nogmaals, leuke fantasieen vanachter je toetsenbord.... "eventjes een spyware op 'de overheidssystemen installeren" ... maar wat bedoel je hiermee precies ...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:22 schreef Delenlill het volgende:
Musk heeft geld en macht genoeg om zo iets te laten ontwikkelen. Het installeren hiervan op een computer/netwerk is dan een kwestie van een paar minuten werk.
De meeste overheidssystemen zijn zo lek als een mandje, voorbeelden genoeg daarvan, ook in Nederland. En DOGE heeft meer access (gehad) dan welke andere groep dan ook. De rechter is er meerde malen aan te pas gekomen om hun toegang te limiteren tenslotte.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nogmaals, leuke fantasieen vanachter je toetsenbord.... "eventjes een spyware op 'de overheidssystemen installeren" ... maar wat bedoel je hiermee precies ...
als je dat ook realistich en effectief 'uitvoerbaar' werkelijk gaat voorstellen als je weet hoe gecompliceerd overheidssystemen zijn, kun je misschien ook erkennen dat wat leuk klinkt als je er verder niet met enige kennis over nadenkt... volledig doorgeslagen onyin is als je het wel logisch gaat beredeneren...
Was er maar iemand die zou zeggen dat ie het moeras laat leeglopen..Een vechter tegen de elite..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Heb even een lijstje gevraagd aan mijn AI.
[..]
Er zullen wel mensen met meer invloed op staan en daarom mag die niet openbaar gemaakt worden.
De echte elite.
ach weer zo'n leuke nietszeggende bewering dat "alle overheidsystemen zo lek zijn als een mandje"... nuja, geef dan eens een bewijs daarvan...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:47 schreef Delenlill het volgende:
De meeste overheidssystemen zijn zo lek als een mandje, voorbeelden genoeg daarvan, ook in Nederland.
Dan eindigt die net zoals Epstein.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Was er maar iemand die zou zeggen dat ie het moeras laat leeglopen..Een vechter tegen de elite..
Is het je wel eens opgevallen dat Trump de elite is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan eindigt die net zoals Epstein.
Nee niet bepaald.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat Trump de elite is.
Kijk gewoon naar wat er gelekt is uit de Epstein files.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:04 schreef Vis1980 het volgende:
De elite die de elite in stand houd en dwars door wetten en rechters heengaat? Ja, dat is ie dus wel.
Doen alsof Trump nu alsnog een 'agenda van de deep state' volgt of juist tegenwerkt, is bijzonder kolderiek, in mijn optiek.
Dat blijft gissen, uiteraard. Maar maak je nou geen illusies; Trump vertegenwoordigd toch echt de allerrijksten in de VS.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar wat er gelekt is uit de Epstein files.
De echte lijst komt niet openbaar omdat de figuren die daar op staan invloedrijker zijn dan degene die al gelekt zijn.
Maar dit topic gaat toch over de Epstein files?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat blijft gissen, uiteraard. Maar maak je nou geen illusies; Trump vertegenwoordigd toch echt de allerrijksten in de VS.
Of zouden bepaalde figuren zich storen aan de tendens in BNW en ze daarom maar heel schijnheilig een topic openen om een tegengeluid te bieden?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:52 schreef ems. het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat er mogelijk een link is tussen Trump en Epstein, dat Trump de 'macht' heeft om de Epstein files vrij te geven en dat dus vrij normaal is om Trump ook hier te bespreken in dit topic.
Maar dat zou misschien net iets te logisch zijn.
Deze (potentiele) slachtoffers, zijn ook (potentiele) daders.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:37 schreef RM-rf het volgende:
echter, het Epstein-dossier is daarop niet gericht ... het is een strafrechterlijk dossier gericht op de toen geplande rechtzaak tegen Epstein... de eventueel gechanteerde personen vallen binnen dat dossier gewoon onder (potentiele) slachtoffers en het is nooit de bedoeling van een strafdossier dat hiermee vooral de slachtoffers extra gepakt worden...
Hij geeft toch aan dat ie ze gaat vrijgeven, dan is het niet gek dat ook hij wordt genoemd in dit topic. Ik snap dat verdedigen niet zo. Of vind je het moeilijk als mensen kritiek hebben op Trump?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar dit topic gaat toch over de Epstein files?
Je stuurt nu toch richting een Trump bash topic.
Jongen toch wat een emotie, ik heb je al eerder aangegeven waarom ik dit topic heb geopend, maar blijkbaar schop ik tegen het zere been van een 'echt geen fan' aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Of zouden bepaalde figuren zich storen aan de tendens in BNW en ze daarom maar heel schijnheilig een topic openen om een tegengeluid te bieden?
Kom er dan gewoon eerlijk voor uit.
De link tussen Epstein en Trump is al lang aangetoond, in z'n eerste termijn al.
Maar gezien de reacties van TS die voornamelijk over Trump gaan is het al duidelijk.
Mag allemaal natuurlijk, maar wees dan gewoon eerlijk.
Waar in dit topic verdedig ik Trump?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij geeft toch aan dat ie ze gaat vrijgeven, dan is het niet gek dat ook hij wordt genoemd in dit topic. Ik snap dat verdedigen niet zo. Of vind je het moeilijk als mensen kritiek hebben op Trump?
Dat zal echter niet in het strafdossier van Epstein staan, maar zal dan een andere aanklacht zijn en een ander dossier…quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Deze (potentiele) slachtoffers, zijn ook (potentiele) daders.
Als het OM er achter zou komen dat ik gechanteerd zou (kunnen) worden met moord, dan lijkt me dat een aanleiding voor het OM om te onderzoeken of ik daadwerkelijk een moord gepleegd heb. Zeker als ze al op het punt stond om de chanterende partij te vervolgen.
Of was het uitgangspunt dat Epstein mensen chanteerde op basis van gebakken lucht, of zijn slachtoffers dwong tot het verrichten van handelingen waarmee ze gechanteerd kon worden?
Is dit gebeurd?
Van jou mag ik het niet over Trump hebben in mijn eigen topic over het niet vrijgeven (door Trump) van de Epstein files.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar in dit topic verdedig ik Trump?
Waar zeg ik dat je het niet over Trump mag hebben?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Van jou mag ik het niet over Trump hebben in mijn eigen topic over het niet vrijgeven (door Trump) van de Epstein files.
Ah, gaan we het zo spelen? Zeurt in meerdere comments dat ik Trump aan het bashen ben en hij is nu eenmaal onderdeel van 'waar blijven de Epstein files'.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je het niet over Trump mag hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |