abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217650995

URGENTE VERMISSING

We maken ons zorgen over Allegonda (59), die sinds maandag 5 mei 2025, vermist is. Allegonda is voor het laatst gezien in de omgeving van Roermond, mogelijk onderweg met haar personenauto, Toyota Aygo, blauw van kleur met kenteken SR-137-F.

Signalement persoon:

Geslacht: vrouw
Leeftijd: 59 jaar
Haarkleur: blond kort, krullend haar

Signalement voertuig:

Merk & model: Toyota Aygo
Kleur: Blauw
Kenteken: SR-137-F

Heb jij Allegonda of de auto gezien, of weet je waar zij nu is? Neem dan direct contact op met de politie via 0900-8844 of bel 112 bij spoed.
´
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 09:25:01 #2
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217651612
Schijtlollige reactie mogen achterwege blijven.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 09:57:11 #3
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217652004
Oh.. dat is al bijna twee weken sinds ze vermist is…. Te hopen dat ze niet op een afgelegen plek een eenzijdig ongeluk gehad heeft na vieren van Bevrijdingsdag bijv.

Was vorig jaar toch een keer iemand die op snelweg uit bocht gevlogen was en pas dagen later gevonden?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 16 mei 2025 @ 10:10:14 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217652156
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 09:57 schreef nixxx het volgende:
Oh.. dat is al bijna twee weken sinds ze vermist is…. Te hopen dat ze niet op een afgelegen plek een eenzijdig ongeluk gehad heeft na vieren van Bevrijdingsdag bijv.

Was vorig jaar toch een keer iemand die op snelweg uit bocht gevlogen was en pas dagen later gevonden?
Ja. Daar moest ik ook meteen aan denken :X
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_217652179
Kleine aanvulling:
Dochter Yaël Reumers heeft de politie ingeschakeld en houdt contact met de buren van haar moeder in Maasniel. „Het is niks voor mijn moeder om zo lang niets van zich te laten horen. Zeker niet nu haar kleindochter net haar eerste schooldag heeft gehad op 6 mei. Daar zou ze normaal gesproken zeker naar informeren. Maar we hebben niets meer gehoord na 5 mei. Haar telefoon is onbereikbaar. We maken ons grote zorgen.”
´
pi_217652210
Ja, dit klinkt niet als iets dat een goede afloop gaat hebben, helaas. Hopelijk wordt ze snel gevonden.

quote:
Klopt. Dat fenomeen valt in het kleine en gereguleerde Nederland relatief mee, trouwens. Er is op YT een kanaal van Amerikaanse duikers, die vinden regelmatig autowrakken terug met de overblijfselen van mensen die al een halve eeuw vermist zijn...
  vrijdag 16 mei 2025 @ 10:18:36 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217652246
‘Haar telefoon is onbereikbaar’. Is dat het geval mocht ze in het water liggen? Doet ie het dan niet meer?
pi_217652667
quote:

Al ruim 2,5 jaar geleden alweer. Wat een verschrikkelijk verhaal was dat.

https://www.omroepbrabant(...)r-sindsdien-gebeurde
  vrijdag 16 mei 2025 @ 12:25:55 #9
3542 Gia
User under construction
pi_217653344
Heb haar even op Facebook opgezocht en een paar dingen vallen me op.
Ten eerste: Ze is een klimaatwappie. Maar dat terzijde.

Ze is in september vertrokken op een grote reis door heel Europa en Marokko.
Laatste reactie is van 27 maart, nadat ze de Camino del Rey gelopen heeft. Ze heeft dus zeker vanaf september tot eind maart rondgereisd.
Voordat ze vertrok postte ze regelmatig op Facebook, maar sinds 27 maart niets meer.

En dat vind ik vreemd. Er zijn toch nog wel wat klimaatdemonstraties geweest, waar ze dan wel over gepost zou hebben. Of over haar kleinkinderen. Helemaal niets.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 13:41:57 #10
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_217653994
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Haar telefoon is onbereikbaar’. Is dat het geval mocht ze in het water liggen? Doet ie het dan niet meer?
Ook als de telefoon droog ligt houdt de batterij er toch binnen een paar dagen mee op.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Forum Admin vrijdag 16 mei 2025 @ 14:39:17 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217654472
quote:

Wat mij voor altijd bij zal blijven zijn die twee meiden uit de Achterhoek. Die hebben een volgens mij een dag of twee ondersteboven in de bossages gelegen, waarvan eentje dus al overleden was. Hemelsbreed niet eens ver van de weg, elke dag reden er talloze bestuurders langs waaronder ik zelf.

Later had je dat jonge meisje en haar verzorgster die van de snelweg waren gevlogen en ondersteboven in het water terecht waren gekomen. Pure horror.. :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 16 mei 2025 @ 14:46:22 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217654510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 12:25 schreef Gia het volgende:

Laatste reactie is van 27 maart, nadat ze de Camino del Rey gelopen heeft. Ze heeft dus zeker vanaf september tot eind maart rondgereisd.
Voordat ze vertrok postte ze regelmatig op Facebook, maar sinds 27 maart niets meer.

En dat vind ik vreemd. Er zijn toch nog wel wat klimaatdemonstraties geweest, waar ze dan wel over gepost zou hebben. Of over haar kleinkinderen. Helemaal niets.
Na 9 posts komt de eerste FOK!rechercheur zich melden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217654528
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Om hier even puur technisch op te reageren.

Het bereik neemt onder water rap af maar tot een paar meter lukt het nog wel. Een telefoon die je net laat vallen kan je dus terug vinden door direct iemand te laten bellen, dan gaat het licht aan.

Niet elke foon is waterdicht en dan nog waterdichtheid is ook maar tijdelijk. De meeste telefoons geven het binnen een aantal uren wel op onder water. Waterdichtheid is beperkt tot spatwater (regen) of kortstondige onderdompeling. Zelfs de hoogste rating gaat maar tot een uur op een meter onder water.

En:
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 13:41 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Ook als de telefoon droog ligt houdt de batterij er toch binnen een paar dagen mee op.
Maar het is wel te achterhalen tot wanneer de telefoon met bereik heeft aangestaan en via welke masten er contact is geweest. Als je geluk hebt kan je tot minder dan een km bepalen waar dat was maar als je pech hebt is het tot geen twintig km te zeggen. Sommige apps zoals b.v. Strava kunnen dat nog veel nauwkeuriger aangeven maar dan moeten die wel actief zijn, evt. op de achtergrond.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 15:04:59 #14
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217654644
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat mij voor altijd bij zal blijven zijn die twee meiden uit de Achterhoek. Die hebben een volgens mij een dag of twee ondersteboven in de bossages gelegen, waarvan eentje dus al overleden was. Hemelsbreed niet eens ver van de weg, elke dag reden er talloze bestuurders langs waaronder ik zelf.

Later had je dat jonge meisje en haar verzorgster die van de snelweg waren gevlogen en ondersteboven in het water terecht waren gekomen. Pure horror.. :{
Oh ja.. die eerste herinner ik me ook nog.. dat was ook verschrikkelijk zeg…
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 16 mei 2025 @ 15:31:00 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217654810
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 12:25 schreef Gia het volgende:

FOK! Recherche :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_217655909
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 15:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
FOK! Recherche :')
Hopelijk komt de andere helft van het illustere duo @ootjekatootje ook nog even buurten, dan is het zo opgelost
pi_217655917
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 18:01 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Hopelijk komt de andere helft van het illustere duo @:ootjekatootje ook nog even buurten, dan is het zo opgelost
Fok's Cagney & Lacey, de krulspelden versie :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 18:10:10 #18
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217655965
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 18:01 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Hopelijk komt de andere helft van het illustere duo @:ootjekatootje ook nog even buurten, dan is het zo opgelost
Geen idee, ik ga weer ff wat nuttigs doen.
pi_217656073
Andere foto:

Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_217656101
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 13:09:25 #21
486919 Swango
Just saying
pi_217661657
Altijd naar dit soort berichten, hopelijk wordt ze snel in goede gezondheid gevonden of uberhaupt gevonden.
pi_217662477
Met auto en al vermist?
pi_217664238
Kan iemand kijken of er vrienden van haar facebook in het buitenland wonen?

Welke talen spreekt zij?
  roze zaterdag 17 mei 2025 @ 18:45:02 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217664309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 15:42 schreef Halcon het volgende:
Met auto en al vermist?
Ze zullen het er wel niet bij neerzetten als die auto gewoon op de oprit staat.
Your beauty never ever scared me.
pi_217664429
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 18:37 schreef Telefoonvork het volgende:
Kan iemand kijken of er vrienden van haar facebook in het buitenland wonen?

Welke talen spreekt zij?
Dat zal de politie vast doen. Of bedoel je dat niet?
  zondag 18 mei 2025 @ 15:17:22 #26
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_217678397
Object in Maas bij Reuver mogelijke link vermiste Allegonda

De politie is een onderzoek gestart in Reuver dat te maken heeft met de vermiste Allegonda Reumers.
De 59-jarige vrouw uit Roermond is sinds 5 mei vermist. De politie deelde eerder haar foto omdat nog ieder spoor van haar ontbrak.

Object in water
Nu lijkt er een aanwijzing te zijn ter hoogte van de Kesselseweg in Reuver. Daar zou een object in de Maas liggen dat met Allegonda te maken heeft. Ook de brandweer werd rond 14:15 uur opgeroepen om om assistentie te verlenen.

Wat het voorwerp precies is dat in het water ligt en waarom de link met de vermiste vrouw wordt gelegd, kan de politie nog niet zeggen. "We houden op dit moment rekening met alle scenario's."

Video;
https://www.limburger.nl/(...)gszaak/67588990.html

[ Bericht 12% gewijzigd door Kim-Holland op 18-05-2025 16:04:00 ]
´
pi_217678689
Doorgereden met haar bolide terwijl het pontje er niet stond?
  zondag 18 mei 2025 @ 16:40:15 #28
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_217680485
De politie heeft zondagmiddag onderzoek gedaan naar een auto die in de Maas in Reuver was aangetroffen. Er werd rekening gehouden met een verband met de vermissing van de 59-jarige Gonni uit Roermond, maar daarvan blijkt geen sprake.
De auto blijkt niet van de vermiste te zijn en er werd ook niemand aangetroffen in het voertuig.
´
pi_217740256

Auto met lichaam vermiste vrouw gevonden in Maas bij Asselt

In de Maas bij Asselt is zaterdagmiddag een auto met daarin een lichaam gevonden. De politie bevestigt dat het gaat om de vermiste Allegonda Reumers (59) uit Roermond.

De vrouw was sinds 5 mei vermist.

Doodsoorzaak

Een duikteam van de politie vond de auto en het lichaam. De doodsoorzaak moet nog worden vastgesteld. "Daar doen we op dit moment nog onderzoek naar", zegt een politiewoordvoerder.

Vermissingsbericht
Allegonda Reumers werd op 5 mei voor het laatst gezien in de omgeving van Roermond. Een vermissingsbericht werd op sociale media al snel duizenden keren gedeeld, maar van haar ontbrak tot zaterdagmiddag ieder spoor.
´
pi_217740303
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 20:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]

In de Maas bij Asselt is zaterdagmiddag een auto met daarin een lichaam gevonden. De politie bevestigt dat het gaat om de vermiste Allegonda Reumers (59) uit Roermond.

Doodsoorzaak

Een duikteam van de politie vond de auto en het lichaam. De doodsoorzaak moet nog worden vastgesteld. "Daar doen we op dit moment nog onderzoek naar", zegt een politiewoordvoerder.

Vermissingsbericht
Allegonda Reumers werd op 5 mei voor het laatst gezien in de omgeving van Roermond. Een vermissingsbericht werd op sociale media al snel duizenden keren gedeeld, maar van haar ontbrak tot zaterdagmiddag ieder spoor.
Ach, wat triest.
Gelukkig hebben ze haar gevonden, dit had ook heel lang kunnen duren.
pi_217742281
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 20:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]

Doodsoorzaak

Vermissingsbericht
Dan lijkt het me geen ongeluk eigenlijk. Gezien de plek. Dat is geen plek waar je van de weg raakt en per ongeluk in het water terecht komt.
  zondag 25 mei 2025 @ 00:30:56 #32
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217742304
quote:
11s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:40 schreef Kim-Holland het volgende:
De politie heeft zondagmiddag onderzoek gedaan naar een auto die in de Maas in Reuver was aangetroffen. Er werd rekening gehouden met een verband met de vermissing van de 59-jarige Gonni uit Roermond, maar daarvan blijkt geen sprake.
De auto blijkt niet van de vermiste te zijn en er werd ook niemand aangetroffen in het voertuig.
Dat ze dan toevallig ook nog een tweede auto vinden..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_217742310
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat ze dan toevallig ook nog een tweede auto vinden..
Ja, dat is wel een stuk verderop. Er zullen nog wel meer autowrakken in de Maas liggen.
  zondag 25 mei 2025 @ 00:39:56 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_217742328
Heftig dit. De grootste angst bij vermissing is een bericht als deze.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_217742872
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan lijkt het me geen ongeluk eigenlijk. Gezien de plek. Dat is geen plek waar je van de weg raakt en per ongeluk in het water terecht komt.
Aan de andere kant het beetje info wat er over haar is wijst wel op een actieve (reizende) vrouw met kinderen en kleinkinderen. Niet helemaal wijzend op depressief zeg maar.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217743531
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 07:49 schreef 215 het volgende:

[..]
Aan de andere kant het beetje info wat er over haar is wijst wel op een actieve (reizende) vrouw met kinderen en kleinkinderen. Niet helemaal wijzend op depressief zeg maar.
Ja. Dat was enige tijd terug wat ze op Feestboek of zo zette (als ik mag geloven wat iemand had gevonden). Dat kan omslaan. En je hoort ook wel vaker dat iemand altijd zo vrolijk leek en je er van buitenaf niks aan zag.

Ik ken d'r verder niet. Asselt wel.

Dit geeft L1 als locatie op: https://maps.app.goo.gl/JmYv4UomFUY46csS8

Op de foto zie je politie en de lijkwagen echter hier staan: https://maps.app.goo.gl/kVjS5zsxQMnvy6us7

Daar door onhandigheid van de weg raken en dan daar in het water belanden valt nog niet zo mee, denk ik.
  maandag 26 mei 2025 @ 12:50:00 #37
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_217757891
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ongeluk zit in een klein hoekje, mss vloog er onverwachts een insect tegen haar gezicht. Of viel er iets waar ze naar greep om t op te vangen of zag ze plotseling iets op de weg voor haar auto langs vliegen of..... vul zelf maar in.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_217757946
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:50 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ongeluk zit in een klein hoekje, mss vloog er onverwachts een insect tegen haar gezicht. Of viel er iets waar ze naar greep om t op te vangen of zag ze plotseling iets op de weg voor haar auto langs vliegen of..... vul zelf maar in.
Dan nog. Best wel wat obstakels tussen de weg en het water op die weg. En zoals gezegd, die parkeerplaats moet je echt op rijden om er te komen en in de nabijheid van het vader te komen.

Plus, wat moet je op die weg eigenlijk? Je kunt daar niet heel hard rijden. Als sluiproute naar Swalmen of Beesel is het ook niet heel erg geschikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')