Lijkt me heerlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wil wel in een koel land overzomeren 🤣
ik heb hier van smorgens zonsopkomst tot rond 15u ofzo de zon op de voorramenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb hier tot 12 uur de. Achterkant dicht en vanaf 13 uur aan de voorkant. Tegen 20 uur gaat hij boor de helft open. En tegen 21 helemaal. Heb er echt de pest aan om in het donker te zitten
Ik heb electrice. Handig hoor. Alleen vergeet ik wel eens de afstand bediening mee naar voren te nemen 🤔quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan snap je nu wel waarom die van mij fulltime hangen en geen oprolsysteem(handmatig of elektriek) hebben
Ja dat heeft dit ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan snap je nu wel waarom die van mij fulltime hangen en geen oprolsysteem(handmatig of elektriek) hebben
IJsland ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wil wel in een koel land overzomeren 🤣
Geen slecht idee vond ik zelf okk al 🤔quote:
ja heel handig. weet je de prijs ook als je de maat 4 meter bij 4,5 meter moet hebben?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb electrice. Handig hoor. Alleen vergeet ik wel eens de afstand bediening mee naar voren te nemen 🤔
ja precies... en dan voor 4 bij 4,5...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heeft dit ook niet
Echt gewoon screen aan zuignappen voor op het raam. Thats it
O aan een kant. Hier wisselt van achterraam naar voorraam van opkomst achter tot ondergang voorquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hier van smorgens zonsopkomst tot rond 15u ofzo de zon op de voorramen
Ik deed ooit wel eens wit laken voor de ramen spannenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat heeft dit ook niet
Echt gewoon screen aan zuignappen voor op het raam. Thats it
Ja heuel veel ik heb ook 2 meter hoog 295 breed x2 + het keuken raan en deurquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heel handig. weet je de prijs ook als je de maat 4 meter bij 4,5 meter moet hebben?
Of zonneschermdoek?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
Denk dat ik er beter een simpel schaduwdoek voor kan hangen. Stuk goedkoper
kun je ook zelf schaduwdoek haken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
Gelijk ook ff kijken voor eentje bij het keukenraam. Daar zitten al wat haakjes aan 1 kant
Dan hang ik die gewoon op als er een hittegolf des doods komt
Ja zoietsquote:
quote:
Altijdquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie behoefte aan nieuwe Ambar spam?
Ik heb ooit ook wel eens luxaflex buiten gehadquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zoiets
Hoeft allemaal niet zo fancy, als de zon maar niet direct op het raam schijnt scheelt dat al een stuk
En in de slaapkamer heb ik veelal toch al de vitrages dicht dus boeie of ik nog naar buiten kan kijken daar
Nee hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
euh... does nie zo onaardig over Ambar!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |