Is ook onbekend, songfestival van de Europese minderheidstalen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zegt me zo niks
Mijn favoriete zangeres komt uit Sint Michielsgestel, maar woont al geruime tijd in Eindhoven...
Uiteraard. In December ga ik haar weer live zien in het theater. Ik mocht meedoen met de presale en heb een stoel kunnen bemachtigen in het midden van de voorste rijquote:
Ja, al regelmatig ook als gastoptreden...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Is ook onbekend, songfestival van de Europese minderheidstalen.
Die zie je dan vast vaker optreden, ik heb haar helaas nog maar 1 keer gezien.
Zit er ook een opblaasbaar reddingsbootje in je Britney pack?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Golven van 3 meter en wind tot kracht 7 verwacht. Dit wordt wat anders dan de heenreis
Overigens zijn ze nog steeds met de laatste trailers bezig. We gaan pas rond 21.00 (22.00 voor jullie)
Misschien wel een opblaasbaar schaapquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook een opblaasbaar reddingsbootje in je Britney pack?
Meh.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel een opblaasbaar schaap
Nah, dat stelt ook niet heel veel voor op zo'n groot schip. Ik ga mijn serie kijken. Goede reis!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Golven van 3 meter en wind tot kracht 7 verwacht. Dit wordt wat anders dan de heenreis
Overigens zijn ze nog steeds met de laatste trailers bezig. We gaan pas rond 21.00 (22.00 voor jullie)
Of dolfijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel een opblaasbaar schaap
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
zaterdag weekje met vlinder naar de Ardennen
Hmm Bastogne koeken.quote:
Misschien moet ik toch maar esf gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Ik ga morgen op de Belg kijken want ik zag net een filmpje met wat commentaar die hij gaf tijdens halve finale gister en ik vind het echt mooi. Hij zei ook echt over Finland op het laatst dat die microfoon klaar was gekomen.
gewoon vreet sc ditquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben wellicht een beetje voorspelbaar.
WIMPIE GESLAGUH????quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nou maar even al dat peutergrut in bed mikken jongens. Het is tijd. Opbokken ermee.
Hoewel, dat blikkie helemaal onderaan staat zo bol nog niet. Laat ik dat nou maar nemen!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KIJK UIT VOOR DIE KRATTEN FRISDRANK FLES
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel, dat blikkie helemaal onderaan staat zo bol nog niet. Laat ik dat nou maar nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |