Sorry voor de late reactie. Als ik de hendel draai komen er geen verborgen schroefjes tevoorschijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:20 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Als je de hendel een kwartslag draait kun je bij verborgen schroefjes komen, soms moet je dan het voorzet plaatje ook draaien. kun je daar iets mee?
Ik vrees het ook...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:54 schreef Chinless het volgende:
Ik vrees dat het slot van binnen is afgebroken.
Ja ook gedaan, maar misschien moet ik nog harder trekken en evt met breekijzer maar dat is dan wel het uiterste... hoopte misschien nog andere opties.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan je net zo goed eens een keer hard proberen te trekken. Zien wat er dan gebeurt. Kan ook gewoon zijn dat een contact net niet goed uitlijnt
Nou breekijzer daar verneuk je het kozijn mee. misschien zooitje wd40 er tussen spuitenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja ook gedaan, maar misschien moet ik nog harder trekken en evt met breekijzer maar dat is dan wel het uiterste... hoopte misschien nog andere opties.
Ik bedoelde een klepje achter de hendelquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Als ik de hendel draai komen er geen verborgen schroefjes tevoorschijn.
[..]
Ik vrees het ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |