Ik heb er geen behoefte aan. Dat was de vraag 🤣quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh... does nie zo onaardig over Ambar!!!
Zusje van?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ambar links, rechts andere dame nog beschikbaar voor adoptie.
Het was een retorische vraag.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoefte aan. Dat was de vraag 🤣
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ambar links, rechts andere dame nog beschikbaar voor adoptie.
Curling lijkt me wel wat dan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je dat?Aan wat voor sport zou je mee willen doen?
Oh hmm, oud dus. Ik wilde zeggen dat ze dan misschien wel wat meer aanhankelijk kan worden? Maar niet dus
Kan het begin zijn van een slechte film.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil slapen en dat het dan morgen 10 juni is
Nee nee. Begin van een heerlijke feelgood film genaamd ieniminimuis & Ambar op avontuurquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan het begin zijn van een slechte film.
ff hakenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
Gewoon zoiets op mijn balkon
Kan prima
[ afbeelding ]
Nee ik haat hondenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie behoefte aan nieuwe Ambar spam?
Eerst ff T zzquote:
heet ze Bitterbella?quote:
maar als je dat binnen doet is de warmte al binnen.. ik wil ze vooral om de warmte zoveel mogelijk buiten te houdenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
Ik zat ook ff te kijken voor een "goedkoop" screen met zuignappen op het raam
Zit je ook zo op ¤150 voor 1 raam
En zo overdreven groot is dat raam nou ook weer niet, 1,25 hoog 1,08 breed
Ja die waar ik het over had waren ook voor buitenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als je dat binnen doet is de warmte al binnen.. ik wil ze vooral om de warmte zoveel mogelijk buiten te houden
ik heb de spam gemist dus JAquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie behoefte aan nieuwe Ambar spam?
oh, denk niet dat zuignappen hier blijven zittenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die waar ik het over had waren ook voor buiten
wrom nie?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, denk niet dat zuignappen hier blijven zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |