Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die staan nog steeds bovenaan streamlijstjes ook toch?
dat was mijn 2020 favorietquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:03 schreef Moira het volgende:
En Little Big was ook dikke kanshebber met Uno imoMoskou 2021 was wat geweest lol
Ja, dit!! Echt stom!quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Doe dan iemand die niet mocht terugkeren in 2021.
Behalve dat dit liedje van The Roop wel gewoon leuk isquote:
Bij mij denk ik op 2 na Think about Thingsquote:
Ja zou natuurlijk prima kunnen maar dat weerhoudt mij niet van kritiek leverenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:05 schreef Redefine het volgende:
We weten niet wie er gevraagd zijn. Misschien dat die niet wilden.
Ik ben het eens met de kritiekquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zou natuurlijk prima kunnen maar dat weerhoudt mij niet van kritiek leveren
Ik denk dat Dadi Freyr gevraagd is maar nee heeft gezegd. Hij heeft ook die petitie ondertekend over boycot israelquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:05 schreef Redefine het volgende:
We weten niet wie er gevraagd zijn. Misschien dat die niet wilden.
Maar Little Big zullen ze wel niet gevraagd hebben omdat ze Rusland doodzwijgen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat Dadi Freyr gevraagd is maar nee heeft gezegd. Hij heeft ook die petitie ondertekend over boycot israel
Ja moest daar net ook weer aan denkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Die quasi-romance tussen Efendi en die nerd van NoorwegenWas best cringe/raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |