SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Das is geluk hebben een stofzuiger die zuigt, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:45 schreef aeque het volgende:
Mijn stofzuiger heet Kim Holland.
Oud, ervaren en redelijk versleten, maar zuigt nog als de beste.
Eens.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat topickapers niet de TT verdienen
En vol plastic.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:45 schreef aeque het volgende:
Mijn stofzuiger heet Kim Holland.
Oud, ervaren en redelijk versleten, maar zuigt nog als de beste.
Soms heeft ze haar dag niet. Als ik haar verschoon doet ze het dan meestal weer prima.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das is geluk hebben een stofzuiger die zuigt, het moet niet gekker worden
Dingen die ik graag zou voor willen stellen mogen niet van het Strafboekquote:
Dotje vragen de TT te veranderen?quote:
Maar geen tijdvak of iets geven. Nou hup langskomen dan.quote:09:57:35 De koerier is onderweg
Is hier eigenlijk ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Bij komt ie binnen nu en 10 minutenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar geen tijdvak of iets geven. Nou hup langskomen dan.
quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Kom hier ff want las. KSC is het nieuwe DTS topic
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:
Hij had wel laatste post, maar omdat ik een post heb verwijderd en ik daar na nog een post plaatste lijkt het aloof ik laatste post had. Maar kijk maar naar het tijdstip van mijn laatste post en naar het tijdstip van de nieuwequote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje vragen de TT te veranderen?
Ben voorstander van de gouwe oude regels, degene die het topic afsluit mag de nieuwe TT verzinnen.quote:
@Koen66 heeft weer eens gefaald. Tijd dat iemand eens disciplinaire maatregelen neemt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Kom hier ff want las. KSC is het nieuwe DTS topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |