Zou je misschien iets inhoudelijker kunnen reageren i.p.v. alleen maar op de man te spelen?quote:Op maandag 12 mei 2025 08:47 schreef Jordy-B het volgende:
Die eerste is zelden fantastisch, maar na jou weten ze dat het nog véél beroerder kan en settelen ze voor de eerstvolgende.
Je bent gewoon een prutser. Gelukkig vindt je schoonmoeder je wel top.
Waarom zou je dat willen weten? Gewoon palen die hap!quote:Op maandag 12 mei 2025 07:50 schreef SuperNeger het volgende:
Het valt me op dat ik voor veel meisjes/vrouwen vaak het 2e vriendje of de 2e sekspartner ben. Maar tegelijkertijd ook vaak de 1 na laatste. Dat weet ik bijv. door dat ze dan nog in m'n telefoon staan en een paar maanden later hebben ze een profielfoto met een andere gast en die blijft dan heel lang staan. Dus dan kan je er vanuit gaan dat ze na jou gesettled zijn. En ja ben ook vaak of bijna altijd iemands 2e sekspartner. Om 1 of andere reden heb ik nooit maagden.
Ik vraag me gewoon af of dit op een manier te verklaren valt. Alsof je een soort van tussenstop bent. Je bent het niet waard om de 1e te zijn, maar ook niet goed genoeg om de laatste te zijn (al hoewel dat ook wel btje aan mij ligt want ik ben ook nog niet echt klaar om te settlen althans vandaag de dag wel iets meer dan eerst maar dan alsnog)
Omdat het mij zal helpen met zelfreflectie en mezelf beter te leren kennen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten? Gewoon palen die hap!
Okee...?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Omdat het mij zal helpen met zelfreflectie en mezelf beter te leren kennen.
Het is toch alsof je een soort van middenmaatje bent. Een tussenstapje. Vrouwen vinden je niet leuk genoeg dat ze denken van oh ik wil dat hij m'n eerste is. Maar ook niet leuk genoeg dat ze settlen. Maar het valt mij gewoon op dat vaak vrouwen na dat ze even met mij zijn een profielfoto hebben samen met een andere gast, en die profielfoto dan soms een jaar later nog steeds hebben. En soms met baby erbij ook. Dus dan zou je kunnen stellen dat ze na mij dus precies weten wat ze wel/niet willen of zo ik weet het nietquote:
Ja en? Wil je er verkering mee?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is toch alsof je een soort van middenmaatje bent. Een tussenstapje. Vrouwen vinden je niet leuk genoeg dat ze denken van oh ik wil dat hij m'n eerste is. Maar ook niet leuk genoeg dat ze settlen. Maar het valt mij gewoon op dat vaak vrouwen na dat ze even met mij zijn een profielfoto hebben samen met een andere gast, en die profielfoto dan soms een jaar later nog steeds hebben. En soms met baby erbij ook. Dus dan zou je kunnen stellen dat ze na mij dus precies weten wat ze wel/niet willen of zo ik weet het niet
Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze erover liegen maar kan zijn dat ik idd niet hun 2e ben maar misschien 3e of 4e. Ik heb het dan vooral over jongere vrouwen he. Als oudere vrouwen van 25+ ofzo mij dit zouden vertellen dan zou ik het natuurlijk nooit geloven.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:50 schreef DJKoster het volgende:
Die meiden zeggen dat omdat ze aan jou niet willen toegeven dat ze al x mannen hebben gehad dus schepen ze je maar af met dat je hun 'tweede' bent.
En dat ze daarna settelen is jouw interpretatie omdat haar opvolgende relatie zoveel langer duurt dan die met jou.
Nee ik wil gewoon weten of het toevallig iets is wat mij dan net niet goed genoeg maakt of zo. Maar je hebt gelijk echt veel maakt het niet uit ik ga gewoon zelf ook door maar het is meer gewoon qua interesse om mezelf beter te leren kennen.quote:
Je moet je er zelf goed bij voelen natuurlijk. En je mag het ze altijd vragen natuurlijk. Bedenk wel dat ze ook glashard in je gezicht kunnen liegen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon weten of het toevallig iets is wat mij dan net niet goed genoeg maakt of zo. Maar je hebt gelijk echt veel maakt het niet uit ik ga gewoon zelf ook door maar het is meer gewoon qua interesse om mezelf beter te leren kennen.
Als het antwoord je niet aanstaat, moet je de vraag niet stellen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Zou je misschien iets inhoudelijker kunnen reageren i.p.v. alleen maar op de man te spelen?
Ik ben gewoon geïnteresseerd in alle mogelijke theorieën wanneer je een patroon herkend.
Maar wat je zegt van ja de 1e dat kan nooit heel goed zijn, dus ja het is wel logisch dat je altijd meerdere partners hebt (behalve moslims dan bijv want die hebben geforceerde huwelijken). Maar dat je ook vaak de 1 na laatste bent is wel iets wat ik me afvraag. Alsof ze dan na jou precies weten wat ze wel of niet willen.
Waarom ben je hier zo mee bezig? Last van waanbeelden over waar je aan moet voldoen doordat je je teveel door "sociale" beïnvloeders hebt laten beïnvloeden?quote:Op maandag 12 mei 2025 07:50 schreef SuperNeger het volgende:
Het valt me op dat ik voor veel meisjes/vrouwen vaak het 2e vriendje of de 2e sekspartner ben. Maar tegelijkertijd ook vaak de 1 na laatste. Dat weet ik bijv. door dat ze dan nog in m'n telefoon staan en een paar maanden later hebben ze een profielfoto met een andere gast en die blijft dan heel lang staan. Dus dan kan je er vanuit gaan dat ze na jou gesettled zijn. En ja ben ook vaak of bijna altijd iemands 2e sekspartner. Om 1 of andere reden heb ik nooit maagden.
Ik vraag me gewoon af of dit op een manier te verklaren valt. Alsof je een soort van tussenstop bent. Je bent het niet waard om de 1e te zijn, maar ook niet goed genoeg om de laatste te zijn (al hoewel dat ook wel btje aan mij ligt want ik ben ook nog niet echt klaar om te settlen althans vandaag de dag wel iets meer dan eerst maar dan alsnog)
Het is altijd belangrijk om te zelf reflecteren. Ik wil meer over mezelf te weten komen.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom ben je hier zo mee bezig? Last van waanbeelden over waar je aan moet voldoen doordat je je teveel door "sociale" beïnvloeders hebt laten beïnvloeden?
Dat is ok, maar doe dat niet via "sociale" media.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:53 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is altijd belangrijk om te zelf reflecteren. Ik wil meer over mezelf te weten komen.
Wat een hoop aannames.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Op dit punt weet ik oprecht niet meer of je nou keihard zit te trollen of niet. Je post historie over alles wat met vrouwen en seks te maken heeft is echt lachwekkend. Dus of je bent echt hilarisch slecht in zelfreflectie en snapt oprecht niet waar je nou mee bezig bent, of je zit letterlijk iedereen te trollen over constant hetzelfde onderwerp
1. Naar eigen zeggen ga je alleen achter (veel te) jonge meisjes aan. Jonge meiden bewaren hun eerste keer doorgaans voor een partner waar ze iets van een speciale band mee hebben. Na de eerste keer is seks een stuk minder speciaal, en dus ligt de lat lager en komen ze blijkbaar bij jou uit.
2. Die jonge meisjes waar jij achteraan zit willen nog helemaal niet settelen en springen tot hun 30e van de ene partner naar de andere. Je bent niet de eerste, de tweede, en je bent niet de laatste. Je bent gewoon één van velen. Hoeveel er voor jou geweest zijn moet je niet willen weten. Geniet gewoon van een jong chickie op je lul voor zolang het duurt.
3. Vrouwen liegen. En ook echt hard en vaak. Als een meisje (zeker van die leeftijd) zegt dat je de 2e bent dan ben je de 4e, als je geluk hebt. En als je een beetje pech hebt ben je haar aan het delen zonder dat je het weet.
4. Je bent (of vindt) jezelf duidelijk een player met allerlei chickies in je telefoon, maar bent tegelijkertijd beledigd dat die chickies je niet zien als langdurig relatiemateriaalJe kan niet beide hebben. Vluchtige seks en niets betekenende relaties met jonge sletjes, of een langdurige volwassen relatie met een volwassen vrouw. Kies er 1.
Die gedachte speelde ook wel eens in mijn hoofd ja.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:08 schreef Chandler het volgende:
Of het is ze zo slecht bevallen de een na laatste keer dat ze alles accepteren wat beter is...
Begrijpelijk! ik kan mij dat goed voorstellen!quote:Op maandag 19 mei 2025 12:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Die gedachte speelde ook wel eens in mijn hoofd ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |