Dit noemen we ook wel ‘fluiten in het donker’.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:13 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit waren ook de zeikerds bij elkaar.
Het is toch normaal in NL dat een kleine minderheid denkt het voor het zeggen te hebben en meent voor de rest te kunnen spreken....
Dit sterft een langzame dood en horen we vlg week niks meer over...
Hoop domme vragen in zo’n kort stukje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:37 schreef TAmaru het volgende:
Wat is dit voor linksextremistische site? Joop? Wel eens van gehoord, maar nog nooit gelezen. Worden deze idioten betaald van mijn belastinggeld om Faber "PVV-minister van Vreemdelingenhaat" te noemen? Er staat geeneens een auteur bij, dus ik moet ervan uitgaan dat dit de mening is van de BNN Vara redactie?
Ik vind het anders wel een goede vraag hoe een platform dat wordt gehost door BNN Vara en daar onderdeel vanuit maakt het zich in het hoofd haalt om de minister te betitelen als minister van Vreemdelingenhaat. Ik lees op Wikipedia dat de Vara heeft gezegd dat Joop.nl wordt betaald uit ledencontributie en niet uit overheidssubsidies. Blijkbaar zijn er dus meer mensen over gevallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hoop domme vragen in zo’n kort stukje.
Als JOOP net zo hard werd aangepakt als een ON, dan was het al lang offline.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een goede vraag hoe een platform dat wordt gehost door BNN Vara en daar onderdeel vanuit maakt het zich in het hoofd haalt om de minister te betitelen als minister van Vreemdelingenhaat. Ik lees op Wikipedia dat de Vara heeft gezegd dat Joop.nl wordt betaald uit ledencontributie en niet uit overheidssubsidies. Blijkbaar zijn er dus meer mensen over gevallen.
ON is er ook nog steeds.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als JOOP net zo hard werd aangepakt als een ON, dan was het al lang offline.
Hele domme reactie in 1 zin - chapeauquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hoop domme vragen in zo’n kort stukje.
Me dunkt dat er toch iets meer aan de hand is als zo'n petitie vervolgens over de 200.000 handtekeningen krijgt. Wellicht een teken dat de betreffende minister (of de partij ervan) een serieus moet gaan kijken naar het functioneren van die minister?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:40 schreef Poefbank het volgende:
Gaat nog gezellig worden als iedere lul met vingers een petitie gaat starten tegen een minister die hem niet bevalt.
Zou kunnen. Al denk ik dat het meer ligt aan de linkse meute dat bloed ruikt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Me dunkt dat er toch iets meer aan de hand is als zo'n petitie vervolgens over de 200.000 handtekeningen krijgt. Wellicht een teken dat de betreffende minister (of de partij ervan) een serieus moet gaan kijken naar het functioneren van die minister?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Me dunkt dat er toch iets meer aan de hand is als zo'n petitie vervolgens over de 200.000 handtekeningen krijgt. Wellicht een teken dat de betreffende minister (of de partij ervan) een serieus moet gaan kijken naar het functioneren van die minister?
men denkt dat er dan verkiezingen komen en dat groen links aan de macht komt, zodat ze heel Nederland kunnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:15 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al denk ik dat het meer ligt aan de linkse meute dat bloed ruikt.
Zucht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:15 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al denk ik dat het meer ligt aan de linkse meute dat bloed ruikt.
Hoeveel daarvan zijn fake? zoals de democraten het graag doen in Amerika kan je hier op deze nogal extremistische activisten site meerdere handtekeningen/personen creëren door simpel deze truc uit te halen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |