SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Op de Godin heb ik geen cent korting gehad hoorquote:
Ga er maar niet vanuit.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren ben ik gewoon om 23.04 uur in slaap gevallen.
Misschien krijg ik ooit nog een normaal ritme
Ja supernormaal jij bent hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren ben ik gewoon om 23.04 uur in slaap gevallen.
Misschien krijg ik ooit nog een normaal ritme
Glas halfvol.quote:
Denk dat ik wel een van de normaleren ben hier jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Sta je voor je eigen TT, dan?quote:
Zit niet in mijn systeem.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Soort complot der appels, dat je vergeet dat appelmoes bestaat.
Ik eet het alleen in combinatie met friet, alleen eet ik dat niet zo vaakquote:Op zondag 18 mei 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind appelmoes best lekker, maar ik eet het bijna nooit, omdat ik vergeet dat het bestaat?
PATAT GODVEROMMEquote:Op zondag 18 mei 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet het alleen in combinatie met friet, alleen eet ik dat niet zo vaak
Ik ken alleen patat.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit.quote:
Smaakt je friet dan niet naar lauwe appel?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PATATATATATTATATATATATATATTAquote:Op zondag 18 mei 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smaakt je friet dan niet naar lauwe appel?
wil je ook een wekelijkse reminder?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Heb as we speak een potje in de kast staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |