het is wel een handig punt om allemaal van die DUitse baleinwalvissen van af te duwen ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even willekeurige vrouwelijke passagier voor ronselen.
Nee is ook gewoon voor als je vragen hebt. En die heb jij. "Is dit alleen om nog nieuwe kopers aan te trekken?" namelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden vandaag in een inloop ochtend voor dat nieuwe project maar denk dat het alleen is om nog nieuwe kopers te trekken dus ben niet gegaan
ja daar ga ik niet helemaal voor naar den haagquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is ook gewoon voor als je vragen hebt. En die heb jij. "Is dit alleen om nog nieuwe kopers aan te trekken?" namelijk
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar ga ik niet helemaal voor naar den haag
straks je benen scheren?quote:
Jammer, sta ik daar voor niks vragen te stellen hoe ze willen voorkomen dat huisjesmelkers die spaarzame woningen gaan opkopen voor eigen gewin.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar ga ik niet helemaal voor naar den haag
Teringquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:32 schreef bitterbal het volgende:
de oplevering is nu verplaatst naar kwartaal 1 in 2027
NWS / Deventenaren gevraagd om minder vaak te poepenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dagelijkse puzzeltjes op LinkedIn en chess.com ook al gedaan.
ben benieuwd naar hun antwoord :pquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, sta ik daar voor niks vragen te stellen hoe ze willen voorkomen dat huisjesmelkers die spaarzame woningen gaan opkopen voor eigen gewin.
Gezellig hè vakantieman?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dagelijkse puzzeltjes op LinkedIn en chess.com ook al gedaan.
Het zal vast nog verder uitlopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat laat? het was eerst 4e kwartaal van 26
Aan ons de dankbare taak om haar door deze moeilijke tijd heen te slepen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan nog langer op je tropisch eiland blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |