Ja, Balkan Thugquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
Is dit het antwoord op ierland van vorig jaar?
Juichen.rarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer iemand die heel veel lampjes en flitsen nodig heeft.
Lied van Jeangu was goed, geweldige zanger ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit zelfs de beste Nederlandse inzending van Nederland in tijden. Zet dit eens af tegen Jeanyu of dat slechte lied van waylon
Het deed mij denken aan de Walibi Fright Nightsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
Het zag er wel uit als zo'n film waar men geen geld had voor decor en dus de camera maar beperkt houdt
Die had moeten winnenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Lasagne van vorig jaar was veel beter
Ik denk dat de PSV’ers er heel anders over denkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van Feyenoord Zondag
Bazen naamquote:
Hij heeft een prima stem maar daar houdt het dan ook wel bij op.quote:
Ja! Stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Lasagne van vorig jaar was veel beter
quote:
Ja, hij viel alleen weg in de ESF hysterie. Vond hem erg goed bij het Bevrijdingsconcert.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Lied van Jeangu was goed, geweldige zanger ook.
Absoluut. Die broccoli onzin was duidelijk een campagne.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Zonnige het volgende:
[..]
+1quote:
Smaken verschillen, ik vond die inzending niks. Ken verder niks van de man, het zal vast een geweldige zanger zijn verderquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |