Gesorteerd op leeftijd (lol)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]en ik word ook nog als eerste genoemd
❤️
Jij ook op die van mij net als Oriente ❤ en @Dotteke heeft ook een speciaal plekje in mijn hartquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@:Monsterkoekie, jij staat ook in mijn lijstje hoor
Jij bij mij ook, je bent een schatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij ook op die van mij net als Oriente ❤ en @:Dotteke heeft ook een speciaal plekje in mijn hart
No commentquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit vond je de beste verklaring?
Ik noem niemand omdat ik dan altijd mensen vergeet en dan is dat weer niet goed. Voorbeeld: Iedereen is mij ook vergeten. Dus dat wil ik voorkomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niemand tagt mij hier dus dikke middenvinger ik vind niemand stiekem leuk
Ik noem alleen mensen die ik stiekem mag dat vind ik een veel leuker idee anders kan ik wel blijven taggen!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar niemand zegt dat ze jou niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zou een interessant topic zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar niemand zegt dat ze jou niet leuk vinden.
Nouja zegquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil de moeder van @:FlippingCoin ook nog even benoemen. Vanwege discrete redenen zal ik haar username weglaten. Maar die kan ik binnen en buiten het forum zeer waarderen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil de moeder van @:FlippingCoin ook nog even benoemen. Vanwege discrete redenen zal ik haar username weglaten. Maar die kan ik binnen en buiten het forum zeer waarderen!
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:24 schreef Fok-it het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |