SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Zou ik meer vertrouwen dan je energie- en internetrekeningquote:Op zondag 18 mei 2025 13:43 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu vattenval en odido , beide met mijn adres en recente datum
moet haast wel genoeg zijn. Kan nog een brief van de belastingdienst inscannen?
Doe nog wel kadaster erbij, bewijs van eigendomquote:Op zondag 18 mei 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik meer vertrouwen dan je energie- en internetrekening
Mensen die aanbellen op zondagquote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Luie zondag dus kom net onder de douche vandaan en sta in m'n halve nakie het bed af te halen, wordt er aangebeld. En nog een keer. Maar ik heb niks aan en m'n kleren lagen in de kamer naast de voordeur dus dan kun je me zien
hahaha das euh.... lulligquote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Luie zondag dus kom net onder de douche vandaan en sta in m'n halve nakie het bed af te halen, wordt er aangebeld. En nog een keer. Maar ik heb niks aan en m'n kleren lagen in de kamer naast de voordeur dus dan kun je me zien
jehova's getuigen, gewoon naakt open doenquote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
hadden ze zich maar moeten aanmelden vooraf.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Het waren m'n ouders, ik dacht dat het de buren zouden zijnAPP EVEN VOOR JE VOOR DE DEUR STAAT
mijn ouders tikken altijd even met de ring of sleutel tegen het raam zodat ik weet dat het een van hun is of beidequote:Op zondag 18 mei 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Het waren m'n ouders, ik dacht dat het de buren zouden zijnAPP EVEN VOOR JE VOOR DE DEUR STAAT
De vorige keer zijn ze naar binnen gegaan omdat ze dachten dat ik dood op de grond lag ergens en toen stond m'n moeder ineens bij me op de badkamer.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hadden ze zich maar moeten aanmelden vooraf.
wat denken ze wel niet
Ik heb nu gezegd dat ze het even moeten melden als ze langskomen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn ouders tikken altijd even met de ring of sleutel tegen het raam zodat ik weet dat het een van hun is of beide
mijn zus en neefjes doen een heel nummer op de deurbel dus die herken ik ook.
anderen hebben pech
morgen melden dat ze vandaag aan komen?quote:Op zondag 18 mei 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu gezegd dat ze het even morgen melden als ze langskomen.
quote:Op zondag 18 mei 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Schlomo stelt mij in thailand altijd voor aan zijn vrienden als nazi en the jew hater
en hij is een echte thai?quote:Op zondag 18 mei 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Schlomo stelt mij in thailand altijd voor aan zijn vrienden als nazi en the jew hater
alle buitenlandse mannen komen toch maar met 1 doel naar Thailand? kun je dat steeds over hem zeggenquote:
Frau Florrie Rost van Tonningen-Bitter-Heubel-Bal.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
mja hij heeft al een vriendin dus gaat denk ik niet opquote:Op zondag 18 mei 2025 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle buitenlandse mannen komen toch maar met 1 doel naar Thailand? kun je dat steeds over hem zeggen
quote:Op zondag 18 mei 2025 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frau Florrie Rost van Tonningen-Bitter-Heubel-Bal.
daar heeft hij toch ook schijt aan in hoe hij jou voorstelt?quote:Op zondag 18 mei 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja hij heeft al een vriendin dus gaat denk ik niet op
mja jij doet wel meer dingen die ik niet zou doen :pquote:Op zondag 18 mei 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou die mensen compleet ontwijken en negeren
Raar vind ik nog vrij zacht uitgedruktquote:Op zondag 18 mei 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het raar dat iemand je voorstelt met: hoi dit is bitterbal ze is een nazi en jodenhater. Raar.
Zoals omgaan met mensen die mij respecteren?quote:Op zondag 18 mei 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja jij doet wel meer dingen die ik niet zou doen :p
bedoelde meer eieren gooien naar mensen :pquote:Op zondag 18 mei 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals omgaan met mensen die mij respecteren?
Nooit gedaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bedoelde meer eieren gooien naar mensen :p
hij denkt dat waar men de straat op gaat zoals bv vandaag in den haag de mensen anti joods zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:16 schreef Nizno het volgende:
ik zie weinig grapje in gooien met nazi in jodenhater omdat je een nederlandse bent maar goed....
Ew.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals omgaan met mensen die mij respecteren?
Hoi dit is ieniminimuis ze is een aandachtshoer met een hondenfetisj.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het raar dat iemand je voorstelt met: hoi dit is bitterbal ze is een nazi en jodenhater. Raar.
ja net als dat alle mannen die naar thailand gaan maar voor één doel daar naar toe gaanquote:Op zondag 18 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij denkt dat waar men de straat op gaat zoals bv vandaag in den haag de mensen anti joods zijn
Maar dit is waar en niet ongelofelijk pijnlijk enzoquote:Op zondag 18 mei 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi dit is ieniminimuis ze is een aandachtshoer met een hondenfetisj.
Okee, raar it is
Snel de rolluiken dichtquote:Op zondag 18 mei 2025 14:20 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel prettig dat ze zon precies gaat schijnen als ik terug ben van het lopen
Vandaag:quote:Op zondag 18 mei 2025 14:20 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel prettig dat ze zon precies gaat schijnen als ik terug ben van het lopen
Ja vanochtend was het bewolkt, zon kwam er opeens door dus dacht mooi moment om te gaan lopen. Stap naar buiten, gelijk weer helemaal grijs voor 2 uur lang, loop de straat in en de zon komt er weer doorheenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vandaag:
Zonnewering omlaag: grijs en bewolkt
Muis doet zonnewering weer omhoog: zon gaat schijnen.
Dit meen je niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag alles zeggen over mensen wat ik wil zolang ik het grappig bedoel en het niet meen
Serieus?quote:
Ik heb onbewust een rood shirt aan vandaag, nu lijk ik ook zo'n hamasknuffelaarquote:Tienduizenden mensen betogen in Den Haag tegen Israël-standpunt kabinet
De betogers hebben rode kleren aangetrokken, om symbolisch een rode lijn te kunnen trekken.
Of zij zijn allemaal fan van Ajax.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb onbewust een rood shirt aan vandaag, nu lijk ik ook zo'n hamasknuffelaar
Net zo'n zinkend schip als Gaza, dus klinkt wel logischquote:Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zij zijn allemaal fan van Ajax.
jepsquote:Op zondag 18 mei 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n genocideschreeuwert.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik was benieuwd naar dat nieuwe nummer van hem maar je kan het nergens meer zienquote:Op zondag 18 mei 2025 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse Kanye West uit de polder.
Misschien staat hij straks wel met Monster samen te zingen en te dansen op het Malieveld?quote:Op zondag 18 mei 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was benieuwd naar dat nieuwe nummer van hem maar je kan het nergens meer zien
nee dat geloof ik nietquote:Op zondag 18 mei 2025 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien staat hij straks wel met Monster samen te zingen en te dansen op het Malieveld?
De enige thee die ik drinkquote:
dat weet ik eigenlijk niet. Ze is niet zo goed ter been en ook niet zo snel dus ik zei wel dat ik het wat onverstandig vond. Maar zei dat er heel veel andere oudere zouden komen en zo.quote:
Je enige minpuntquote:
1 minpuntje mag toch wel. Kan er niets aan doen. Vind het echt niet lekker. Als ergens thee gedronken wordt drink ik wel een bakkie meee. Maar lekker is een ander verhaalquote:
Dat alleen roomblanke mensen daar gebruik van mogen makenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
zou wel vet zijn als musk dit voor elkaar krijgt
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
waarom dat?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat alleen roomblanke mensen daar gebruik van mogen maken
Musk, die is van de witte kant, hij mag ook geen bedrijf starten in zijn thuisland Zuid-Afrika.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom dat?
denk wel dat het duur zal zijn
De Neurenberg bijeenkomsten trokken destijds meer mensen.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
ze schatten nu 100 duizend mensen die op demo zijn afgekomen. Wanneer was het de laatste keer dat erzoveel mensen op een demo waren?
wanneer was dat? Was dat alleen in nl?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Neurenberg bijeenkomsten trokken destijds meer mensen.
Triumph des Willens, Neurenberg 1935quote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer was dat? Was dat alleen in nl?
Succes alvast bij de grens bij je eerstvolgende Amerikareis.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik niet tussen die downies op dat pleinquote:Op zondag 18 mei 2025 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Succes alvast bij de grens bij je eerstvolgende Amerikareis.
Je zal niet de eerste zijn die onschuldig gedeporteerd wordt onder het Trump regime.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik niet tussen die downies op dat plein
Tikkeltje racistisch ditquote:Op zondag 18 mei 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Gebeurd weinig spannends. denk dat de demo te blank is voor rellen
Mietjes zijn het.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Ja, vanwege de stufi.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
hebbe jullie wel eens mee gelopen in een demo?
Laten ze hun gezicht zien?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ja heb nog niemand met gezichtsbedekking gezien. Ook veel oudere mensen lopen er bij en echt onwijs blankquote:Op zondag 18 mei 2025 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laten ze hun gezicht zien?
Dat is meestal een prima hint voor snode Hamas plannetjes.
Oh die heb ik ook gedaanquote:
Nee.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
hebbe jullie wel eens mee gelopen in een demo?
Dit is gewoon steun betuigen aan terrorisme en onderdrukking van vrouwen en homo's.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is ook een goede reden het gaat vaak alleen zo snel mis
Gelukkig zijn die vrouwen stukken beter af nu Israël hen gewoon plat bombardeert.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is gewoon steun betuigen aan terrorisme en onderdrukking van vrouwen en homo's.
en nog wat te knabbelen er bij?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, door security, en nu bij de gate. Boarden begint om 17.45. Tijd voor een goed glas koud bier. Een kleintje
Als die vrouwen achterom kijken zien ze een bange man in een jurk zich schuilhouden achter hun rug en kinderwagen, hoog tijd dat die vrouwen een koekenpan uitgereikt krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die vrouwen stukken beter af nu Israël hen gewoon plat bombardeert.
Wel kans op bij het volgende biertje denk ik jaquote:
mja denk dat gaza al voorbij is. Hoe kan men dat nou nog opbouwen. Plus de kinderen van nu nemen hun wraak als ze volwassen zijn dus kan je ook niet meer naast wonenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die vrouwen achterom kijken zien ze een bange man in een jurk zich schuilhouden achter hun rug en kinderwagen, hoog tijd dat die vrouwen een koekenpan uitgereikt krijgen.
Zolang Hamas bestaat, zal er geen vrede zijn. Die racistische haatdragende debielen hebben keer op keer op keer expres hun eigen ramen ingegooid.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
maar goed de isreali's zijn ook woest na 7 oktober
Beetje fluiten en op pannetjes slaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
de corona demos op zondag waren toch vermakelijker om naar te kijken
Nou ja dit, en Hamas piept dagelijks dat ze niet stoppen voordat de laatste Jood uitgeroeid is.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
maar goed de isreali's zijn ook woest na 7 oktober
ja kloptquote:Op zondag 18 mei 2025 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang Hamas bestaat, zal er geen vrede zijn. Die racistische haatdragende debielen hebben keer op keer op keer expres hun eigen ramen ingegooid.
Die zijn allemaal geëxecuteerd.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt
zag tijdje terug dat er een kleine demo was van gazanen tegen hamas. maar ja denk als je dat daar doet je je leven ook niet zeker bent
Nee, je mag niet ingaan tegen de boodschap.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt
zag tijdje terug dat er een kleine demo was van gazanen tegen hamas. maar ja denk als je dat daar doet je je leven ook niet zeker bent
Ieder kind ter wereld wil gewoon een gezin, een baantje, een snaaks wijfje, vrede, kindertjes en wat te eten hebben.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
maar geloof ook niet dat zonder hamas de jeugd van nu daar op groeit zonder wraakgevoelens
quote:Op zondag 18 mei 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Gesprekken over Hamas, afgewisseld met bikini's.
of wraakquote:Op zondag 18 mei 2025 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder kind ter wereld wil gewoon een gezin, een baantje, een snaaks wijfje, vrede, kindertjes en wat te eten hebben.
Ja die lust er wel pap van denk ik met zijn enge oogjes.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zal op Phangan vragen wat de groene prins van ze vindt
zijn vriendin is trouwens best knapquote:Op zondag 18 mei 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die lust er wel pap van denk ik met zijn enge oogjes.
Van onze belastingcenten via UNRWA.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder dat hij daar zo is
Je was okay.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Ik probeer via het bos naar huis te fietsen maar ik weet helemaal niet of ik de goede kant op fiets. Lol
nee hij verdient zijn geld met lezingen geloof ikquote:Op zondag 18 mei 2025 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van onze belastingcenten via UNRWA.
zij heeft geen gordijn op. Denk dat ze niet eens moslim zijn. zij loopt dat gewoon in bikini rondquote:Op zondag 18 mei 2025 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn ze allemaal wel knap zonder gordijn over de kop.
quote:Op zondag 18 mei 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Omg @:bitterbal ze hebben hier knabbelbacon![]()
En voor 35 Deense jompeltjes krijg je me toch ff een bak van die zooi
Is het niet de Geile Prins in plaats van de Groene Prins dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij heeft geen gordijn op. Denk dat ze niet eens moslim zijn. zij loopt dat gewoon in bikini rond
neeheequote:Op zondag 18 mei 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het niet de Geile Prins in plaats van de Groene Prins dan?
Gefeliciteerd vriend.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
KAMPIOENNNUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Niet alleen maar kijken maar ook luisteren, want die weet er veel meer van dan al die rode hempies in Den Haag.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier zie je hem 👀
ja maar doel op zijn ogenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet alleen maar kijken maar ook luisteren, want die weet er veel meer van dan al die rode hempies in Den Haag.
schlomo is elke keer starstruck als die hem zietquote:Op zondag 18 mei 2025 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die toespraak bij de VN destijds schoten zijn ogen echt vuur.
en spek toch?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Knerpende tering het is ook echt alleen maar vet en zout gewoon he
alsof je dieet hiervoor wel zo gezond wasquote:Op zondag 18 mei 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor gewoon wat afsluitkleppen in mijn slagaders dicht klappen nu. Het lijken wel sluisdeuren
Of alle psychopaten hebben het aan de schildklier.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:27 schreef bitterbal het volgende:
ik las een keer dat uit onderzoek is gebleken dat psychopaten veel oogwit laten zien
Was ook nogal wat die toespraak zeg, vooral de reactie van die geitenwollensokken deugkneuzen erbij.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schlomo is elke keer starstruck als die hem ziet
Morgen maar gewoon weer twee pizza's bestellen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor gewoon wat afsluitkleppen in mijn slagaders dicht klappen nu. Het lijken wel sluisdeuren
Allicht gezonder dan dit.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof je dieet hiervoor wel zo gezond was
Pavlov-reactie op Duitsland.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
Mijn vader wil een weekendje naar Hamburg met mij en ik voelde al meteen weer een voedselvergiftiging op komen toen die dat zei.
Hamburgersquote:Op zondag 18 mei 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
Mijn vader wil een weekendje naar Hamburg met mij en ik voelde al meteen weer een voedselvergiftiging op komen toen die dat zei.
Zekerquote:Op zondag 18 mei 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Bomenverzameling er mag wel een bosje bloemen naar die meneer van Groningen met zijn frommelgoaltje onniedan.
Ohwquote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet nog even niet aan eten denken in Duitsland.
Ja vorige keer lag ik alleen maar in de hotelkamer te kotsen.quote:
Gefeliciteerd maat. Had dit aan het begin van het seizoen al gedacht!quote:
En zeeziekte?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:52 schreef Ama het volgende:
De tijden van dat ik uitkeek naar een curryworstje in Duitsland is wel voorbij.
Oh dan gaan we niet met de boot samen ergens heen dus.quote:
Heeft ze nog bushokjes gesloopt?quote:
Ik heb er volgens mij ook geen last van, maar zit ook niet vaak op een boot.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan gaan we niet met de boot samen ergens heen dus.
Ben ik echt zo bijzonder dan of zo ja?
Edit: ik verwar een stiefmoeder met een tante.quote:
Zolang de boot compleet stil blijft op de zee kan het hoor maar zodra dat ding gaat bewegen hang ik over boord te kotsen.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan gaan we niet met de boot samen ergens heen dus.
Ben ik echt zo bijzonder dan of zo ja?
Weet niet of zo'n hamaswappie iets is voor ballie, mag ze geen spek meerquote:
Nee monster is stiefmonster. Tante is Fleurquote:Op zondag 18 mei 2025 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Edit: ik verwar een stiefmoeder met een tante.
Dat dusquote:Op zondag 18 mei 2025 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee monster is stiefmonster. Tante is Fleur
Leuke kringverjaardagen.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fleur is wat meer pro israel geloof ik
Naar Londen ga ik het liefst met de boot welquote:Op zondag 18 mei 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook geen last van, maar zit ook niet vaak op een boot.
Ja zulke protesten zijn overdag vaak nog rustig, het echt sloopwerk gaat vanavond pas gebeurenquote:Op zondag 18 mei 2025 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes was allemaal erg vreedzaam zei ze
Vanavond beelden van stiefmonster die de Apple Store plundert.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zulke protesten zijn overdag vaak nog rustig, het echt sloopwerk gaat vanavond pas gebeuren
Eerst maar eens het pontje over de IJssel proberen danquote:Op zondag 18 mei 2025 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang de boot compleet stil blijft op de zee kan het hoor maar zodra dat ding gaat bewegen hang ik over boord te kotsen.
quote:Op zondag 18 mei 2025 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond beelden van stiefmonster die de Apple Store plundert.
Ik ben wel pro-trein.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar Londen ga ik het liefst met de boot wel
Ik wil wel een nieuwe iPhone.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een fat-bike met broccolihaar.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedanktquote:
Ik om eerlijk te zijn niet. Ik had meer van Feyenoord verwachtquote:Had dit aan het begin van het seizoen al gedacht!
Die heeft ook vast PVV gestemd. Of een voorkeursstem voor Sophie omdat die haar aan jou doet denken.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fleur is wat meer pro israel geloof ik
niemand die mij kent vindt dat ik op sophie lijkquote:Op zondag 18 mei 2025 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft ook vast PVV gestemd. Of een voorkeursstem voor Sophie omdat die haar aan jou doet denken.
Is natuurlijk ook van Metaquote:
Niet gekeken maar gezien het medium vermoed ik van niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:10 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat dit waar is?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wij kennen jou toch??quote:Op zondag 18 mei 2025 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand die mij kent vindt dat ik op sophie lijk
Ik ken je dan ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand die mij kent vindt dat ik op sophie lijk
quote:Op zondag 18 mei 2025 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gekeken maar gezien het medium vermoed ik van niet.
www.hedwigleukeplaatjes.nlquote:Op zondag 18 mei 2025 17:14 schreef Ama het volgende:
Ik klik sowieso niet op die linkjes als ik niet weet wat het is.
En als ze wordt opgepakt schreeuwen dat ze wordt geframed en het de schuld van Israel is die haar wil pakkenquote:Op zondag 18 mei 2025 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat ik die van mij al best een tijde had, maar heb ik schijnbaar pas 2,5 jaarquote:
Ik wel, alleen bij bepaalde users doe ik dat dan wel in een privevensterquote:Op zondag 18 mei 2025 17:14 schreef Ama het volgende:
Ik klik sowieso niet op die linkjes als ik niet weet wat het is.
En een breezer ananas.quote:
En doe daar ook maar een dubbele Whiskey bijquote:
Ik heb die van mij ook 2,5 jaar maar de batterij holt nu al achteruit.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat ik die van mij al best een tijde had, maar heb ik schijnbaar pas 2,5 jaar
ferry de roze flamingoquote:Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een flamingo aan het haken en het kleurtje eromheen heet "tropic”
Dus dat werd Tropical Danny met Toppertje
Oh dat probleem heb ik dan weer niet, welke heb je? Ik heb een 13quote:Op zondag 18 mei 2025 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook 2,5 jaar maar de batterij holt nu al achteruit.
quote:Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Dorst?quote:Op zondag 18 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En doe daar ook maar een dubbele Whiskey bij
13 miniquote:Op zondag 18 mei 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat probleem heb ik dan weer niet, welke heb je? Ik heb een 13
Hmm das wel jammer danquote:
het scheelt inderdaad dat het in elk geval niet aan jou ligtquote:
Of een Ryan Flamingoquote:Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nog verder? Hij is al eaardig weggezakt sinds ze dat mongooltje aan sde knoppen hebben daar.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm das wel jammer danIk ga hopen dat de dollar weer wat gaat dalen, vorig jaar ook goedkoop mijn ipad kunnen kopen in de VS is een staat zonder salestax
quote:
Ja hij is van de week weer een beetje gestabiliseerd toen die zijn tarriffs voor China weer met 90 dagen uitsteldequote:Op zondag 18 mei 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog verder? Hij is al eaardig weggezakt sinds ze dat mongooltje aan sde knoppen hebben daar.
Het is warmquote:
Hier valt het mee.quote:
Die is ook in extra euforische stemming hij wint en PSV ookquote:
Gefeliciteerd met de landstitel!quote:Op zondag 18 mei 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben natuurlijk nu in opperste vrolijke stemming. Zal nog wel een inzinking krijgen vandaag. maar soit![]()
![]()
![]()
Ik was rondje lopen in de zonquote:
Het is maar 17 gradenquote:
In de zon was het warmquote:
Ja in de zon is het 15 miljoen gradenquote:
Ziet er uit als een zeer betrouwbare sitequote:
Ja zie je, best warmquote:
misschien moeten ze er een aanhangertje aanhangenquote:Op zondag 18 mei 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die klote mensen met die rolkoffers. KLM is ook gewoon een klote Airlines dat ze niet genoeg ruimte hebben voor wat iedereen gewoon mee mag nemen. Nu zijn we straks EN te laat weg omdat niemand zijn handbagage wil inchecken EN ik sta alsnog een half uur te klooien bij die band.
Vliegen kut
KLM kut
Mensen kut
Aan mij ligt het in ieder geval niet. Ik werk aan alle kanten mee en ik heb er alleen maar LAST van. Dit moet anders.
Van die gliders erachterquote:Op zondag 18 mei 2025 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moeten ze er een aanhangertje aanhangen
gewoon een arrenslee van de kerstman lenen, past heul veul inquote:
Jij bent helegaar geen Outcastquote:Op zondag 18 mei 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:
Never meant to make your daughter cry
Apoligize a million times
Zeker met zo'n Hermelientasje met Onnaspeurbare zwelspreuk waarin je alles kan stoppen wat je wilquote:Op zondag 18 mei 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon een arrenslee van de kerstman lenen, past heul veul in
quote:Op zondag 18 mei 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent helegaar geen Outcast
Hier vanmorgen bewolkt maar na de lunch werd het zonnigquote:
Ik heb gewoon een grote rolkoffer, met 2 vaste wielen zodat die niet zo zwiebertquote:
Ik heb er drie in verschillende matenquote:Op zondag 18 mei 2025 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grote rolkoffer, met 2 vaste wielen zodat die niet zo zwiebert
Ik heb ook 4 koffers ofzo hoorquote:Op zondag 18 mei 2025 18:16 schreef bitterbal het volgende:
ik heb inmiddels 6 koffers geloof ik in verschillende maten
allemaal gekocht zonder teveel geneuzel @:ltvdk
Was er ook net eentje die iets meer tijd kosttequote:
knurftquote:Op zondag 18 mei 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo iemand die naar de supermarkt gaat voor een avg'tje en zonder groene thuis komt
joh, verlate adoptie?quote:Op zondag 18 mei 2025 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht kruip eens weer in de stambomen van mijn opa en oma. Heeft een of ander debiel mijn opa compleet nieuwe ouders gegeven
Na de dood. Mijn opa wordt toegewezen aan zijn oom, terwijl dat niet kanquote:
Gelukkig had ik nog wat spinazie in de vriezerquote:
lekker handig...quote:Op zondag 18 mei 2025 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na de dood. Mijn opa wordt toegewezen aan zijn oom, terwijl dat niet kanDat zou ook betekenen dat hij een andere moeder heeft, terwijl de hele familie duidelijk op zowel vader als moeder lijkt. Hij komt uit een gezin van 5, maar volgens deze stamboom zijn mijn oudtantes en -ooms ook stilgeboren. Nou ze zijn niet stil hoor.
Overleden oudtante is wel aan de goede vader en moeder gekoppeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |