tijd voor pruimenquote:
ik wil niet aan de laxeermiddelen, weer even goed vezels etenquote:
en door de geur ga je naar de plee?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
of kersen koken en dan overnacht bedekken in honing
gewoon liters chocomel drinkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil niet aan de laxeermiddelen, weer even goed vezels eten. En het gaat steeds beter maar langzaam aan, twee jaar geleden lukte het nooit, altijd keutels
nu wordt dat afgewisseld met een normale stoelgang
Feyenoord was wel leuk geweest, of een ander klein clubje. Maar daarom is dit ook wel leuk, dat het niet bepaald is vooraf en mensen dit niet hadden verwachtquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had Feyenoord als kampioen voorspeld![]()
Bij de rechtstreekse degradanten zat ik wel juist...
olijfoliequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tijd voor pruimen
of appelsap
of olijfolie
of een banaan eten
of kersen koken en dan overnacht bedekken in honing
ja Fnooit is een miniklupjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn rug is overleden, maar:gecondoleerd, ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Niet zo heel lang geleden won Leicester City vrijwel uit het niets de Premier League (Ja mede door een rijke Thaise geldschieter) wat toch wel wordt gezien als de sterkste competitie van de wereld. Die werden vooraf genoemd als degradatie kandidaat, dat was echt knotsgek, maar inmiddels is die ploeg weer afgezakt naar een voor hun wat normaler niveau..quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Feyenoord was wel leuk geweest, of een ander klein clubje. Maar daarom is dit ook wel leuk, dat het niet bepaald is vooraf en mensen dit niet hadden verwacht
[..]
olijfolieik ga morgen weer lekker vezels eten, en zo nog een bammetje
ik wilde vandaag sporten maar mn benen zijn mega verzuurd van eergisteren, aanstellerities. Hoe zit jij met je stapjes ondertussen?
Mijn rug is overleden, maar:Gaat die andere kant ook nog deze kleur worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Voorlopig niet, want braam staat er te mooi bij.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat die andere kant ook nog deze kleur worden?
quote:
Mijn rug is overleden, maar:Beter!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Waaaaaaatquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden won Leicester City vrijwel uit het niets de Premier League (Ja mede door een rijke Thaise geldschieter) wat toch wel wordt gezien als de sterkste competitie van de wereld. Die werden vooraf genoemd als degradatie kandidaat, dat was echt knotsgek, maar inmiddels is die ploeg weer afgezakt naar een voor hun wat normaler niveau..
Feyenoord hoort gewoon bij de top 3. De laatste jaren wat minder titels inderdaad. Meestal gaat het tussen PSV en Ajax, maar ik vind zelf Feyenoord qua aanhang en uitstraling groter dan PSV...quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja ok, een clubje die niet zo vaak wint
[..]
Beter!!!!
nee je eet de kersen na de nacht in de honingquote:
Mijn rug is overleden, maar:welke kleur heb je nu zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb goude vingersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |