?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:36 schreef Perrin het volgende:
We kwamen van "Bull trap" en "Return to normal".
[ afbeelding ]
Of bear trap, of take off.. kan allemaal.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:36 schreef Perrin het volgende:
We kwamen van "Bull trap" en "Return to normal".
[ afbeelding ]
Nu Novo Nordisk wat klappen heeft gekregen na de Ozempic-hype/generieke concurrentie, is SAP qua market cap het waardevolste Europese aandeel.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:18 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat SAP en Siemens zo'n groot deel zijn. Had ik niet verwacht
Ja dat wist ik maar voor mijn gevoel had Duitsland wel meer grote bedrijven. De DAX is voor 25% van 2 bedrijven, dat is flink.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Nu Novo Nordisk wat klappen heeft gekregen na de Ozempic-hype/generieke concurrentie, is SAP qua market cap het waardevolste Europese aandeel.
Nee, de rest van de DAX is oude industrie, Bayer, verzekeraars, troepbanken (Deutsche, Commerz). En Airbus.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja dat wist ik maar voor mijn gevoel had Duitsland wel meer grote bedrijven. De DAX is voor 25% van 2 bedrijven, dat is flink.
Vergeet Siemens niet qua mooie naam.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, de rest van de DAX is oude industrie, Bayer, verzekeraars, troepbanken (Deutsche, Commerz). En Airbus.Grootste pijnpunt voor de Duitsers is dat ze maar geen tech krijgen: ja SAP dus (ook een 80's systeem, maar bon), Infineon en Wirecard wat een frauduleus luchtkasteel bleek.
Die houden zich nog goed staande inderdaad.quote:
Eerste uur daalde mijn winst met een procentje of 15 - 20quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beleggers wennen snel aan die debiele act van hem
Reactie valt toch juist mee?
Tsja, geen idee wat je hebt.quote:Eerste uur daalde mijn winst met een procentje of 15 - 20quote:
Als je 1% winst hebt en je portefeuille daalt met 1% dan daalt je winst met 100%, dus wat dat betreft zegt dit niet zo heel veel toch? Of daalde je portefeuille met 15 tot 20%?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:02 schreef ISVV het volgende:
Eerste uur daalde mijn winst met een procentje of 15 - 20
Gewoon hele mooie sinus de rest van het jaar. Veel schrijven dan als je margin het toelaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:44 schreef JimmyJames het volgende:
Zouden we niet gewoon zijwaarts gaan dit hele jaar?
Hij doet iets stoms: DUMP
Hij haalt bakzeil als de reactie op de beurzen tegenvalt: PUMP
Yes dat is het plan. Nu weer wat verkocht. Vrijdag ook GME kwijt, veel premie aan verdiend, maar het is uiteindelijk allemaal lucht dus best gevaarlijk. Nu beetje schrijven op SOFI, maar ook op dingen zoals Hershey of Pepsi (premies zijn niet heel hoog, maar de aandelen staatn laag en ook beetje trumpgekkie hedge).quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Gewoon hele mooie sinus de rest van het jaar. Veel schrijven dan als je margin het toelaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |