve, Candelaria; Targhalline, Milambo, Rust; Hadj Moussa (C), De Bie, Sliti.
Ik gun Igor een mooiere club.quote:Olympique Marseille heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord voor Igor Paixão. De Franse club heeft een eerste bod uitgebracht op de Braziliaanse aanvaller, zo meldt 1908.nl. Paixão was afgelopen seizoen een van de dragende krachten in het elftal van de Rotterdammers.
Hoeveel Marseille exact biedt, is op dit moment niet bekend. De 24-jarige buitenspeler geldt als de meest waardevolle speler binnen de selectie van Feyenoord. Zijn contract loopt nog tot de zomer van 2029, waardoor Feyenoord zich in een sterke onderhandelingspositie bevindt en hoopt opnieuw een recordtransfer te realiseren.
Binnen 10 minuten 0-1 achterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als dit geen winst wordt sta je echt voor lul.
@Fok-it Feyenoord heeft natuurlijk pas 7 keepers onder contract. Dus ik snap dat wel.quote:Ajax krijgt concurrentie van onder meer PSV en Feyenoord in de strijd om Robin Roefs, zo blijkt uit een analyse van het Algemeen Dagblad zaterdagmiddag. De 22-jarige keeper van NEC staat in de ‘serieuze belangstelling’ van zes clubs, waaronder dus de gehele Nederlandse top.
quote:
quote:Feyenoord O21 - SC Cambuur O21 3-1
9' Van der Veen 0-1
34' De Bie 1-1
36' De Bie 2-1
38' Sliti 3-1
Is dat hun recordaankoop? Want naar mijn mening moet Paixao meer opbrengen. 35 miljoen ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel iemand gekocht voor ¤30m volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |