DTS is de verkeerde SCquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even kijken of ik in de goeie SC zat.
Eens.quote:
Moet je ook niet komen.quote:
Men beweert dat het geen sc is, maar een spelquote:
Men beweert zoveel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Men beweert dat het geen sc is, maar een spel
en dus een verkeerdequote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom er soms welquote:
er zijn wel meer mensen van de verkeerde kant.quote:
Nou als je kijkt hoe serieus mensen dat nemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook welquote:
En hoe vaak het op slot gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als je kijkt hoe serieus mensen dat nemen.
Het verklaart wel de golven extra posters elders.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En hoe vaak het op slot gaat.
Lol toen ik nog moderator was werd er al gezegd nog één keer en dan gaat het topic nooit meer open. 50 drama's verder en het gaat nog steeds weer open.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En hoe vaak het op slot gaat.
Beter om ze op één plek te houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol toen ik nog moderator was werd er al gezegd nog één keer en dan gaat het topic nooit meer open. 50 drama's verder en het gaat nog steeds weer open.!!!!!
Koffie & Spam Chat met stiekem meer thee dan koffiedrinkers geloof ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook welmaar nu ik heb gelezen dat je daar beter niet kan komen, zal ik al mn spam wel hier neerplempen
Wees blij, anders komen ze straks allemaal hier postenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol toen ik nog moderator was werd er al gezegd nog één keer en dan gaat het topic nooit meer open. 50 drama's verder en het gaat nog steeds weer open.!!!!!
Ik ben het beide niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koffie & Spam Chat met stiekem meer thee dan koffiedrinkers geloof ik
Ff T zzquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de halve finale vorig jaar ging nog best goed!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Was wel lastig om te bedenken wat ik wil snacken vanavond tijdens de eerste halve finale. Helaas kreeg ik bij de branderij niemand enthousiast want de mensen die keken zijn nog teleurgesteld door vorig jaar.
Je hebt wel een intense haat he.quote:
Mwah, hij mocht toen al niet optreden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar de halve finale vorig jaar ging nog best goed!
Voor dit jaar heb ik lagere verwachtingen
Oooh ik dacht de kink scquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Over geld uitgeven gesproken.
Ik wil deze rok
[ afbeelding ]
En deze jurk
[ afbeelding ]
Wat het moet kosten houd ik even voor mij
Spam mag in DTSquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook welmaar nu ik heb gelezen dat je daar beter niet kan komen, zal ik al mn spam wel hier neerplempen
Huh? Dat heb ik blijkbaar helemaal verdrongenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, hij mocht toen al niet optreden.Was een opname van het jury-optreden.
Joost heeft inderdaad nooit opgetreden live.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, hij mocht toen al niet optreden.Was een opname van het jury-optreden.
Ze zitten overalquote:
Er was toen nog niet zeker of hij gediskwalificeerd zou worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Dat heb ik blijkbaar helemaal verdrongen
Ik heb al 3 wikkeljurken, 1 pina, 3 rokken en 2 blouses van zequote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik weet wat het moet kosten, ik twijfel ook nog steeds (maar dan uiteraard stemmig zwart).
Maar kink lust je ook niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ik dacht de kink sc
Maar ik lust geen koffie, dus pas hier goed tussen
Ja, want Het Incident (om het maar even gekscherend te zeggen) was na een oefenshow of juryshow toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Er was toen nog niet zeker of hij gediscwalificeerd zou worden.
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want Het Incident (om het maar even gekscherend te zeggen) was na een oefenshow of juryshow toch?
Geen koffie lustenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ik dacht de kink sc
Maar ik lust geen koffie, dus pas hier goed tussen
Goeie collectie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al 3 wikkeljurken, 1 pina, 3 rokken en 2 blouses van ze
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie collectie.
Ik twijfel vooral omdat ik er echt nog wat gewicht af wil en dat scheelt wel een maat. Da's dan weer net wat prijzig.
Ik heb jou daar wel leren kennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |