Ik kan mijn voorheid wel helemaal over mijn eikel heel krijgen en nog wel iets verder dan dat maar niet helemaal glad naar achter als je begrijpt wat ik bedoel. Oftewel ik kan wel alles goed wassen, ook bij de gemeenschap heb ik geen problemen, alleen als ik een condoom om moet doen is dit heel erg lastig en pijnlijk, deze blijft namelijk achter de eikel hangen tussen de eikel en de rest van de voorhuid en moet ik dus met veel moeite over de huid heen trekken. Oftewel ellende.
Ik dacht eerst altijd dat het normaal was en vandaar dat iedereen het ondingen vind (buiten dan dat je veel minder gevoel hebt en het veel moeilijker is om klaar te komen, maargoed veiligheid boven alles).
Tja ik vraag me nu af wat ik moet doen en of er nog andere mogelijkheden zijn dan een operatieve ingreep, wat ik overigens overbodig acht. Rekt het toompje nog wat meer of is de kans te groot dat deze dan scheurt als ik het voorzichtig ga forceren?
Graag wat informatie. Alvast bedankt.
[Dit bericht is gewijzigd door disharmony op 22-02-2003 01:33]
Als jij je voorhuid er af haalt. En je voorhuid ver naar beneden trekt lukt dat niet omdat dan je toompje strak komt te staan op je eikel??
Bedoel je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |