abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217629224
Man man man, wil je toch nog eens een Google Search doen. Ben je aan het typen.
Opeens stopt het typen.... en weet je waarom.

Omdat dat hoertig stink vies vervuilende naar pijpende auteurechten kut tyfus tanter asbesterende godverdoms kut bedrijf zo nodig deze popup moet tonen

Godverdomme zeg, hou daar eens mee op. het enige wat nog erger is zijn website de half geladen ( terwijl je denkt dat ie klaar is ) zijn en dan wil je ergens op klikken en dan schuift de hele tering boel.

Klacht lijkt mij duidelijk kut popups.
Turbo klacht: Mensen die niet weten hoe rustig Windows 98 / XP waren en niet klagen over de kermis zooi die ze tegenwoordig allemaal inbouwen.

ChatGPT versie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:11:36 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217629247
Ik zie geen popup, zal wel komen omdat ik niet een klapmongeaul ben en weet hoe adblockers werken
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217629255
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:11 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zie geen popup, zal wel komen omdat ik niet een klapmongeaul ben en weet hoe adblockers werken
Ublock Origin draait over uren, maar deze kwam er gewoon door.
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:27:31 #4
65846 Bocaj
47th President.
pi_217629356
Gebruik dan ook DuckDuck en google voor uitzonderlijke gevallen. ;)
pi_217630093
Je frustratie is heel begrijpelijk. Het is inderdaad jammer dat de focus op veel websites verschoven lijkt te zijn van een prettige gebruikerservaring naar agressieve manieren om aandacht te trekken en doorkliks te genereren. Die opdringerige pop-ups die plotseling verschijnen, of de layout die constant verspringt, zijn enorm storend en maken het navigeren op het web vaak een bron van irritatie in plaats van informatie en gemak.

Je herinnering aan de rust en stabiliteit van systemen en websites uit de tijd van Windows 98 en XP is treffend. Destijds lag de nadruk inderdaad veel meer op functionaliteit en eenvoud. Websites waren vaak statischer en de focus lag op de content zelf. Er was minder afleiding en je kon je concentreren op de informatie die je zocht.

De huidige trend, waarbij alles lijkt te draaien om het maximaliseren van advertentie-inkomsten en het manipuleren van gebruikersgedrag, gaat inderdaad ten koste van de gebruiksvriendelijkheid. Het voelt vaak alsof je als gebruiker niet langer op de eerste plaats komt, maar eerder als een product dat gemaximaliseerd moet worden.

Het is een goede zaak dat je deze frustratie uitspreekt. Hopelijk bereikt deze roep om meer respect voor de gebruiker en een terugkeer naar rust en overzichtelijkheid ook de ontwerpers en beheerders van websites. Het zou fijn zijn als de focus weer meer op de kwaliteit van de content en een prettige, functionele ervaring zou komen te liggen. Content zou inderdaad leidend moeten zijn, en advertenties en andere afleidingen een minder prominente en storende rol moeten spelen.

[ Bericht 56% gewijzigd door vogeltjesdans op 14-05-2025 12:33:05 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_217631203
Beste Professionele-Idioot,

Hartelijk dank voor je bericht en het delen van je ervaring. We begrijpen helemaal dat pop-ups, zoals die van Google, ongelooflijk frustrerend kunnen zijn, vooral als ze je onderbreken tijdens het typen of zoeken. Ook je punt over websites die half laden en verschuiven tijdens het gebruik is herkenbaar – dat kan echt de gebruikerservaring flink verstoren.

Het lijkt erop dat je frustratie vooral komt door ongewenste pop-ups en de moderne overdaad aan digitale 'kermis', zoals je het treffend noemt. We voelen met je mee, zeker als je terugdenkt aan de eenvoud van systemen zoals Windows 98 of XP, die vaak rustiger en overzichtelijker aanvoelden. Hoewel we geen directe controle hebben over Google's pop-ups of de werking van andere websites, nemen we je feedback serieus.

We zullen dit intern bespreken en kijken hoe we onze eigen website zo gebruiksvriendelijk mogelijk kunnen houden, zonder vervelende onderbrekingen.

Mocht je meer specifieke details willen delen (bijvoorbeeld over de pop-up of de website-ervaring), laat het ons gerust weten. We helpen je graag verder en waarderen je openhartige feedback – het helpt ons om te verbeteren!

Met vriendelijke groet,

Sergey Brin
Kremlin Moscow, Russia, 103132
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 15:39:22 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217631308
Geen Yahoo search of Altavista gebruiken :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 16:27:21 #8
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217631621
Geen rooksignalen gebruiken :') :') :') :') :') :') :') :')
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Redactie Frontpage woensdag 14 mei 2025 @ 21:08:23 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_217635055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:05 schreef Professionele-Idioot het volgende:

Omdat dat hoertig stink vies vervuilende naar pijpende auteurechten kut tyfus tanter asbesterende godverdoms kut bedrijf zo nodig deze popup moet tonen

[ link | afbeelding ]

Godverdomme zeg, hou daar eens mee op. het enige wat nog erger is zijn website de half geladen ( terwijl je denkt dat ie klaar is ) zijn en dan wil je ergens op klikken en dan schuift de hele tering boel.

Turbo klacht: Mensen die niet weten hoe rustig Windows 98 / XP waren en niet klagen over de kermis zooi die ze tegenwoordig allemaal inbouwen.

ChatGPT versie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gewoon je Google zoekopdracht in de adresbalk van je browser typen...... |:(
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_217635935
Niet startpagina gebruiken :')
pi_217638821
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2025 21:08 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Niet gewoon je Google zoekopdracht in de adresbalk van je browser typen...... |:(
Natuurlijk niet,dan weten ze nog meer van je.
pi_217651212
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 10:05 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[ link | afbeelding ]

ChatGPT versie
SPOILER
Ha die Idioot, akkoord met de klacht.
Vaak als ik FOK opstart en de topics aanklik die ik wil lezen dan moet ik ook wachten totdat alles is geladen omdat de Chrome browser dan vastloopt.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 08:52:10 #13
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217651261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
Geen rooksignalen gebruiken :') :') :') :') :') :') :') :')
Telepathisch communiceren is de toekomst.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')