Ja ik vind het er altijd zo rommelig uitzien met de gordijnen dichtquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Kijkt naar opgeruimd huisje
Waar is die zooi dan?
Gemeente blijkbaar. Maar ze konden voor mij wel het verzoek uitzetten.quote:
plisee gordijnen die je helemaal naar boven, naar onderen of ergens er tussen in kan doen...quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het er altijd zo rommelig uitzien met de gordijnen dichtMoet ik ook nog eens iets nieuws voor verzinnen, deze waren 12 jaar geleden puur eventjes voor 'tijdelijk'
Ja dat je na een halve meter in de grond graven al bijna niet meer verder kunt omdat het grondwater omhoog komtquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Voormalige polder, -1,5m NAP, 1 bonk klei
Op ongeveer dezelfde plek, alleen iets verder van de vensterbank afquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waar zou je die tafel willen hebben staan dan?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een zooitje nuMisschien is dit iets? https://www.kwantum.nl/eettafel-merone-zwart-4315042SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je na een halve meter in de grond graven al bijna niet meer verder kunt omdat het grondwater omhoog komt
dat kleine tafeltjes ipv de eettafel?!?!quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op ongeveer dezelfde plek, alleen iets verder van de vensterbank af
En dan van die dubbele die meteen isolerenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
plisee gordijnen die je helemaal naar boven, naar onderen of ergens er tussen in kan doen...
Nee plissé sowieso nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
plisee gordijnen die je helemaal naar boven, naar onderen of ergens er tussen in kan doen...
ook optie idd. hangt van de ramen af of dat mogelijk isquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan van die dubbele die meteen isoleren
kozijn openbreken en gordijn er in. ja kan vast welquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee plissé sowieso nietDenk dat ik nu voor vouwgordijnen ga kijken, maar moet ik ze wel op maat hebben zodat ze in het kozijn kunnen
Nee ovaal vind ik niet mooiquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien is dit iets? https://www.kwantum.nl/eettafel-merone-zwart-4315042
Hij krijgt toch al nieuwe kozijnenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kozijn openbreken en gordijn er in. ja kan vast wel
ow ja logisch idd dan ook dat hij het in het kozijn wil hebbenquote:
Vraag maar eerst na, ik heb het een keer zelf moeten betalen. Wellis waar jaren geleden maar tochquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Gemeente blijkbaar. Maar ze konden voor mij wel het verzoek uitzetten.
Nou ja krijgen ...quote:
Die ik nu heb is redelijk groot (160x90cm) die ronde was 105cm diameterquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kleine tafeltjes ipv de eettafel?!?!
Ik kreeg vorig jaar wel geld van de gemeente waarmee ik 1 nieuw kozijn kon betalen?quote:
hmm, ik zou de ruimte dan erg missenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ik nu heb is redelijk groot (160x90cm) die ronde was 105cm diameter
Nee dat denk ik nu ook, maar toch wel handig om dat eerst even te testenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah okay. T ziet er niet uit als een hoekje waar rond gaat werken helaas
En zo'n organische vormdinges?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ik nu heb is redelijk groot (160x90cm) die ronde was 105cm diameter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |