Ik heb de sleutel nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had even iemand huisje op orde laten maken in dat geval.
Die zit ergens anders. totaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:17 schreef Nizno het volgende:
knurft je hebt het water weer open gedraaid dan kijk je toch meteen naar de gaskraan?!
althans bij mij zitten die zowat naast elkaar in de meterkast
Ja dan wordt je schoon, maar juist het onder een warme douche staan is zo lekker na een lange reisquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
men neme een washand, een teil, zeep en een waterkoker met koud water.
Waterkoker aan, hoeft niet te koken. water in de teil, zeep op de washand. beetje warm water op de washand en wassen.
daarna met de achterkant en water zonder zeep schoon maken.
Afdrogen en slapen
Het zal met gas allicht beter gaanquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zit ergens anders. totaal niet aan gedacht![]()
ik heb net dat ding aangezet. kijken of het werkt
Ja sowieso even alle kranen openzetten (ook je douche) en die een paar minuten laten doorstromenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef bitterbal het volgende:
monster zegt dat ik nu moet uitkijken met legionella
idd nadat je water zo lang stil heeft gestaan even de hete kraan 10 minuten aan hebben voor je onder een niet meer hete straal gaat staanquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef bitterbal het volgende:
monster zegt dat ik nu moet uitkijken met legionella
had hij je aardlekschakelaar niet om gezet?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zit ergens anders. totaal niet aan gedacht![]()
ik heb net dat ding aangezet. kijken of het werkt
Zo is Bal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je niet naar de gaskraan gekeken toen werd gevraagd of de gaskraan open stond?
moet zeggen dat die onterecht niet eens in de checklist staat van de Energiewacht... schande!quote:
Zijn die dts-ers toch zo slecht nog niet he.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:17 schreef Nizno het volgende:
knurft je hebt het water weer open gedraaid dan kijk je toch meteen naar de gaskraan?!
althans bij mij zitten die zowat naast elkaar in de meterkast
10 minuten is wel erg veel hoor, met een minuutje zijn je leidingen ook wel helemaal doorgelopen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd nadat je water zo lang stil heeft gestaan even de hete kraan 10 minuten aan hebben voor je onder een niet meer hete straal gaat staan
hoe ziet dat er uit?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
had hij je aardlekschakelaar niet om gezet?
ik zo voor zekerheid gaan na zo'n lange tijdquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
10 minuten is wel erg veel hoor, met een minuutje zijn je leidingen ook wel helemaal doorgelopen.
heb je licht?quote:
Je bent bang dat ik je woning afpak?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal ce de sleutel geven, kan hij dat doen
ik snap dat wel......quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik je woning afpak?
dan staat de aardlekschakelaar goedquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
denk je dat ik hier i het donker zit en daar nog niets over heb gezegd ?
Kan zijn dat het nu best een tijdje duurt voordat hij daadwerkelijk warm wordt. Of slaat hij helemaal niet aan?quote:
ow wacht.... het doet het nu nog niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |