zij heeft geen gordijn op. Denk dat ze niet eens moslim zijn. zij loopt dat gewoon in bikini rondquote:Op zondag 18 mei 2025 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn ze allemaal wel knap zonder gordijn over de kop.
quote:Op zondag 18 mei 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Omg @:bitterbal ze hebben hier knabbelbacon![]()
En voor 35 Deense jompeltjes krijg je me toch ff een bak van die zooi
Is het niet de Geile Prins in plaats van de Groene Prins dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij heeft geen gordijn op. Denk dat ze niet eens moslim zijn. zij loopt dat gewoon in bikini rond
neeheequote:Op zondag 18 mei 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het niet de Geile Prins in plaats van de Groene Prins dan?
Gefeliciteerd vriend.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
KAMPIOENNNUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Niet alleen maar kijken maar ook luisteren, want die weet er veel meer van dan al die rode hempies in Den Haag.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier zie je hem 👀
ja maar doel op zijn ogenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet alleen maar kijken maar ook luisteren, want die weet er veel meer van dan al die rode hempies in Den Haag.
schlomo is elke keer starstruck als die hem zietquote:Op zondag 18 mei 2025 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die toespraak bij de VN destijds schoten zijn ogen echt vuur.
en spek toch?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Knerpende tering het is ook echt alleen maar vet en zout gewoon he
alsof je dieet hiervoor wel zo gezond wasquote:Op zondag 18 mei 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor gewoon wat afsluitkleppen in mijn slagaders dicht klappen nu. Het lijken wel sluisdeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |