Thanks!quote:
Zo had ik het nog niet eens bekeken, dat ie altijd Chris onderuit haalt, maar je hebt gelijk, hoor. Ergerde mij al de tyfus met zijn pappiamentzeikliedje, maar voor je het weet wordt kritiek daarop al in de racisme hoek gezet. Ja joh, in Suriname was alles beterrr, arme Chris.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook niet altijd vind ik eerlijk gezegd... hij is soms best onaardig tegen Chris, weliswaar met een lach enzo, maar ondertussen... maar misschien heb ik het verkeerd hoor
Het maakt uit omdat ik niet dom ben en wel dom lijk erdoorquote:Op maandag 19 mei 2025 23:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thanks!Sowieso: wat maakt het uit: taalvaud, dyslexie of hoe iets opgeschreven is? Al die labeltjes ook....
Het gaat erom dat je elkaar begrijpt!
Die Chris zat zich in die tussen stukjes ook echt in te houden als een boer met kiespijnquote:Op maandag 19 mei 2025 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook niet altijd vind ik eerlijk gezegd... hij is soms best onaardig tegen Chris, weliswaar met een lach enzo, maar ondertussen... maar misschien heb ik het verkeerd hoor
Even tussendoor, hoor, er lopen op Fok lui rond met volledige volzinnen in uitstekend Nederlandse taal die compleet onzin uitkramen.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het maakt uit omdat ik niet dom ben en wel dom lijk erdoor
Maar goed... laat ook maar zitten
Ja, hahaha, en ze weet vast hoe ze een asielzoekerscentrum kan runnen.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:32 schreef Arcee het volgende:
Heidy klinkt als ze praat net als Rita Verdonk.
Ray denkt misschien: liever één badkamer niet opgeleverd (de zusjes) dan twee (de zusjes en Faisal en Chris want die komen door deze deal teveel in tijdnood).quote:Op maandag 19 mei 2025 23:20 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Die Chris zat zich in die tussen stukjes ook echt in te houden als een boer met kiespijn![]()
En inderdaad, waar bemoeit Ray zich mee, laat ze lekker zelf afspraken maken. Van die bus zegt hij dan weer niks.(aan het model te zien iets via snappcar, daar kan je vast wel afspraken mee maken over het doorverhuren). Kan je dat ook met gereedschap of mensen doen, ze (in)huren en voor meer doorverhuren?
Die man had "gewoon" een trui aan van Ziggo. Dus of hij daadwerkelijk bouwkundig ingenieur is....?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
Hahahahaa, Mark: "Mijn vriend is bouwkundig ingenieur en die komt helpen, daar heb ik veel verwachtingen van."
Nou, een ding weet ik zeker, zo'n titel zegt niks over praktische kwaliteiten. (Mijn broer is bouwkundig ingenieur)
Ik zag wel aan het einde bij de aftiteling dat Ziggooo ook sponsor is van dit programma. Ik zie een complotquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die man had "gewoon" een trui aan van Ziggo. Dus of hij daadwerkelijk bouwkundig ingenieur is....?
Denk het niet eigenlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gaat Faisal doen? Wel of niet het vloertje leggen bij Marit?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mark en Heidy halen de volgende oplevering?
quote:
Ik moest hieraan denkenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heidy en Mark nooit droogkijken. Krijg je staar van.
Die budgetten daar zijn zo andersquote:Op maandag 19 mei 2025 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ook echt niet waarom ze in Australië en NZ het wel in een week kan en hier niet
Ja ik heb die van gisteren net ingehaald, ik 'moet' helaas vanavond wel uit eten maar anders kijk ik hem morgen terug.quote:
Volgens mij halen dezelfden het weer. Dus vier niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb die van gisteren net ingehaald, ik 'moet' helaas vanavond wel uit eten maar anders kijk ik hem morgen terug.
Badkamerweek is wel pittig volgens mij, ik denk dat er nog wel wat bommetjes gaan barsten en demotivatie bij de deelnemers als er weer wat kamers niet af komen. Ik vrees voor de kunsternaars in ieder geval...
Die gaan waarschijnlijk een beeld kleien voor in de badkamer-nis en hopen zo op clementie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
Badkamerweek is wel pittig volgens mij, ik denk dat er nog wel wat bommetjes gaan barsten en demotivatie bij de deelnemers als er weer wat kamers niet af komen. Ik vrees voor de kunsternaars in ieder geval...
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die gaan waarschijnlijk een beeld kleien voor in de badkamer-nis en hopen zo op clementie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |