Startplek 24. Niet als laatste.quote:
Il Volo won de televoting.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:35 schreef Orange123 het volgende:
[..]
Startplek 24. Niet als laatste.
Mijn vraag was: Heeft er ooit een land goed gescoord vanaf positie 26?
Italië 2018 scoorde heel goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:35 schreef Orange123 het volgende:
[..]
Startplek 24. Niet als laatste.
Mijn vraag was: Heeft er ooit een land goed gescoord vanaf positie 26?
Als je de twee N’en in DUNCAN vervangt door een L en een E en je husselt de letters, dan staat er CLAUDE.quote:
Ik vind dat er wel veel overeenkomsten zijn. Leuk Spotify-liedje, bij de eerste keer horen een beetje simpel en veel lalala, nogal understated staging, wel gebracht met de nodige emotie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:34 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
De diepte was sowieso natuurlijk geen televote kanon
Ja, maar vind het eigenlijk wel heel gaaf dat het nog helemaal open ligt qua winnaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef aarontje112 het volgende:
Misschien een beetje off topic, maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen:
Vinden jullie het ook niet een beetje een braaf jaar? Er is wat mij betreft maar weinig hype en een gezonde dosis drama (de diskwalificatie van Joost daargelaten). De nummers zijn natuurlijk kwalitatief al vrij gezapig, maar er zijn maar weinig optredens die ik heb teruggekeken en zie ook op socials niet echt veel gebeuren…
Ja, ik ervaar het ook als een tam jaar. Ik had al relatief weinig voorpret door vorig jaar en met de nummers van dit jaar heb ik niet zoveel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef aarontje112 het volgende:
Misschien een beetje off topic, maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen:
Vinden jullie het ook niet een beetje een braaf jaar? Er is wat mij betreft maar weinig hype en een gezonde dosis drama (dan doel ik niet op de diskwalificatie van Joost). De nummers zijn natuurlijk kwalitatief al vrij gezapig, maar er zijn maar weinig optredens die ik heb teruggekeken en zie ook op socials niet echt veel gebeuren…
Alleen dat België niet naar de finale is gegaan, vind ik een kleine drama.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef aarontje112 het volgende:
Vinden jullie het ook niet een beetje een braaf jaar? Er is wat mij betreft maar weinig hype en een gezonde dosis drama (dan doel ik niet op de diskwalificatie van Joost). De nummers zijn natuurlijk al vrij gezapig, maar er zijn maar weinig optredens die ik heb teruggekeken en zie ook op socials niet echt veel gebeuren…
Ja het is wel echt een matig jaar wat dat betreft. Ook niet echt een hit verder. Interval acts ook zo random eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef aarontje112 het volgende:
Vinden jullie het ook niet een beetje een braaf jaar? Er is wat mij betreft maar weinig hype en een gezonde dosis drama (dan doel ik niet op de diskwalificatie van Joost). De nummers zijn natuurlijk kwalitatief al vrij gezapig, maar er zijn maar weinig optredens die ik heb teruggekeken en zie ook op socials niet echt veel gebeuren…
Tja, hoe open ligt het echt? Als straks Zweden wint dan is het het scenario van 2018; (wat ik iemand anders ook al zag schrijven), Netta van tevoren de torenhoge favoriet, tijdens het ESF zelf allemaal speculatie over andere winnaars, en dan uiteindelijk toch gewoon winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:44 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ja, maar vind het eigenlijk wel heel gaaf dat het nog helemaal open ligt qua winnaar.
Kwaliteit van liedjes is alleen.... Meh.... (Mijn sport-playlist is wel goed aangevuld gezien het hoge aantal stampnummers
)
Ik zag gisteren de recap van de gekwalificeerden en ik dacht: jezus, er zit gewoon geen enkel normaal liedje tussen. Alleen Luxemburg. Het is kwalitatief echt heel slecht dit jaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef aarontje112 het volgende:
Vinden jullie het ook niet een beetje een braaf jaar? Er is wat mij betreft maar weinig hype en een gezonde dosis drama (dan doel ik niet op de diskwalificatie van Joost). De nummers zijn natuurlijk al vrij gezapig, maar er zijn maar weinig optredens die ik heb teruggekeken en zie ook op socials niet echt veel gebeuren…
De gebeurtenissen van vorig jaar, een matige line-up, de EBU die repetities/persconferenties/aanwezige pers en alles inperkt, gedoe rond Israël, weinig memorabele shows. Ik denk dat dit gewoon het ESF nieuwe stijl is. Maandag is het voor iedereen al weer grotendeels vergeten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef aarontje112 het volgende:
Nederland is ook heel normaalquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de recap van de gekwalificeerden en ik dacht: jezus, er zit gewoon geen enkel normaal liedje tussen. Alleen Luxemburg. Het is kwalitatief echt heel slecht dit jaar.
Maar ook qua hype is het inderdaad niet veel, Bara Bada Bastu en Espresso Macchiato zijn de grote televoting-favorieten maar als je dan ziet wat die doen qua streams... valt ook wel weer een beetje tegen. Het zijn geen Europapa's, zeg maar.
Ja same. Vond daarom Duitsland er nog best uitspringen gisteren. Maar ook dat kakte naar mate het nummer vorderde een beetje in. Voor mijn gevoel zijn we een beetje terug in de jaren 2008-2012. Hopelijk volgend jaar beterquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de recap van de gekwalificeerden en ik dacht: jezus, er zit gewoon geen enkel normaal liedje tussen. Alleen Luxemburg. Het is kwalitatief echt heel slecht dit jaar.
Maar ook qua hype is het inderdaad niet veel, Bara Bada Bastu en Espresso Macchiato zijn de grote televoting-favorieten maar als je dan ziet wat die doen qua streams... valt ook wel weer een beetje tegen. Het zijn geen Europapa's, zeg maar.
Het woord 'braaf' zou ik niet persé gebruiken, en 'gezapig' ook niet, met types als die van Finland en Malta ertussen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:42 schreef aarontje112 het volgende:
Ik heb wel echt twijfels over de winst van Zweden. Vond het optreden slechter dan tijdens Melfest en er echt niet uitspringen (waar de hype onder fans natuurlijk op gebaseerd is) en ik denk oprecht dat mensen wel klaar zijn met Zweden. Ook gezien alle ophef om de organisatie.... Die uit erg veel Zweden bestaat. Ik vind het zelf een tof lied, misschien wel mijn favoriet, maar mijn eigen enthousiasme wordt dus wel echt getemperd omdat het (weer) Zweden isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja, hoe open ligt het echt? Als straks Zweden wint dan is het het scenario van 2018; (wat ik iemand anders ook al zag schrijven), Netta de torenhoge favoriet, tijdens het ESF zelf allemaal speculatie over andere winnaars, en dan uiteindelijk toch gewoon winnen.
Dat gevoel heb ik ook dat we terug zijn in die jaren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:52 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja same. Vond daarom Duitsland er nog best uitspringen gisteren. Maar ook dat kakte naar mate het nummer vorderde een beetje in. Voor mijn gevoel zijn we een beetje terug in de jaren 2008-2012. Hopelijk volgend jaar beter
Weet niet of het per se jury’s zijn. Van de non-qualifiers is er nou niet een hele bups die ik mis. En landen als Portugal of Letland hebben zich ook gekwalificeerd. Hoop eigenlijk dat er volgend jaar wat meer landen intern gaan kiezen en nummers daardoor wat kwalitatiever worden…quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook dat we terug zijn in die jaren.
De jury moet terug komen in semi's.
Dat had misschien 2 of 3 nummers gescheeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook dat we terug zijn in die jaren.
De jury moet terug komen in semi's.
Ja, ik bedoel de recap van de 10 gekwalificeerden uit de semi. Claude is ook normaal (lijkt ook wel heel erg op Luxemburg eigenlijk, ook qua kleurstelling).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nederland is ook heel normaal
Edit: of had je hrt over de recap van de 2e semi? Dan snap ik dat je NL niet noemde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |