SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
Ublock Origin draait over uren, maar deze kwam er gewoon door.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:11 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zie geen popup, zal wel komen omdat ik niet een klapmongeaul ben en weet hoe adblockers werken
quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:05 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Man man man, wil je toch nog eens een Google Search doen. Ben je aan het typen.
Opeens stopt het typen.... en weet je waarom.
Omdat dat hoertig stink vies vervuilende naar pijpende auteurechten kut tyfus tanter asbesterende godverdoms kut bedrijf zo nodig deze popup moet tonen
[ link | afbeelding ]
Godverdomme zeg, hou daar eens mee op. het enige wat nog erger is zijn website de half geladen ( terwijl je denkt dat ie klaar is ) zijn en dan wil je ergens op klikken en dan schuift de hele tering boel.
Klacht lijkt mij duidelijk kut popups.
Turbo klacht: Mensen die niet weten hoe rustig Windows 98 / XP waren en niet klagen over de kermis zooi die ze tegenwoordig allemaal inbouwen.
ChatGPT versieNiet gewoon je Google zoekopdracht in de adresbalk van je browser typen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
Natuurlijk niet,dan weten ze nog meer van je.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:08 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Niet gewoon je Google zoekopdracht in de adresbalk van je browser typen......
quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:05 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Man man man, wil je toch nog eens een Google Search doen. Ben je aan het typen.
Opeens stopt het typen.... en weet je waarom.
Omdat dat hoertig stink vies vervuilende naar pijpende auteurechten kut tyfus tanter asbesterende godverdoms kut bedrijf zo nodig deze popup moet tonen
[ link | afbeelding ]
Godverdomme zeg, hou daar eens mee op. het enige wat nog erger is zijn website de half geladen ( terwijl je denkt dat ie klaar is ) zijn en dan wil je ergens op klikken en dan schuift de hele tering boel.
Klacht lijkt mij duidelijk kut popups.
Turbo klacht: Mensen die niet weten hoe rustig Windows 98 / XP waren en niet klagen over de kermis zooi die ze tegenwoordig allemaal inbouwen.
ChatGPT versieHa die Idioot, akkoord met de klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak als ik FOK opstart en de topics aanklik die ik wil lezen dan moet ik ook wachten totdat alles is geladen omdat de Chrome browser dan vastloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |