Nee het is nog niet warm genoeg voor een zomervachtje.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En daarna? of heb je al je benen geschoren?
Mijn ouders zijn schat ik in nu ouder dan jouw ouders, het is heel raar, beiden waren heel kwiek nog en gezond en ineens gaat het heel hard bergafwaarts. Dat aanpakken en wat doen nam ik ook altijd op, heb een broertje en zusje.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met je pa keer er op uit dan. Als je moeder niet wil hoef je daar niet aan te gaan trekken.
Gewoon zorgen dat ze dingen zo goed mogelijk geregeld hebben en het zo comfortabel mogelijk hebben. Weet niet of je broers/zussen hebt; helpt ook wel eens om dat te verdelen. Ik ben meer van het organiseren en het aanpakken; en mijn broer meer van het sociale aspect.
oh wowquote:Op zondag 18 mei 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Zitten piepkleine filtertjes in.
quote:Op zondag 18 mei 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het is nog niet warm genoeg voor een zomervachtje.
Hier midden 70; dan komen de gebreken ook.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn schat ik in nu ouder dan jouw ouders, het is heel raar, beiden waren heel kwiek nog en gezond en ineens gaat het heel hard bergafwaarts. Dat aanpakken en wat doen nam ik ook altijd op, heb een broertje en zusje.
Maar die week doe ik echt niet meer, ik wordt gewoon agressief als pa aan het zeuren is, en dat kan die dan ook 20u per dag ineens. Hij praat zeer zéér veel.
Maar een dag of 2 kan best en dan moet mijn broertje maar met hem lullen.
Komt ook, hij is veel op de zaak nu, of gaat soms een dag met me op pad. Dus spreek hem best veel doordeweeks ook.
Ik ken hem niet weer sinds zijn pensioen, niet mee te praten.
Uiteindelijk draaien je ouders en jij precies van rol, dan heb jij voor ze te zorgen en ze te beschermen en zaken van ze over te nemen zoals ze dat deden voor jou toen je klein was.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn schat ik in nu ouder dan jouw ouders, het is heel raar, beiden waren heel kwiek nog en gezond en ineens gaat het heel hard bergafwaarts. Dat aanpakken en wat doen nam ik ook altijd op, heb een broertje en zusje.
Maar die week doe ik echt niet meer, ik wordt gewoon agressief als pa aan het zeuren is, en dat kan die dan ook 20u per dag ineens. Hij praat zeer zéér veel.
Maar een dag of 2 kan best en dan moet mijn broertje maar met hem lullen.
Komt ook, hij is veel op de zaak nu, of gaat soms een dag met me op pad. Dus spreek hem best veel doordeweeks ook.
Ik ken hem niet weer sinds zijn pensioen, niet mee te praten.
quote:Op zondag 18 mei 2025 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rellen bij het Phiipsstadion. Het kon ook nooit normaal he![]()
![]()
quote:
even de ama's volproppen met loeihete pepers en GEEN waterquote:Op zondag 18 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Misschien is ze zo blij dat ze weer eens op dit kleedje mag liggen.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 18 mei 2025 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Klein deel Zuid-Afrikanen wil weg: 'Ik word aangevallen vanwege mijn ras'
Deel dit artikel
De president van Zuid-Afrika, Cyril Ramaphosa, gaat komende week naar Amerika voor een beladen gesprek. Hij is boos op president Trump. Die zorgde deze week voor opschudding door een groep witte Zuid-Afrikanen met open armen te ontvangen, als vluchtelingen. Hoe kijken mensen in Zuid-Afrika naar die ontwikkeling?
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)len-vanwege-mijn-ras
Geloof dat er vorige week al 50 naar amerika zijn vertrokken
Maar ik ben pussy als het om pittig eten gaat.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met loeihete pepers en GEEN water
Ssssssquote:Op zondag 18 mei 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Gelachen.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:54 schreef Modus het volgende:
Goed om te zien dat Fles helemaal zen geworden is van een weekje vakantie.
Ja wat bezielen die mensen. Las ook geruchten dat een agent gestoken zou zijn.quote:
JA DROM JUISTquote:Op zondag 18 mei 2025 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ben pussy als het om pittig eten gaat.
👀quote:Op zondag 18 mei 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA DROM JUIST
AAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |