Klopt. Stom van je. Zelf pak ik dat wel zo aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb altijd spijt gehad dat ik geen baan als ambtenaar heb gekozen, dan heb je het echt zoveel makkelijker.
Dik salaris, veel vakantiedagen en je hoeft in principe geen fluit uit te voeren.
In het begin is het leuk, maar op den duur gaat het vervelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb altijd spijt gehad dat ik geen baan als ambtenaar heb gekozen, dan heb je het echt zoveel makkelijker.
Dik salaris, veel vakantiedagen en je hoeft in principe geen fluit uit te voeren.
Als je lekker vlot werkt dan gaan je collega’s je pesten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:54 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
In het begin is het leuk, maar op den duur gaat het vervelen.
En bij overheidsinstelling gaat alles aan traag toe.
Zegt iemand die bij de mcd werktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:29 schreef Helenattenek het volgende:
Als het ambtenaren CAO al een vetpot wordt gevonden dan moet er nog een wereld voor jullie open gaan
Kan je beter je leidinggevend (baas) vriend houden en eerder naar huis gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:29 schreef Espressso het volgende:
[..]
Als je lekker vlot werkt dan gaan je collega’s je pesten.
Het was Burgerkingquote:
Triple whopper graag lulletje rozenwaterquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:29 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Is er Nou een mod die meedoet aan de kloon complotten?
Vadsig!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Triple whopper graag lulletje rozenwater
12330 stappen dat compenseert wel 1 van de 3 burgersquote:
Dat is waar, en als je er cola light of zero bij drinkt dan kan je weer 1 van die resterende 2 burgers wegstrepen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
12330 stappen dat compenseert wel 1 van de 3 burgers
Ik drink altijd zero sugar zero caffeine als im cola drinkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:14 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is waar, en als je er cola light of zero bij drinkt dan kan je weer 1 van die resterende 2 burgers wegstrepen.
Meer dan je zus achter het station verdient in een maand, helaasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:23 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Hoeveel geld wordt er geprint voor figuren als @:mikeytt die zelf zegt een bullshit baan te hebben. Misschien is dat wel de oorzaak van de geld ontwaarding of inflatie.
geen vetpot, maar het is genoeg. is het wel eens bij je opgekomen dat niet alle mensen oppervlakkige materialisten zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:29 schreef Helenattenek het volgende:
Als het ambtenaren CAO al een vetpot wordt gevonden dan moet er nog een wereld voor jullie open gaan
Ik kan je zeggen dat bij een Bank werken nog relaxter is, betaald veel meer, belachelijk hoge pensioenbijdrage van werkgever, en allemaal fijne goodies en voorwaarden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Is dat wel eens bij jou opgekomen over mensen met dergelijk salarisquote:Op zondag 18 mei 2025 09:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
geen vetpot, maar het is genoeg. is het wel eens bij je opgekomen dat niet alle mensen oppervlakkige materialisten zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |