Op maandag 19 mei 2025 20:03 schreef HulkHeld het volgende:Avond, nog niet alle reacties kunnen lezen, druk weekend gehad. Vrijdagavond gezegd wat mij dwars zat, dat ik gelezen heb wat zij open heeft laten liggen op haar telefoon. Ze heeft verder ook gewoon het gesprek laten zien, iemand uit het dorp waar ze vandaan komt en iemand die ze daar van het hardlopen kent.
Ik heb haar ook gevraagd wat het doel is om aan te geven dat het nu even minder loopt en dat ik zou weten dat zij contact hadden, zonder dat ik die gast zijn naam ooit heb gehoord. Volgens haar niets bijzonders en ze was in de veronderstelling dat ze al wel eens iets over hem had verteld en dat als dat zo zou zijn dat ze naar iets anders zou kijken, ze mij dat ook eerlijk zou aangeven. Dus niet eerst peilen bij een ander ipv eerst hier weg gaan, onderdak moeten zoeken en dan aan iets nieuws beginnen. Nou ken ik haar ook op deze manier en het feit dat ze dat misschien met die bewoordingen bij hem aangaf, kwam omdat ze hem al 2 jaar niet had gesproken, zijn relatie over was gegaan, maar zij door dat gebrekkige contact niet van op de hoogte was.
Verder een goed gesprek over de toekomst gehad. Hebben voor onszelf een stip op de horizon gezet op naartoe te werken.
Zag iemand reageren: heb je anderen in je vriendenkring die ook kinderen hebben? Ja die hebben we, vrij recent zelfs (februari) en ook zij kwam nu tot de conclusie dat het voor nu misschien wel vroeg is met hoeveel energie dat gaat kosten en dat zij daar ook nog eens rustig over gaat nadenken (zij heeft laatst uitgebreid gesproken met de vrouw van mijn beste vriend hierover).
Blij de keuze te hebben gemaakt het gesprek aan te gaan. Natuurlijk had ze evem twijfels over of ik alles heb zitten uitpluizen, maar ze gaf aan dat het goed zou kunnen dat ze het open had laten staan. Ze doet vaak dingen snel tussendoor of is dan afgeleid waardoor ze iets anders laat liggen, nu haar telefoon dus.
Zondag op vakantie, tijd voor een nog betere kijk op de toekomst. Dank voor alle reacties, ook de mindere en misschien voorbarige reacties, die waren al ingecalculeerd.