jij bent een goede bijenmoederquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
Ik zag in een bakje water iets bewegen
En het was een bijtje die er blijkbaar in was gevallen en er niet meer uitkwam
Met een takje eruit gevist en in de zon gezet
Bijtje is zichzelf nu aan het schoon wrijven
Bijtjesquote:
en dan kan ze in een vijver buiten jouw zicht duikenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
Vleugeltjes gaan overeind nu
Ook lekker aan het drogen
*gooit een extra poolijskap op het kampvuur*quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn frame kan ook als schilderij dienst doen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan kan ze in een vijver buiten jouw zicht duiken
kamikazebijquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijtje gaat zo maar weer lekker terug naar de zwerm
Als bijen die graag zwemmen het wat vaker overleven, en hun nieuwe ecologische niche kunnen vinden, ontwikkelen ze in een paar duizend jaar misschien kieuwen.quote:
zo is de waterspin inderdaad ook ontstaanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als bijen die graag zwemmen het wat vaker overleven, en hun nieuwe ecologische niche kunnen vinden, ontwikkelen ze in een paar duizend jaar misschien kieuwen.
Waterbijtjes.
deze kamikazebij heeft een heel plan opgesteldquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie snappen dat evolutie per ongeluk met toeval gebeurt he? Zit geen plan achter ofzo
Heel het universum hangt aan elkaar van toevalligheden, en dan heb je ook nog het 'butterfly-effect' (dat is wat anders dan een hitsige Etto overigens)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is survival of the lucky one. Darwin had het niet begrepen
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel het universum hangt aan elkaar van toevalligheden, en dan heb je ook nog het 'butterfly-effect' (dat is wat anders dan een hitsige Etto overigens)
zolang hij niet wegvliegt gaat alles nog goedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
Jezus die wasmachine lijkt ook eeuwig te draaien.
You Darwin some, you lose some.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is survival of the lucky one. Darwin had het niet begrepen
Guess he's the lucky onequote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn meer wetenschappers die zich bezig gehouden hebben met Evolutietheorie die beter dan Darwin zijn, maarja Darwin.
Mijn broer zegt ook dat Darwin niet in alles gelijk heeft gehad. Mijn broer is (ook) dr in de biologie. Hoewel zijn promotieonderzoek te maken heeft gehad met de aardappelziekte...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn meer wetenschappers die zich bezig gehouden hebben met Evolutietheorie die beter dan Darwin zijn, maarja Darwin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |