Voorkant naakt achterkant niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Als iemand zegt "halfnaakt", beelden jullie dan ook iemand in die dan bijvoorbeeld links netjes gekleed is en rechts helemaal naakt?
Zwab is a back man confirmed.quote:
Boven naakt, onder gekleedquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Als iemand zegt "halfnaakt", beelden jullie dan ook iemand in die dan bijvoorbeeld links netjes gekleed is en rechts helemaal naakt?
Zo loop ik soms door het huis.quote:
Ik andersomquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo loop ik soms door het huis.
Maar dan met of zonder ondergoed?quote:
Wut.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zwab is a back man confirmed.
Maakt niet uit of ik wel of niet wat voor de ogen heb, dat gebeurt toch welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Loop je dan niet vaak ergens tegenaan?
Handig tijdens Teams.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andersom raad ik wat minder aan voor Teams vergaderingquote:
Ik vind optie 1 of 2 mooier dan 3quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Aangezien het er toch over gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik meer voor tattoo onder dan tattoo boven zou gaan. Tenzii de ene plek heel veel pijnlijker is dan de ander.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Aangezien het er toch over gaat
ehhhhhh, ja ribben is hel op aarde maar die gaan er ooit toch aan moeten geloven. Dat is voor mij echt geen reden om voor een andere plek te kiezenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer voor tattoo onder dan tattoo boven zou gaan. Tenzii de ene plek heel veel pijnlijker is dan de ander.
zo kort maar? Lucky olifantquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
een vrachtwagen heeft vandaag in thailand een baby olifantje dood gereden en de moeder olifant heeft uur lang bij de vrachtwagen gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |