Wanneer en hoeveel post heb je afgelopen jaar verstuurd?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:02 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Hoe kan ik hiertegen instemmen als grootaandeelhouder van 8077 postnl aandelen. Klacht postnl en hoe ze niks betalen aan de aandeelhouders. Zie postnl aandeel.
Overheid rekent het ook weer door met al die post die ze sturenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wanneer en hoeveel post heb je afgelopen jaar verstuurd?
Ik zelf hooguit wat kerstkaarten, dus dit kost mij misschien 50 cent extra komend jaar
Dat gejank om die paar centjes
Al die andere dingen zijn overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:35 schreef Rodgrod het volgende:
Je neemt toch geen aandelen in PostNL. Is net een soort van klein kind dat constant loopt te krijsen dat het zijn zin niet krijgt.
Overigens gaat het blijkbaar wel zo goed dat er budget is om een wielrenploeg te gaan sponsoren
Die 4 brieven per jaarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Overheid rekent het ook weer door met al die post die ze sturen
Lekker van die homos in strakke pakjes sponsoren zodat de fiscus in Monaco ook iets te innen heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:35 schreef Rodgrod het volgende:
Je neemt toch geen aandelen in PostNL. Is net een soort van klein kind dat constant loopt te krijsen dat het zijn zin niet krijgt.
Overigens gaat het blijkbaar wel zo goed dat er budget is om een wielrenploeg te gaan sponsoren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |