Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
zaterdag weekje met vlinder naar de Ardennen
Hmm Bastogne koeken.quote:
Misschien moet ik toch maar esf gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Ik ga morgen op de Belg kijken want ik zag net een filmpje met wat commentaar die hij gaf tijdens halve finale gister en ik vind het echt mooi. Hij zei ook echt over Finland op het laatst dat die microfoon klaar was gekomen.
gewoon vreet sc ditquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben wellicht een beetje voorspelbaar.
WIMPIE GESLAGUH????quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nou maar even al dat peutergrut in bed mikken jongens. Het is tijd. Opbokken ermee.
Hoewel, dat blikkie helemaal onderaan staat zo bol nog niet. Laat ik dat nou maar nemen!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KIJK UIT VOOR DIE KRATTEN FRISDRANK FLES
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel, dat blikkie helemaal onderaan staat zo bol nog niet. Laat ik dat nou maar nemen!
Mijn kant opquote:
Die net allemaal bij het buffet waren natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
"Alle bezoekers wordt nu verzocht het schip te verlaten"
Bezoekers??
Nou daar zeg je zo wat. Ik verbaasde me al wel over de drukte in de tax-free shopquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die net allemaal bij het buffet waren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |