Haha, nee. Ik koop Coca Cola en fanta. Bij de Lidl en Aldi in duitsland zijn die periodiek in de aanbieding voor rond de 70 cent voor 1.25 liter flessen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:41 schreef roos94 het volgende:
TS drinkt vast ook deze :
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat Fanta huismerk lang niet zo erg is als cola huismerkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:17 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik koop Coca Cola en fanta. Bij de Lidl en Aldi in duitsland zijn die periodiek in de aanbieding voor rond de 70 cent voor 1.25 liter flessen.
Volgende week iets duurder 1.11 voor 1.25 liter bij de Lidl. Maar laatst had aldi het nog goedkoop.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef HSG het volgende:
Dat snap ik inderdaad ook niet. Bijvoorbeeld Lidl heeft al jaren de beste groenten en fruit.
En brood!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef HSG het volgende:
Dat snap ik inderdaad ook niet. Bijvoorbeeld Lidl heeft al jaren de beste groenten en fruit.
Dit ja, ik voel me echt vies als ik in die winkel ben geweest. En het ergste is nog de lange rij bij de kassa, waar je dan tussen allemaal buitenlanders en uitkeringstrekkers staat. Het maakt me depressief. Mij zien ze daar niet meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:03 schreef MisterFox het volgende:
Aldi is ook wel echt een supermarkt alsof het uit oost-Europese ex-commie landen komt...
hahaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
dan tussen allemaal buitenlanders en uitkeringstrekkers staat
Ik ben tot volgende maand ook een uitkeringstrekker.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit ja, ik voel me echt vies als ik in die winkel ben geweest. En het ergste is nog de lange rij bij de kassa, waar je dan tussen allemaal buitenlanders en uitkeringstrekkers staat. Het maakt me depressief. Mij zien ze daar niet meer.
Uitstekende vraag!quote:
Net een huis gekocht, hoop dat ik nooit zonder baan kom te zitten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:21 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik ben tot volgende maand ook een uitkeringstrekker.
Je bent toch niet respectloos naar een onschuldige, doch sluwe vos?
En brood !quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef HSG het volgende:
Ik ga nu weer al mijn zuurverdiende centjes uitgeven in het godenland bij hun godenwinkels.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:22 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Uitstekende vraag!
Rewe is een prima winkel net als de Edeka. Ze zijn iets duurder dan de Netto.
Qua Duitse supermarkten ga ik graag naar de Duitse Aldi en Lidl, die zijn stabiel.
En ik moet eerlijk bekennen dat ik dan eerder naar de Netto uitwijk dan naar een Rewe of Edeka.
Rewe heeft wel goede kwaliteitsproducten, hun namaak Ben en Jerry's is erg goed, ook hebben ze mooi bieraanbiedingen en de slagerijafdeling is ook goed. Dit geldt vaak ook voor Edeka trouwens.
Veel plezier maat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ga nu weer al mijn zuurverdiende centjes uitgeven in het godenland bij hun godenwinkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |