Hahahahahahahaquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:04 schreef epicbeardman het volgende:
1.88 72KG lean machine meldt zich, vaak wordt ik aangezien voor de jongere Beckham. Behalve mijn voetbalkwaliteiten dan, ik was verdediger en skupte iedereen onderuit.
En nee, ondanks dat ik af en toe wel swypes naar rechts krijg van transformers staan kleren ook gewoon veel leuker als je geen dikke pens hebt of iets. Ook postuur is vaak velen malen beter met laag bmi.
En om af te vallen heb je alleen maar wandelen nodig. Dus get off your fat asses.
Slide maar in mijn dms als je Serotonine levels wil upgraden, mijn lul staat bekend om levens van vrouwen te verbeteren.quote:
Dat weet je vast goed hoe dat in de gayscene heet ja. Self exposed.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:09 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Dat is geen gespierd goddelijk lichaam. In de gay scene zou dat twink zijn
Kijk maar uit buiten, het waait best hardquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Slide maar in mijn dms als je Serotonine levels wil upgraden, mijn lul staat bekend om levens van vrouwen te verbeteren.
En leuk dat je weer kan lachen schatje.
Je weet blijkbaar nogal wat over de gay scene?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:09 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Dat is geen gespierd goddelijk lichaam. In de gay scene zou dat twink zijn
Torso van een vrouw jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef Hogwarts het volgende:
Soms zie je boys die hebben van die ^ schouders, dat ziet er echt koalo verrot uit. Je mag van alles zijn (behalve te dik) maar als je zulke schouders hebt maakt de rest ook al niet meer uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die linker![]()
![]()
Tja, je botbouw kun je niet trainen... Die kerel links heeft de pech dat ie een smallere bouw heeft qua schouderafstand. Vervolgens heeft ie z'n trapezes net even iets te hard getraind.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef Hogwarts het volgende:
Soms zie je boys die hebben van die ^ schouders, dat ziet er echt koalo verrot uit. Je mag van alles zijn (behalve te dik) maar als je zulke schouders hebt maakt de rest ook al niet meer uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die linker![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |