abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218237683
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:55 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
En dan XRP er voor in de plaats halen?
Linkje naar de tracker?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 17 juli 2025 @ 11:33:27 #202
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218237776
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 11:20 schreef blomke het volgende:

[..]
Linkje naar de tracker?
https://www.tradingview.com/chart/?symbol=BITSTAMP%3AXRPUSD
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218244974
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:50 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Wie had ook al weer hier al zijn beleggingen verkocht rondom 2 april, toen Trump met die tarieven kwam?

Inmiddels staat alles alweer hoger..
(In de aanloop naar) 3 februari heb ik verkocht, als je mij bedoelde.

Zat net te kijken naar de laatste order:

quote:
Geachte klant,

Op 03-02-2025 is het volgende voor u uitgevoerd:

Uw opdracht:
Verkoop 2.750 stuks Vanguard S P 500 ETF
Limiet EUR 110,00
Dat was de IE00B3XXRP09 en die zit nu op ¤102,78 per stuk.

Dus ondanks het S&P500 record zou ik door de lage Dollar nog steeds op verlies staan.

En ook de DE000A0F5UF5 Nasdaq 100 staat nog ~¤6 lager dan op 3 februari.

Nog geen stress ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 17-07-2025 23:07:54 ]
  zaterdag 19 juli 2025 @ 18:34:26 #204
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_218262166
Ik raak ernstig in de war van VK aandelen en hun notering in pences.

Als ik Shell neem: 2.635,50 GBX = 26,35 ponden toch? Dat ik niet per ongeluk 100x koop wat ik van plan ben.
Please Move The Deer Crossing Sign
  zaterdag 19 juli 2025 @ 22:05:41 #205
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_218264051
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 18:34 schreef JimmyJames het volgende:

Als ik Shell neem: 2.635,50 GBX = 26,35 ponden toch? Dat ik niet per ongeluk 100x koop wat ik van plan ben.
Haha, ja dat lijkt te kloppen.

Ik kenden de termen gbp en gbx niet eens dus heb het even ge-chatgpt/googled.

Gbp=great Britisch Pound
Gbx= great britisch Pence

Weer iets geleerd 🤓

https://www.degiro.nl/hel(...)ondon-stock-exchange
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_218264229
quote:

Zou me niets verbazen als 1 van de grotere aandeelhouders gewoon een foutje heeft gemaakt bij het invoeren van de order.
  zondag 20 juli 2025 @ 03:24:36 #207
13309 nostra
ask why
pi_218265915
quote:

UK noteet altijd in pencss ja (GBx), no worries. :)
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218274842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:30 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Was de ATH niet 4.5k of zo? Dan heb je nog wel een stuk te gaan. Ik denk zelf dat ETH een beetje zijn plek in de top aan het verliezen is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:08 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Afgelopen 6 maanden -18%. Nou goed hoor..
Nu: $22,80
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218277819
Meer algemene economie dan de beurs, maar we doen het toch zo slecht niet:

By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  maandag 21 juli 2025 @ 17:12:22 #210
436847 embedguy
pi_218278555
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef nostra het volgende:

[ afbeelding ]
Tsss, andere landen doen het gewoon nóg slechter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is happening now.
  donderdag 24 juli 2025 @ 20:19:14 #211
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_218312436
Ik sta er toch wel van te kijken dat de S&P500 in ¤ nog steeds een vette min van -5% noteert YTD. AEX amper +2,95%. Zo voelt het echt niet.
pi_218312445
Ach, Aalberts. Maar goed, wat had je anders verwacht in industrie en automotive. De markt af en toe...
pi_218315498
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zou me niets verbazen als 1 van de grotere aandeelhouders gewoon een foutje heeft gemaakt bij het invoeren van de order.
Zoiets ;)
https://medium.com/@sorak(...)markets-a63583bc0f10
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218321220
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2025 20:19 schreef JimmyJames het volgende:
Ik sta er toch wel van te kijken dat de S&P500 in ¤ nog steeds een vette min van -5% noteert YTD. AEX amper +2,95%. Zo voelt het echt niet.
Er moet toch wel weer een keer een correctie gaan komen ;(
BlaBlaBla
  vrijdag 25 juli 2025 @ 20:59:56 #216
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_218322728
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 17:47 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]
Er moet toch wel weer een keer een correctie gaan komen ;(
Op aandelenniveau genoeg te vinden. ASML heeft net iets van 100¤ verloren tov hoogtepunt.
Verder kun je ook puts schrijven met strikes op de niveaus die je koopwaardig acht.
Ik kan niet stil zitten. Dus ik koop & schrijf altijd wel wat.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 21:29:55 #217
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218333468
Oklo blijft maar doorgaan

Palantir omruilen voor Oklo?
https://www.google.com/finance/quote/OKLO:NYSE?hl=nl&window=1Y
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 26 juli 2025 @ 22:14:47 #218
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_218334051
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 20:59 schreef JimmyJames het volgende:

[..]
Op aandelenniveau genoeg te vinden. ASML heeft net iets van 100¤ verloren tov hoogtepunt.
Verder kun je ook puts schrijven met strikes op de niveaus die je koopwaardig acht.
Ik kan niet stil zitten. Dus ik koop & schrijf altijd wel wat.
100? Zeg maar 400 ;( :') .
pi_218334202
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 19:07 schreef embedguy het volgende:

[..]
Ik vraag me af waarom het maar zo ‘weinig’ stijgt. Ik zou een grotere sprong verwachten bij zo’n goed nieuws voor nvda.
NVIDIA heeft de voor China aangepaste producten niet zomaar in grote aantallen en productiecapaciteit is er even niet. Dat gaat Q4 2025 worden.

Bij de volgende Blackwell versie zal rekening gehouden worden met de exportrestricties.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 26 juli 2025 @ 22:51:11 #220
436847 embedguy
pi_218334380
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
NVIDIA heeft de voor China aangepaste producten niet zomaar in grote aantallen en productiecapaciteit is er even niet. Dat gaat Q4 2025 worden.

Bij de volgende Blackwell versie zal rekening gehouden worden met de exportrestricties.
Meer vraag is een grotere order backlog is meer waarde voor het bedrijf en aandeelhouders. Dat dat niet per direct geld in het laadje levert is logisch maar de beurswaarde van nvidia zit sowieso al vooral in de toekomstige inkomsten en minder in de huidige inkomsten.

Exportrestricties op opvolgende versies zou het wel deels kunnen verklaren ja.
Life is happening now.
pi_218360029
Mijn rust begint weer wat terug te keren, dus ik stap voorzichtig weer in.

Net Vanguard S&P500 voor minder geld teruggekocht dan waarvoor ik ze 3 februari verkocht.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 10:21:58 #222
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_218360146
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef nostra het volgende:

[ afbeelding ]
Waar haal je dit vandaan?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218360354
quote:
Japanner, dus zichzelf vermoord neem ik aan?
pi_218360355
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 10:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waar haal je dit vandaan?
https://www.economist.com(...)in-the-world-in-2025

Paywall
pi_218362388
Aaaand it's gone, 100 miljard in een minuut voor Novo.
pi_218362455
quote:
Het elektrische Chinese automerk Byd, waarvan het Europese hoofdkantoor in Nederland is gevestigd, ligt onder vuur. De Europese tak loopt jaren achter met het indienen van de jaarcijfers en er is sprake van gesjoemel, zo blijkt uit onderzoek van Follow the Money.

28 juli 2025 door Accountancy Vanmorgen

Het in Schiedam gevestigde BYD Europe diende pas recent de jaarrekening van 2020 in, maar zonder handtekening van de accountant RSM. Die stelt dat hij nauwelijks kon verifiëren of de cijfers klopten en dat hij over meerdere posten, van omzet en voorraad tot debiteuren en belastingresultaten, onvoldoende informatie kon vinden.

Cruciale cijfers niet controleerbaar
Volgens hoogleraar forensische accountancy Marcel Pheijffer, die Follow the Money interviewde, is het oordeel ‘ongekend’ en een ‘brevet van onvermogen’. Bovendien betekent dat er in feite ‘sprake is van een afkeurende verklaring’, iets dat zelden voorkomt bij een bedrijf met een jaaromzet van ruim een half miljard euro.

Ook oud-voorzitter van de Ondernemingskamer, Huub Willems, is kritisch: “Het gaat hier niet om onbeduidende posten. De accountant wist over de belangrijkste onderdelen van de jaarrekening niets zeker. Vernietigender kun je het bijna niet formuleren.”

Jarenlange chaos met jaarrekeningen
De problemen met BYD Europe zijn niet nieuw. Eerdere jaarrekeningen werden ook al te laat of onjuist gedeponeerd. Het accountantskantoor RSM is inmiddels de vierde partij die probeert duidelijkheid te krijgen in de boekhouding van BYD Europe, na eerdere pogingen van KPMG, Mazars en PwC. Geen van hen wist een goedkeurende verklaring te geven.

In 2017 werd een commissiebetaling van 2,6 miljoen euro niet goed gedocumenteerd, iets wat kan wijzen op corruptie of witwaspraktijken. Een onderzoek van een extern advocatenkantoor leverde geen openbaar resultaat op. Of de huidige accountant RSM hiervan melding heeft gemaakt bij de autoriteiten is onbekend.

Economisch misdrijf
Volgens de wet is het te laat indienen van jaarrekeningen een economisch misdrijf. In theorie kan dit leiden tot boetes, celstraffen of uitsluiting bij aanbestedingen. In de praktijk zijn de gevolgen beperkt. Ondertussen groeit BYD wereldwijd razendsnel. In maart 2024 liet het Tesla achter zich als grootste verkoper van elektrische auto’s. Toch zijn er steeds meer signalen dat de groei ten koste gaat van transparantie en financiële degelijkheid. Zo becijferde GMT Research dat BYD’s werkelijke schuldenlast bijna twintig keer zo hoog is als het zelf rapporteert. Het bedrijf zou schuldeisers onderpand geven in plaats van te betalen, wat de balans gunstiger doet lijken dan die in werkelijkheid is.

Daarnaast wordt BYD ervan beschuldigd de markt te manipuleren met kortingen en schimmige verkoopconstructies, en zelfs met ‘vierwielige spionnen’ te opereren. Israël en de VS besloten al om veiligheidsredenen geen BYD-auto’s meer toe te laten. Auto’s zouden audiovisuele en biometrische gegevens verzamelen en doorsturen naar Chinese servers.

Strafzaak in Brazilië
In Brazilië loopt inmiddels een strafzaak tegen BYD wegens mensenhandel en moderne slavernij. Arbeiders aan een bouwproject zouden onder erbarmelijke omstandigheden hebben geleefd, zonder matrassen en met één toilet voor tientallen mensen. Het Braziliaanse OM eist ruim 45 miljoen dollar schadevergoeding.

Ondanks de zware aantijgingen heeft BYD Europe geen commentaar gegeven aan Follow the Money. Ook over het nog ontbrekende jaarverslag over 2021 blijft het stil.
https://www.accountancyva(...)ingen-van-wanbeleid/

Marcel weer met zijn hyperbolen. :') Maar bon, het blijven Chinezen dus.
pi_218362682
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 14:53 schreef nostra het volgende:
Ik blijf wel lekker in ETF's :P
  dinsdag 29 juli 2025 @ 17:12:36 #228
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_218363554
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 14:53 schreef nostra het volgende:
Lekker niet volatiel zo'n farmaaandeel.
pi_218363615
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 15:04 schreef nostra het volgende:

[..]
https://www.accountancyva(...)ingen-van-wanbeleid/

Marcel weer met zijn hyperbolen. :') Maar bon, het blijven Chinezen dus.
Ik ken iemand die daar werkte. Beetje louche business dacht ik toen altijd al. Nu komt het wel heel dichtbij.
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:13:36 #230
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_218372068
Wat vinden jullie van Nestle?

Zo op het eerste oog: lijkt mij nog best duur als het een verhaal ala Kraft Heinz is (niet echt goede merken, veel prijsdruk vanuit huismerken van supermarkten, merken die niet echt meer aansluiten op huidige maatschappelijke trends). Of zitten er nog pareltjes tussen en kansen als de boel beetje wordt opgeknipt?

Ik koop zelf nog aardig wat Nespresso-capsules, maar eigenlijk is zelf koffie maken met een mokkapot leuker, lekkerder, goedkoper en vooral veel milieuvriendelijker (met die capsules zit je op weekbasis toch een flinke hoeveelheid aluminium te verspillen).
pi_218373046
quote:
5s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:13 schreef JimmyJames het volgende:
Wat vinden jullie van Nestle?

Zo op het eerste oog: lijkt mij nog best duur als het een verhaal ala Kraft Heinz is (niet echt goede merken, veel prijsdruk vanuit huismerken van supermarkten, merken die niet echt meer aansluiten op huidige maatschappelijke trends). Of zitten er nog pareltjes tussen en kansen als de boel beetje wordt opgeknipt?

Ik koop zelf nog aardig wat Nespresso-capsules, maar eigenlijk is zelf koffie maken met een mokkapot leuker, lekkerder, goedkoper en vooral veel milieuvriendelijker (met die capsules zit je op weekbasis toch een flinke hoeveelheid aluminium te verspillen).
Volgens mij kun je die cups gewoon terugbrengen en dan recyclen ze die.

Echter monopoliseren ze op bepaalde plaatsen de watervoorraad wat niet echt een schoonheidsprijs verdient.
pi_218382272
Nu de Amerikaanse aandelen (voornamelijk negatief) onvoorspelbaar zijn en de combinatie met de dollar/euro koers, is het interessant om te investeren in de Aziatische beurs zoals de Nikkei?
pi_218382357
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:55 schreef floris_b het volgende:
Nu de Amerikaanse aandelen (voornamelijk negatief) onvoorspelbaar zijn en de combinatie met de dollar/euro koers, is het interessant om te investeren in de Aziatische beurs zoals de Nikkei?
Ik weet dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst zijn maar ik zou zeggen: nee, niet echt.

pi_218382602
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:55 schreef floris_b het volgende:
Probleem van veel Japanse bedrijven is dat het enorme conglomeraten zijn met een web aan minderheidsbelangen en -aandeelhouders en die dan zoals gebruikelijk tegen een (forse) discount worden verhandeld. Die discount zal je alleen niet snel ten gelde maken, omdat dat nu eenmaal enorm ingebed in de Japanse cultuur en economie is.
pi_218382608
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 21:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik weet dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst zijn maar ik zou zeggen: nee, niet echt.

[ afbeelding ]
En 1980-1990?
pi_218383169
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 21:20 schreef nostra het volgende:

[..]
Probleem van veel Japanse bedrijven is dat het enorme conglomeraten zijn met een web aan minderheidsbelangen en -aandeelhouders en die dan zoals gebruikelijk tegen een (forse) discount worden verhandeld. Die discount zal je alleen niet snel ten gelde maken, omdat dat nu eenmaal enorm ingebed in de Japanse cultuur en economie is.
Voor conglomeraten hoef ik naar niet naar andere landen, Ik heb al Aalberts en TKH....😥
pi_218383236
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2025 21:21 schreef nostra het volgende:

[..]
En 1980-1990?
Toen stonden Madonna, Prince, Genesis, Michael Jackson, The Police en Level42 in de Top40.

Kon ff geen eerder vergelijk vinden, 80's gingen wel aardig.

[ Bericht 28% gewijzigd door TheFreshPrince op 31-07-2025 22:27:15 ]
pi_218383317
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 21:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het verleden was wel zonder Trump als president. Het vertrouwen in de VS is nu wel flink afgenomen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218385440
Graf Trump

de tarievenoorlog is nu echt van start gegaan

Alles in het rood
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 10:36:34 #240
436847 embedguy
pi_218385757
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Het verleden was wel zonder Trump als president. Het vertrouwen in de VS is nu wel flink afgenomen.
Er is altijd wel een reden om te denken dat een bepaalde index permanent beschadigd is of juist het tegenovergestelde.

Het is niets unieks dat dat nu gezegd wordt over het beleid van Trump. Er is altijd wel een reden ‘waarom het nu toch écht anders is’. Wellicht ja. Ik weet dat het verleden niets zegt over de toekomst maar in de historie zijn zat voorbeelden waarbij het toch allemaal wel mee viel.

Ik weet dat Fok een hekel heeft aan ChatGPT maar ik kan geen mooier lijstje dan hij geven:
quote:
Hier zijn een paar duidelijke voorbeelden van de afgelope 25 jaar:

1. 9/11 (2001)
• Impact op reputatie: De VS werd gezien als kwetsbaar, ondanks hun status als supermacht. Er volgde ook veel kritiek op de militaire reacties (Afghanistan en later Irak).
• Economische angst destijds: De beurs sloot dagenlang. Toen ze heropende, kelderde de S&P 500 met meer dan 10% in een week. Er was veel angst voor langdurige economische schade, terrorismevrees en dalende investeringen.
• Achteraf: Binnen een maand begon de markt te herstellen. De langetermijneffecten voor de S&P waren beperkt.

2. De Irakoorlog (2003)
• Impact op reputatie: Wereldwijd veel protesten. De reputatie van de VS kreeg flinke klappen, vooral door de valse claims over massavernietigingswapens.
• Economische angst destijds: Mensen vreesden voor oliecrises, destabilisatie van markten en blijvend wantrouwen in het Amerikaanse leiderschap.
• Achteraf: De beurs herstelde vrij snel en groeide door in de jaren daarna.

3. De financiële crisis (2008)
• Impact op reputatie: Wall Street werd wereldwijd gezien als bron van roekeloosheid en crisis. Het vertrouwen in het Amerikaanse financiële systeem kreeg een klap.
• Economische angst destijds: Er was oprechte angst dat het kapitalistische systeem zou instorten. De S&P 500 verloor meer dan 50% van z’n waarde.
• Achteraf: Binnen enkele jaren herstelde de index zich volledig en begon een van de langste bull markets ooit.

4. Capitoolbestorming (2021)
• Impact op reputatie: De VS leek instabiel; beelden gingen de wereld over van een democratie in crisis.
• Economische angst: Er was kortstondige zorg over politieke instabiliteit en mogelijke gevolgen voor de rechtsstaat.
• Achteraf: De beurs reageerde nauwelijks en ging zelfs omhoog in de weken erna.

Wat zegt dit over nu?

Het patroon is telkens: grote zorgen, zware krantenkoppen, tijdelijke schokken op de markt… maar geen blijvende schade aan de S&P 500. De index weerspiegelt vooral winstgevendheid van grote bedrijven, en die blijken veerkrachtiger dan politieke reputatie.

Dus ja — net als nu bij Trump (of Biden, afhankelijk van wie je het vraagt), zijn er vaker momenten geweest dat men dacht: “dit is het einde van het vertrouwen in de VS”. Maar op de lange termijn herstelde de markt telkens — en vaak sneller dan verwacht.
En ja: nu is het toch écht anders dan al die vorige events. Zeker waar. Maar dat was ook telkens het geval ten tijden van deze events.
Life is happening now.
pi_218387543
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen stonden Madonna, Prince, Genesis, Michael Jackson, The Police en Level42 in de Top40.
Dat zijn dan ook wel dividend kings qua royalty's. ;)
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:42:47 #242
323876 michaelmoore
pi_218387955
een beurscrash is aanstaande
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218387997
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 14:42 schreef michaelmoore het volgende:
Vertel
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_218388110
Ik ben wel weer in voor het Plunge Protection Team en allerhande complotten.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:09:11 #245
323876 michaelmoore
pi_218388148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 14:48 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Vertel
ik heb ook de beurcrash van 2000 voorspeld
maar dit keer gaat het een lange crash worden, er zitten structurele fouten in het systeem met overproductie en demografie

[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 01-08-2025 15:16:43 ]
pi_218388189
Ja deze grafieken laten duidelijk een aankomende beurscrash zien.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_218388274
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 14:42 schreef michaelmoore het volgende:
Als je het iedere dag zegt krijg je vanzelf een keer gelijk.
pi_218388313
Het is een kleine crash op basis wat die debiel van een Trump nu allemaal het doen is met die tarieven.

Het zal denk ik wel over een week weer hersteld zijn voor de AEX of dit moet echt heel erg doorzetten in hele negatieve effecten in de economische groei wereldwijd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218388420
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja deze grafieken laten duidelijk een aankomende beurscrash zien.
Niet bepaald maar de huizenmarkt in de VS is met name in de zuidelijke staten aan het instorten is.
Verwachting is dat Noord later aan de beurt komt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 16:35:57 #250
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218388820
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik heb ook de beurcrash van 2000 voorspeld
maar dit keer gaat het een lange crash worden, er zitten structurele fouten in het systeem met overproductie en demografie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')