quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan ben je dus een choker en hoor je hier niet te staan. We hadden Anouk moeten sturen.
Hahaha je hebt het ingezonden lied van Anouk duidelijk niet gehoord.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan ben je dus een choker en hoor je hier niet te staan. We hadden Anouk moeten sturen.
ik ben niet tegen hem maarja liedje was ook niet zo vernieuwend ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:34 schreef Eurochacha het volgende:
Sorry maar al die rellers die opeens nu komen om claude naar beneden te halen 😂😂😂 gaat het
Nou ben je wel erg aan het muggenziften. Er was amper verschil met de semi, alleen die tekstfout. Er zat oprechte emotie in. Geen idee wat het gaat doen in de televote, maar aan te weinig blikken in de camera heeft het niet gelegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:42 schreef Orange123 het volgende:
Ben bang dat ik het finale-optreden minder vond dan de semi en juryshow. Minder connectie met de mensen thuis (warme blikken in die camera). Misschien gaat zo’n tekstfoutje toch in het hoofd zitten. Hopelijk alsnog top-10 dankzij de jury.
Ik vond hem wel een stuk nerveuzer overkomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou ben je wel erg aan het muggenziften. Er was amper verschil met de semi, alleen die tekstfout. Er zat oprechte emotie in. Geen idee wat het gaat doen in de televote, maar aan te weinig blikken in de camera heeft het niet gelegen.
Ja, dat merkte je toch wel. Bij de 1e was hij meer relaxed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik vond hem wel een stuk nerveuzer overkomen.
Gisteren bij de jury ging het goed. Dus ik wil even wat 12 punten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:38 schreef TLC het volgende:
Ik begin toch n beetje te vrezen voor een top 10 plekje eigenlijk
Die tranen flowden ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Dat “foutje” valt de gemiddelde kijker niet op toch? Ik merkte het zelfs niet, als het allemaal maar lekker flowt. En dat deed het!
Dat zou echt fucking tegenvallen met überhaupt zo’n algehele kut finale.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:38 schreef TLC het volgende:
Ik vrees hem voor de televotequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:38 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |