Hey oudjes ook niet uitvlakken hoor. Nouja sommigen dan. Ligt een beetje aan hoeveel je het na school nog dagelijks hebt gesproken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Redelijk veel Nederlanders onder de 30 spreken Engels zonder dat scherpe Nederlandse accent.
Als ie z'n Q2 had geëvenaard was ie voor Alonso geëindigd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz is er niet op achteruit gegaan dit jaar
Altijd lachen als Max volgens eigen zeggen 'turd' is geëindigdquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Redelijk veel Nederlanders onder de 30 spreken Engels zonder dat scherpe Nederlandse accent.
Hij spreekt geweldig Engels, voor een Italiaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan maar als je al lang Engels spreekt en het om je heen hoort en dan ipv lap overdreven Italiaans lappe blijft zeggen dan doet hij het dus expres. Soort trots op het accent ipv proberen zo goed mogelijk Engels te spreken.
Je bent je 77 OLED vergeten en post die fotos eens in het Viaplaytopicquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef Eagles89 het volgende:
Zin in morgen!!!!!! Heb voor het eerst dit jaar het gevoel dat Max weleens in het droog op racepace voor de McLarens kan blijven hangen. Dit circuit is lastig om in te halen en Max is echt een killer in 1 op 1 gevechten. Piastri moet ook aan het WK denken en staat voor Norris.
En tot slot heb ik vanmiddag eindelijk naar ViaPlay kunnen kijken (is gratis dit weekend) en dat was alsof ik weer op mijn Windows XP PC naar Youtube videos probeerde te kijken lol
Super blij met mn 4K premium abbo op F1 TV, wat.een.verschil.
Nah, ik spreek het dagelijks voor werk en ze pikken me er zo uit als Nederlander. Ik schijn als de bad guy in Austin Powers te klinken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Hey oudjes ook niet uitvlakken hoor. Nouja sommigen dan. Ligt een beetje aan hoeveel je het na school nog dagelijks hebt gesproken.
De race is nog niet begonnen, we gaan het zien straksquote:Op zondag 18 mei 2025 08:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Zal je zien als Max nu hetzelfde kunstje bij Piastri flikt, hij wel bestraft word en Piastri gewoond e baan mag afsnijden........
1 voordeel: deze bocht 1 wil je überhaupt niet afsnijdenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Zal je zien als Max nu hetzelfde kunstje bij Piastri flikt, hij wel bestraft word en Piastri gewoond e baan mag afsnijden........
Afsnijden niet, maar er zijn wel "mogelijkheden"quote:Op zondag 18 mei 2025 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 voordeel: deze bocht 1 wil je überhaupt niet afsnijdenwant dan verlies je sowieso plekken.
Hoop dat die het dit keer clean houdt.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Afsnijden niet, maar er zijn wel "mogelijkheden"
[ afbeelding ]
Hamilton staat niet vooraan dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop dat die het dit keer clean houdt.
Oh ja het was Lewis z’n schuld dat Max hem eraf reedquote:Op zondag 18 mei 2025 14:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hamilton staat niet vooraan dus dat komt wel goed.
Niet om nu oude koeien uit de sloot te halen maar Max zat ervoor bij de apex en is zelfs niet eens over de lijn geweest..quote:Op zondag 18 mei 2025 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja het was Lewis z’n schuld dat Max hem eraf reed
Er zijn een paar mensen hier die zin hebben in een middag BBQ @Nattekat.quote:
Ga er maar vanuit de het altijd Max is die als fout gezien wordtquote:Op zondag 18 mei 2025 08:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Hopelijk wordt het ook een normale racequote:Op zondag 18 mei 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk de eerste race van het seizoen op de normale tijd
De starts van Piastri zijn niet verkeerd, dus dat wordt spannend.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max heeft een goede start straks en zit er al voor het insturen van de eerste bocht voor.
NS heeft ingezet op Eindhoven. Langere treinen worden ingezet op het traject naar Eindhoven.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schakelen tussen de Eredivisie en F1TV vanmiddag.
quote:Op zondag 18 mei 2025 14:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
NS heeft ingezet op Eindhoven. Langere treinen worden ingezet op het traject naar Eindhoven.
Welke coureur als eerste de finish haalt, daar doet NS geen uitspraken over.
laatste crash was toch laatste gp van 2024 Abu Dhabi tussen PIA en VERquote:Op zondag 18 mei 2025 14:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit de het altijd Max is die als fout gezien wordt
Daar zorgt Ben wel voor
Dat je na een half uurtje even een dutje kunt doenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het ook een normale race
Dat mag wel naar een langdradige ESF showquote:Op zondag 18 mei 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je na een half uurtje even een dutje kunt doen
Oh niet gezien.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat mag wel naar een langdradige ESF show
Ze zaten eigenlijk precies gelijk bij de apex.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet om nu oude koeien uit de sloot te halen maar Max zat ervoor bij de apex en is zelfs niet eens over de lijn geweest..
Het circuit hield simpelweg op voor Lewis.
Wordt genoteerd in de beoordelingquote:
*noteertquote:Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt genoteerd in de beoordeling![]()
Ik heb het alleen alle acts gekeken
quote:Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat
We hebben het ouwe koeientopic nodig.
Ik word er passief agressief van.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:42 schreef Perox het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over die Italiaan maar hij spreekt wel lekker veel mensen aan
Moet ze actief voor wordenquote:
Volledig teamquote:
1 fles per kledingwisselquote:Op zondag 18 mei 2025 14:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel flessen gehad gisteravond?
Ok dan, kan ik weer wat anders gaan doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:54 schreef Haags het volgende:
1. Pia
2. Nor
3. Rus
Dit gaat hem worden vandaag.
quote:
Oh my sweet summer childquote:Op zondag 18 mei 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok dan, kan ik weer wat anders gaan doen.
Hiiiieeeeerblijven jijquote:Op zondag 18 mei 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok dan, kan ik weer wat anders gaan doen.
Skattiequote:
quote:
wie wil dat nuquote:Op zondag 18 mei 2025 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Na de eerste bocht kan men Ajax en PSV gaan kijken
Sadisten.quote:
Mensen die dat gaan doen willen we hier niet eens hebben. Mooi.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Giroquote:Op zondag 18 mei 2025 14:59 schreef 3rr0r het volgende:
Max fans die niet meer kijken als Max uitvalt.quote:
Stig he.quote:
Hij weet niet dat dit de formation lap is.quote:
Ik ben enthousiastquote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij weet niet dat dit de formation lap is.
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe Red Bull het vandaag gaat verkloten.
Dat deden ze gisteren al met dank aan Yukiquote:Op zondag 18 mei 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe Red Bull het vandaag gaat verkloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |