Hoiquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef Poezenbeest1492 het volgende:
Hulde aan onze noordelingen uit Groningen voor alle fokkers die daar wonen stuur ik een gratis worstnbroodje op dm voor jullie gegevens!!
Topper er gaat niets boven Grunn!!quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:26 schreef Rene het volgende:
[..]
Hoi!
Ik hoor wat joelende supporters zelfs, zo dicht woon ik bij de Euroborg
Dat wordt natuurlijk een prijzige grap..quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef Poezenbeest1492 het volgende:
Hulde aan onze noordelingen uit Groningen voor alle fokkers die daar wonen stuur ik een gratis worstnbroodje op dm voor jullie gegevens!!
heb nog dm gehadquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:16 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk een prijzige grap..![]()
Niet in de gaten hebben dat dit gewoon een scam is om je persoonsgegevens te bemachtigenquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:16 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk een prijzige grap..![]()
Uiteraard. Maar kom op zeg, een gratis worstenbroodje!quote:Op donderdag 15 mei 2025 04:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet in de gaten hebben dat dit gewoon een scam is om je persoonsgegevens te bemachtigen
Nee een wortenbroodje, dat kan een fout zijn van worstenbroodje maar ook wortelenbroodje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:11 schreef YoopY het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar kom op zeg, een gratis worstenbroodje!
Als ze maar vers en gratis zijn. Anders hoeft het niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee een wortenbroodje, dat kan een fout zijn van worstenbroodje maar ook wortelenbroodje.
Ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:18 schreef SwJ het volgende:
Is t nou een wortenbroodje of een worstnbroodje?
Hoe dan???? ik leef op die dingenquote:
Ik eet geen wortenbroodjesquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:43 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Hoe dan???? ik leef op die dingenik wist niet dat er mensen functioneerde zonder worstenbroodjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |