SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dit is wel een noodgeval eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Modus het volgende:
Op dit tijdstip ga je ook niet nog even bij die buurman aankloppen, denk ik
Dat zou ik je echt niet kunnen vertellen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij slaat aan maar hoe lang nmoet dat duren
15 min ofzo?
Bwah. Kan ook vast wel een 24/7 storingsdienst bellen, die komen heus wel maar dan betaal je wel de hoofdprijs.quote:
dat probeer ik nuquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:26 schreef Nizno het volgende:
nadat je de gas aan hebt gezet even weer 2 minuten de stroom van je CV ketel halen bal
dan kan je ketel even resetten en door hebben dat er gas is
Ik was vandaag nog in die wijk aan het werkquote:
dan zou ik toch een bekende wakker makenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Bwah. Kan ook vast wel een 24/7 storingsdienst bellen, die komen heus wel maar dan betaal je wel de hoofdprijs.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:33 schreef Recce het volgende:
Misschien zitten die vissers er nog die Bal altijd uit haar slaap hielden. Die weten vast iets van CV-ketels.
Dit. Niemand dichtbij waar je even kunt aankloppen bal?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik toch een bekende wakker maken
jij zoekt ook expres de mensen uit die al slapen hequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik toch een bekende wakker maken
water er af en gas er af. blijkbaar stroom er wel op gebleven... nu is de CV van de legquote:
neequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit. Niemand dichtbij waar je even kunt aankloppen bal?
oei.. das kutquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
water er af en gas er af. blijkbaar stroom er wel op gebleven... nu is de CV van de leg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |