SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
quote:
Die begreep ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis. Toen ik zei dat we eten gingen bestellen was ik onderweg naar huis.
Je kan ook Nicki Minaj een tweet sturen @GGMMquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
Als iemand van blink-182 ooit mijn bericht leest ga ik echt crazy.
Ja veel te duur daar meestalquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik was in de Lindt winkel en ik heb me ingehouden.
Ook een verspakketje?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik ook wel eens proberen. Maar eerst de mousaka
Ze hadden chocoladesaus voor over je ijs maar ik zou die bus gewoon zo tegen m'n mond zetten.quote:
*geeft schouderklopjequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik was in de Lindt winkel en ik heb me ingehouden.
Zou toch kunnenquote:
Er is niemand die dat controleert toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden chocoladesaus voor over je ijs maar ik zou die bus gewoon zo tegen m'n mond zetten.
Oh, nee, ik vertrok om een uur of drie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die begreep ikmaar dacht dat je echt een uur geleden zei naar je tuin te gaan en nu dus weer terug maar zal mijn hoofd wel weer zijn. Of de avond gaat snel, hoop dan op het eerste
Zeker niet die met mintvullingquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik niks heb gekocht
Gewoon wat van die bollen voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |