geluid op mn pc is bijna beter dan bij mn tv..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch anders. Klein schermpje, minder geluid.
ik heb een, voor moderne maatstaven, kleine tv (40') en doe er eigenlijk niks mee atmquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
ik heb een grote tv... en doe er steeds minder mee
Ik kijk er ook eigenlijk alleen nog maar naar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
ik heb een grote tv... en doe er steeds minder mee
eigenlijk alleen zo nu en dan voor F1.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk er ook eigenlijk alleen nog maar naar.
Ik loog trouwens. Ik heb heul geen grote tv.quote:
dat komt erg dichtbij zoquote:
mijn monitoren zijn groterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik loog trouwens. Ik heb heul geen grote tv.
Op mijn slaapkamer een 32", die in de woonkamer is, ehh, wat, 24?
mijne is volgens de moderne maatstaven van @mschol ook niet eens echt groot blijkbaar... 43 inchquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik loog trouwens. Ik heb heul geen grote tv.
Op mijn slaapkamer een 32", die in de woonkamer is, ehh, wat, 24?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne is volgens de moderne maatstaven van @:mschol ook niet eens echt groot blijkbaar... 43 inch
quote:Tegenwoordig zijn tv's met schermformaten tussen 55 en 65 inch vrij gangbaar en worden ze vaak beschouwd als de standaard voor huishoudens.13 Jul 2023
Gemiddeld?quote:
Ik snap dat nooit. Verf dan meteen je muur zwart als je graag 80% van de dag een zwarte rechthoek in je zichtveld wil hebbem.quote:
Hebben wij ook, is idd een kleintjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne is volgens de moderne maatstaven van @:mschol ook niet eens echt groot blijkbaar... 43 inch
moet hem niet groter hebben, anders past hij niet in de op maat gemaakte TVkastquote:
Ik hoor hier altijd dat iedere fokker er een van 30cm heeft, dus ik dacht nog even dat ik bovengemiddeld was.quote:
mijn frame kan ook als schilderij dienst doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Verf dan meteen je muur zwart als je graag 80% van de dag een zwarte rechthoek in je zichtveld wil hebbem.
Gewoon elke avond uit de bijbel lezen.quote:
Gemiddeld?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |