Binnenhuis vind ik dat altijd warm jaquote:
Heb ik, maar vind het nog te vroeg om alles aan te sluiten op het raam.quote:
Een mobiele airco hebbenquote:Op maandag 12 mei 2025 09:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Binnenhuis vind ik dat altijd warm ja
[..]
Heb ik, maar vind het nog te vroeg om alles aan te sluiten op het raam.
Beter dan niks. Helaas heb ik nog niet de luxe om een vrijstaande villa met inbouw airco te hebben. Wie weet op een dag.quote:
Geen screens hebbenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:21 schreef Bocaj het volgende:
22 graden met felle zon is al wel warm. (Als er ook nog eens geen zuchtje wind staat!)
TS heeft gelijk!
Betere isolatie houdt je huis ook koeler.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:11 schreef SuperNeger het volgende:
Ja hoor, het is nu echt gedaan met de aangename temperaturen buiten (en vooral binnen). De zon breekt even door, en dan is het gelijk 22 graden in m'n huis.gaat alleen nog maar warmer worden. En dan woon ik in zo'n flat met waar die VVE boomers willen dat we nog meer gaan betalen om alles te isoleren zodat we minder gas hoeven te stoken
Ik heb al 5 jaar geen verwarming nodig gehad in dit land.
Klacht: Hitte in Nederland
Alles wat je hebt in BTC blijven stoppen dan komt die dag vanzelf.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Beter dan niks. Helaas heb ik nog niet de luxe om een vrijstaande villa met inbouw airco te hebben. Wie weet op een dag.
Is het zulk mooi weer in Nederland?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
Heerlijk die warmte, mag wel hele jaar doorgaan dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |