abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218214017
Opdat we niet vergeten:

twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 14 juli 2025 @ 20:26:14 #202
319979 Fok-it
All is well
pi_218214065
Libs of Tiktok _O- Wat een schuimbek kanaal is dat ook. Alle usuals van FOK! hebben die 100 procent op hun volglijst staan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 14 juli 2025 @ 20:26:51 #203
319979 Fok-it
All is well
pi_218214074
Net als End Wokeness _O_ _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 14 juli 2025 @ 20:29:28 #204
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218214089
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Blij dat jij ook uit de kast komt als wappie.
Bij mij gaat geen van die punten op, bij jou daarentegen wel. Kortom, wellicht wat minder projecteren.
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom stel je dit soort vragen nu ineens en niet in de periode 2021 - 2024?
[..]
Nou, inderdaad. Dat zagen we al tijdens de Covid-19 pandemie toen dit type mens niet zonder vijf mondkapjes de deur uit durfde, in de zomer van 2020 toen dit type ineens deed alsof Nederland een systematisch racistisch land is en de afgelopen 1,5 jaar blinkt men uit in anti-Westers en pro-Palestijnse activisme, daarmee in de bres springende voor waarschijnlijk de meest antisemitische samenleving sinds Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Er staat hier nog een vraag voor je open @xpompompomx
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 14 juli 2025 @ 20:30:58 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218214101
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[ x ]
Elmo heeft ook een mening over de Epstein files.
Dit is volgens velen toch inderdaad slechts "kritiek op Isral" ?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218214135
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bij mij gaat geen van die punten op, bij jou daarentegen wel. Kortom, wellicht wat minder projecteren.
[..]
Er staat hier nog een vraag voor je open @:xpompompomx
Je zuigt nog harder dan een hoer tegen sluitingstijd joh.
pi_218214140
quote:
9s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is volgens velen toch inderdaad slechts "kritiek op Isral" ?
Na je uitbarsting tegen mensen die het wel konden opbrengen om een mondkapje op te zetten is het wellicht niet het moment om toon politie te spelen.
  maandag 14 juli 2025 @ 20:39:24 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218214181
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Libs of Tiktok _O- Wat een schuimbek kanaal is dat ook. Alle usuals van FOK! hebben die 100 procent op hun volglijst staan
Correct.

Sterker nog, er zijn zelfs nog allerlei pogingen gedaan de vrouw achter dit account te doxxen en het van Twitter te krijgen in tijden van het vorige management. Dat blijft toch wel bijzonder om te zien. Als je progressieve en linkse mensen confronteert met het idiote gedachtegoed dat binnen hun politieke contreien leeft, men al snel begint te schuimbekken.
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je zuigt nog harder dan een hoer tegen sluitingstijd joh.
Ik probeer een inhoudelijke discussie opgang te krijgen op basis van iets dat jij hier post. Alleen jij wil er niet meer op reageren omdat je initile poging tot wat trollen niet helemaal uitpakt zoals je wellicht had gehoopt.
pi_218214212
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Sterker nog, er zijn zelfs nog allerlei pogingen gedaan de vrouw achter dit account te doxxen en het van Twitter te krijgen in tijden van het vorige management. Dat blijft toch wel bijzonder om te zien. Als je progressieve en linkse mensen confronteert met het idiote gedachtegoed dat binnen hun politieke contreien leeft, men al snel begint te schuimbekken.
[..]
Ik probeer een inhoudelijke discussie opgang te krijge
n op basis van iets dat jij hier post. Alleen jij wil er niet meer op reageren omdat je initile poging tot wat trollen niet helemaal uitpakt zoals je wellicht had gehoopt.
En ik ben de kerstman.
  maandag 14 juli 2025 @ 21:21:19 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218214599
quote:
2s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En ik ben de kerstman.
Ik schuw inderdaad een inhoudelijke discussie niet, daar is mijn pohi dan ook wel het bewijs van, die veelal uit lange en goed onderbouwde posts bestaat. Dit schept natuurlijk een groot contrast met de vaak korte bijdrages van jouw kant, bestaande uit gevatte oneliners of wat trollen.

En zo ook in deze situatie: want waarom begin je ineens zulke vragen te stellen over de Epstein files? Daar heb je het in de vorige vier jaar (tijdens het presidentschap van Biden) eigenlijk nooit over gehad.

Maar omdat men zich in bepaalde contreien beseft dat het misschien kan worden gebruikt als een stok jegens Trump, wordt het ineens de moeite waard om hier fophef over te maken. Zich niet realiserende hoe dom dit is, maar dat is wel vaker een probleem met nogal beperkte en inhoudsloze politici zoals Alexandria Ocasio-Cortez.

De realiteit is namelijk dat als er daadwerkelijk gevoelige informatie over Trump zou zijn mbt Epstein, dit natuurlijk allang vrij zou zijn gegeven door de regering-Biden. Dat zou een totale schaakmat zijn geweest voor Trump zijn politieke carrire. Dat dit niet is gedaan, bewijst ook wel dat er niets is in dat opzicht.
pi_218214687
Netanyahu/Satanyahu offert babys op aan zijn meester(de duivel)
pi_218214697
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

[..]
Ik probeer een inhoudelijke discussie opgang te krijgen op basis van iets dat jij hier post. Alleen jij wil er niet meer op reageren omdat je initile poging tot wat trollen niet helemaal uitpakt zoals je wellicht had gehoopt.
Je ging van een grote bek tegen de meerderheid van het land, naar slachtoffertje en nu weer een doorzichtige show dat jij wel met inhoud bezig bent hoor!!! Ik hoop dat je ooit weer op aarde komt, maar tot die tijd ben je heel voorspelbaar.

Doxxing is al jarenlang populair bij de extreme flanken en net doen alsof alleen linkse mensen dat willen doen moet haast wel bewust liegen zijn. Of 20 cm Krupp panzerplaat voor je kop.
pi_218214719
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik schuw inderdaad een inhoudelijke discussie niet, daar is mijn pohi dan ook wel het bewijs van, die veelal uit lange en goed onderbouwde posts bestaat. Dit schept natuurlijk een groot contrast met de vaak korte bijdrages van jouw kant, bestaande uit gevatte oneliners of wat trollen.

En zo ook in deze situatie: want waarom begin je ineens zulke vragen te stellen over de Epstein files? Daar heb je het in de vorige vier jaar (tijdens het presidentschap van Biden) eigenlijk nooit over gehad.

Maar omdat men zich in bepaalde contreien beseft dat het misschien kan worden gebruikt als een stok jegens Trump, wordt het ineens de moeite waard om hier fophef over te maken. Zich niet realiserende hoe dom dit is, maar dat is wel vaker een probleem met nogal beperkte en inhoudsloze politici zoals Alexandria Ocasio-Cortez.

De realiteit is namelijk dat als er daadwerkelijk gevoelige informatie over Trump zou zijn mbt Epstein, dit natuurlijk allang vrij zou zijn gegeven door de regering-Biden. Dat zou een totale schaakmat zijn geweest voor Trump zijn politieke carrire. Dat dit niet is gedaan, bewijst ook wel dat er niets is in dat opzicht.
Of dat er ook Democraten opstaan en die mogen ook hangen.
pi_218214877
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Of dat er ook Democraten opstaan en die mogen ook hangen.
Plus dat het in Democratische kringen absoluut geen probleem is om iemand voor de bus te gooien als zo iemand ooit maar op een verkeerde manier naar vrouwen heeft gekeken. Ze gaan hier misschien wat ver in, maar een zelfreinigend vermogen dat er ook maar een beetje op lijkt ontbreekt totaal aan Republikeinse kant.
pi_218215015
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[ x ]
Elmo heeft ook een mening over de Epstein files.
Niet de eerste keer dat Elmo zich schuldig maakt aan antisemitische uitspraken

Bekijk deze YouTube-video
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 14 juli 2025 @ 21:59:03 #216
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218215028
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je ging van een grote bek tegen de meerderheid van het land, naar slachtoffertje en nu weer een doorzichtige show dat jij wel met inhoud bezig bent hoor!!! Ik hoop dat je ooit weer op aarde komt, maar tot die tijd ben je heel voorspelbaar.

Doxxing is al jarenlang populair bij de extreme flanken en net doen alsof alleen linkse mensen dat willen doen moet haast wel bewust liegen zijn. Of 20 cm Krupp panzerplaat voor je kop.
Je vult weer eens allerlei dingen in, die niemand heeft gezegd. Ik had slechts aangegeven dat er pogingen zijn ondernomen (succesvolle trouwens) de vrouw achter het account 'Libs of TikTok' te doxxen. Dat alleen linkse mensen dit zouden doen is door niemand gesteld of ook maar gensinueerd. Kortom, zulke stropoppen mag je voor je houden.
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:30 schreef PSVCL het volgende:
Netanyahu/Satanyahu offert babys op aan zijn meester(de duivel)
Het zijn vooral de Palestijnse beleidsbepalers die hun eigen burgers (waaronder kinderen) graag opofferen. Recent nog:

twitter
pi_218215094
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je vult weer eens allerlei dingen in, die niemand heeft gezegd. Ik had slechts aangegeven dat er pogingen zijn ondernomen (succesvolle trouwens) de vrouw achter het account 'Libs of TikTok' te doxxen. Dat alleen linkse mensen dit zouden doen is door niemand gesteld of ook maar gensinueerd. Kortom, zulke stropoppen mag je voor je houden.
[..]
Het zijn vooral de Palestijnse beleidsbepalers die hun eigen burgers (waaronder kinderen) graag opofferen. Recent nog:

[ twitter ]
Jouw meester Satanyahu en hamas zijn partners in crime, ze werken samen voor satan.
pi_218215198
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het is je blijkbaar ontgaan maar Trump maakte tijdens zijn campagne schreeuwend de belofte om de Epstein files te onthullen. Het zou duidelijk worden dat de democratische elite waaronder Obama en Hillary en de toenmalige CIA en FBJ directeuren vieze handen hadden. Zij zouden minderjarige meisjes hebben verkracht. Trump zou het wel even laten zien. Waarbij iedereen die bijvoorbeeld de epstein docu gezien heeft of iets over Epstein gelezen heeft weet dat ook trump een close connecrie met Epstein had. Het was al opmerkelijk dat net hij, de grab them by the pussy, de vrienden van zijn vriend wilde exposen. Net Trump terwijl we zijn dubieuze geschiedenis met (of in woorden over) volwassen vrouwen al kennen,

En laat nu net die Trump, terwijl hij al president is, toch nog steeds schreeuwt dat hij het wel openbaart. Hij slaat wold om zich heen en beschuldigd diverse mensen van het verkrachten minder jarige meisjes. Dan moet de FBI onder leiding nog even werken aan de bestanden en beoordelen wat wel en niet geopenbaard kan worden, dit kost een maand of drie waarbij het angstvallig stil blijft en dan poef ineens, is het klaar. Er is niks, niks, (en ondertussen wel de beschuldiging dat het opgesteld was door de democraten) en er wordt helemaal niks openbaart. Dat was het.

Nu lijkt het pas echt een cover up en iedereen kan wel uittekenen wie hier beschermd wordt.

Je gaat altijd wel lekker in dat wij tegen zij. Mbt je laatste beschuldiging. Kan je een democratische politicus Trump noemen die net zoals trump mensen persoonlijk dreigt te pakken vanwege niks? Zoals dit weekend wederom Rosie O'Donnell die hij misschien wel even het land uit zou gaan zetten

[ Bericht 2% gewijzigd door opgebaarde op 14-07-2025 22:21:57 ]
  maandag 14 juli 2025 @ 22:25:45 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218215265
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Jouw meester Satanyahu en hamas zijn partners in crime, ze werken samen voor satan.
Hmm. Dat kan niet, Netanyahu is namelijk Joods en heeft dus een andere God dan de terroristen van Hamas, die de moslims zijn en de Islam omarmen. Een 'religie' waarin martelaarschap en geweld wordt toejuicht, en men zich richt tot ene 'Allah'.
quote:
"The Messenger of Allah said: 'Allah will laugh at two persons- one of them kills the other, and both of them enter Paradise, for the first one fought in the cause of Allah and was martyred, then his killer repented to Allah and became Muslim, then he also fought in the cause of Allah and was martyred.'"

Bron
quote:
He reported God's messenger as saying, "The last hour will not come before the Muslims fight the Jews and the Muslims kill them, so that Jews will hide behind stones and trees and the stone and the tree will say, `O Muslim, O servant of God, there is a Jew behind me; come and kill him.' The only exception will be the box-thorn, for it is one of the trees of the Jews."

Bron
pi_218215472
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. Dat kan niet, Netanyahu is namelijk Joods en heeft dus een andere God dan de terroristen van Hamas, die de moslims zijn en de Islam omarmen. Een 'religie' waarin martelaarschap en geweld wordt toejuicht, en men zich richt tot ene 'Allah'.
[..]
[..]

Satanyahu en zijn hamasmaatjes volgen de Talmud
Hamas is een zionistische/mossad/khazariaanse maffia creatie.
7 oktober was een insidejob/false flag, een ziontische ritueel.

[ Bericht 4% gewijzigd door PSVCL op 14-07-2025 23:04:28 ]
pi_218215598
The surname Epstein (or Eppstein) (Yiddish: עפּשטײן, romanized: Epshteyn) is one of the oldest Ashkenazi Jewish family names.[1] It is probably derived from the German town of Eppstein, in Hesse;[2] the place-name was probably derived from Gaulish apa[3] ("water", in the sense of a river)[4] and German -stein ("stone", in the sense of a hill).
pi_218217058
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

[ twitter ]
Ik heb jou nog nooit wat zien posten over al die verdomde rechtse doxers, dus dan vindt je het op zijn minst niet zo erg volgens je eigen vaak herhaalde logica.

Die Palestijn die je nu al meerdere keren hebt gepost zegt echt niks wat niet uit Isral had kunnen komen.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 10:42:27 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218218570
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Satanyahu en zijn hamasmaatjes volgen de Talmud
Hamas is een zionistische/mossad/khazariaanse maffia creatie.
7 oktober was een insidejob/false flag, een ziontische ritueel.

[ afbeelding ]
Nee hoor, Hamas is zoals we weten een moslimfundamentalistische terreurgroepering. En de aanslagen van 7 oktober 2023 zijn geen 'false flag' maar het zoveelste voorbeeld van bruut Islamitisch geweld en terrorisme, een van de grootste problemen in de wereld. En wellicht ook niet zo vreemd aangezien de oprichter Mohamed immers ook een barbaarse legerleider was, die de Islam heeft verspreid met het zwaard.

Met je plaatje van verzonnen stukken uit de Talmoed kan ik verder weinig. De Talmoed is trouwens ook geen boek met an sich religieuze teksten, maar met commentaren van rabbijnen en geleerden op de Tenach. Het zijn interpretaties en hersenspinsels uit de oudheid.

Ten slotte kan ik met je verwijzing naar 'Khazaren' ook niets, die complottheorie over de vermeende afkomst van Joden is immers al door talloze onderzoeken debunked. Joden zijn geen Turks nomadenvolk afkomstig uit pakweg Kazachstan. Joden kunnen hun origine in de Levant, het gebied dat nu Isral en Libanon is.
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 23:11 schreef PSVCL het volgende:
The surname Epstein (or Eppstein) (Yiddish: עפּשטײן, romanized: Epshteyn) is one of the oldest Ashkenazi Jewish family names.[1] It is probably derived from the German town of Eppstein, in Hesse;[2] the place-name was probably derived from Gaulish apa[3] ("water", in the sense of a river)[4] and German -stein ("stone", in the sense of a hill).
Welk punt probeer je hier nu te maken?
pi_218218581
quote:
Het zijn interpretaties en hersenspinsels uit de oudheid.
Hetzelfde laken een pak dus als de bijbel en koran. Geen reden om onderscheid te maken tussen al die vuiligheden.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 10:48:36 #225
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218218610
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:44 schreef ems. het volgende:

[..]
Hetzelfde laken een pak dus als de bijbel en koran. Geen reden om onderscheid te maken tussen al die vuiligheden.
Koran komt uit de Middeleeuwen aangezien het Jodendom een stuk ouder is dan de Islam. En de Koran is in tegenstelling tot de Talmoed ook geen boek met commentaren en interpretaties van een religieuze tekst, maar de tekst zelf. En de Hadith (waar mijn quotes uit kwamen) is er boek met verzamelingen van uitspraken van Mohamed zelf.

Nu is de vraag weer waarom jij hier in de bres probeert te springen voor de Islam, terwijl je altijd stelt ontzettend veel hekel te hebben aan religie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')