echt he... ze ligt hier helemaal opgerold op de bank..quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Alleen als PSV verliest EN Ajax wint.
Maar PSV staat 4-0 voor dus dat gaat niet gebeuren
Ahh, duidelijk. Thanks. Hoeveel wedstrijden moeten ze nog spelen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat was alleen als PSV zou verliezen. Die staan met de rust met 4-0 voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zondag is de laatste speelrondequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ahh, duidelijk. Thanks. Hoeveel wedstrijden moeten ze nog spelen?
Haha succes met een eigenwijze kat van net 1 jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
en ga haar zo gewoon bruut wakker maken
wat een luiboeiquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
Je zou denken dat op de zitting van de bank lekkerder ligt om te slapen.Ja ze ligt daar echt te slapen.
[ link | afbeelding ]
Als ik van 's ochtends vroeg tot nu buiten ben aan het lopen enz dan ben ik ook wel bek af.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
Gister bij mijn zoon sprong zijn kat eindelijk op mijn schoot
Wil je die van mij lenen want die gaat echt bij iedereen op schoot liggen die hier op visite komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
maar jij bent geen poesquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik van 's ochtends vroeg tot nu buiten ben aan het lopen enz dan ben ik ook wel bek af.
Klopt ik ben het luie baasje wat thuis op de bank wacht tot de kat gewoon terugkomt.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je die van mij lenen want die gaat echt bij iedereen op schoot liggen die hier op visite komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |