Dat is wel logisch omdat daar je geld 10x zoveel waard zou zijn dus dan zou je met je Nederlandse wajong daar leven alsof je hier $5000 per maand ofzo binnenharktquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:15 schreef Cruzinats het volgende:
Jammer dat je wajong niet mee mag nemen naar het buitenland
Anders zat ik daar nu ook
Weinig discutabels aan wanneer het zwart op wit staat he slimpiequote:Op woensdag 14 mei 2025 09:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Meneer grijpt de wet maar weer eens aan om zijn eigen discutabele handelen te vergoelijkenverder interesseert die Halper me geen ene moer.
Wat staat er zwart op wit? Jouw heilige wetboek? Ja, daar valt wel het eea op aan te merken. Blijf jij maar heilig geloven dat je ethiek in orde is, omdat je van de wet goedkeuring krijgt hoor. Hordes witteboordencriminelen gingen je voor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Weinig discutabels aan wanneer het zwart op wit staat he slimpie
Nee niet alleen mijn heilige wetboek dat wetboek is voor iedereen heilig tenzij je crimineel bent.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat staat er zwart op wit? Jouw heilige wetboek? Ja, daar valt wel het eea op aan te merken. Blijf jij maar heilig geloven dat je ethiek in orde is, omdat je van de wet goedkeuring krijgt hoor. Hordes witteboordencriminelen gingen je voor.
Wel eens van condooms gehoord?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:47 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
TS heeft een aidslul net zoals de treurdebiel waar hij het in OP over hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee niet alleen mijn heilige wetboek dat wetboek is voor iedereen heilig tenzij je crimineel bent.
Goed argument, mooi om te weten dat jij je eigen mening belangrijker vindt dan het wetboek.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]__! Echt te dom om te poepen, deze TS.
Ik snap wel dat jij het bij kleine meisjes zoekt in elk geval.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Goed argument, mooi om te weten dat jij je eigen mening belangrijker vindt dan het wetboek.
Waarom? Omdat dikke vrouwen van 30 met zn allen hebben afgesproken dat we proberen mannen die van jonge aantrekkelijke vrouwen houden te shamen zodat ze zich minder zorgen hoeven te maken om deze concurrentie? Werkt alleen bij iet wat minder intelligente mensen die heel makkelijk sociaal beïnvloedbaar zijn en niet zo zeer bij pragmatische mensen die doen wat hun recht is hahaquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij het bij kleine meisjes zoekt in elk geval.
b000000000000000000hquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:30 schreef SuperNeger het volgende:
En het is vaak andersom zie ik trouwens. Hij loopt daar gewoon over straat en wordt zelf door zo'n vrouw gepakt en naar binnen gesleurd.
Bekijk deze YouTube-video
Geen idee wat hier staat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom? Omdat dikke vrouwen van 30 met zn allen hebben afgesproken dat we proberen mannen die van jonge aantrekkelijke vrouwen houden te shamen zodat ze zich minder zorgen hoeven te maken om deze concurrentie? Werkt alleen bij iet wat minder intelligente mensen die heel makkelijk sociaal beïnvloedbaar zijn en niet zo zeer bij pragmatische mensen die doen wat hun recht is haha
Chickies van 18 willen neuken pedofilie noemenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit hele pedo onderwerp zit je echt diep he? Je zou bijna zeggen dat je aan het projecteren bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |